Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Słownik Google Ads

Lista haseł

definicja
Stawka kosztu obejrzenia (CPV)

w skrócie

Stawka kosztu obejrzenia (CPV, ang. cost per view) to stawka, która wiąże się z płatnością za obejrzenie filmu i inne interakcje z nim.

Stawka kosztu obejrzenia (CPV, ang. cost per view) stawka dotycząca reklam video TrueView – wiąże się z płatnością za obejrzenie filmu i inne interakcje z nim. Z tym pojęciem wiąże się też maksymalna stawka CPV, czyli najwyższa kwota, którą reklamodawca jest gotowy wydać za obejrzenie jego filmu i interakcje z nim (np. kliknięcie w nakładkę reklamową). Zadeklarowany maksymalny CPV nie oznacza, że taki będzie ostateczny koszt – ostateczna stawka może być nawet niższa. Na ostateczny koszt mają wpływ takie czynniki jak Wynik Jakości oraz ranking reklamy.

Powiązane hasła

Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.