Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

Google wycofuje dodatkowe treści z reklam AdWords

Na kontach wybranych reklamodawców przez kilka miesięcy można było wprowadzić dodatkowy tekst reklamy, dzięki czemu płatna reklama tekstowa mogła być dłuższa. Teraz jednak Google ogłosił, że wycofuje się z tej opcji.

Google wprowadza strony AMP do kampanii Google AdWords

Możliwość ustawienia szybkich stron AMP jako stron docelowych w kampaniach Google będzie wkrótce dostępna u wszystkich reklamodawców.

Jak tworzyć reklamy AdWords, w które internauci chętnie klikają?

Reklama AdWords to jeden z elementów, który decyduje o skuteczności całej kampanii – dlatego przy przygotowywaniu kampanii, a następnie jej optymalizacji warto zastosować kilka wskazówek, dzięki którym internauci będą chętnie klikać w Twoje reklamy.

Nowe możliwości związane ze śledzeniem konwersji

Pliki cookie Google Analytics oraz konwersje modelowane – to nowości, które wkrótce mają zostać wprowadzone do Google AdWords i Google Analytics.

Google AdWords nie zagwarantuje pierwszego miejsca w wyszukiwarce

Pozycja tej samej reklamy po każdej aukcji AdWords może być za każdym razem zupełnie inna, dlatego nawet najlepsze wyniki kampanii nie gwarantują pierwszego miejsca w wyszukiwarce Google.

Kampanie Google Shopping z nowymi raportami

W kampaniach Google Shopping Google wprowadza raporty o stanie produktów oraz raporty o udziale w wyświetleniach na czołowej pozycji wyników wyszukiwania.

Google zmieni sposób rotacji reklam w kampaniach Adwords

Google zamierza wprowadzić dwie opcje rotacji reklam w kampaniach Google Adwords – optymalizacja oraz wyświetlanie reklam naprzemiennie.

Jaka strategia dla Google Adwords będzie najlepsza?

Przed przystąpieniem do prowadzenia kampanii Google Adwords warto sobie odpowiedzieć na pytanie, jak strategia działań będzie najlepsza? Dzięki temu istnieje duża szansa na to, że kampania osiągnie sukces i znacząco pomoże w realizacji biznesowych celów.

Google pomoże ocenić stronę internetową

W nowym panelu Adwords Google dokłada nowe rozwiązanie - ,,strony docelowe”, która pozwala na ocenę skuteczności witryn, do których kierują reklamy.

Google Adwords i nowy element na stronie ,,Przegląd”

Google szykuje nowość w nowym panelu Adwords - na stronie ,,Przegląd” widoczne będą frazy oraz słowa kluczowe, wyszukiwane przez internautów.

Wysoka pozycja w Google'u to dziś konieczność

Na realizację biznesowych celów mają dziś ogromny wpływ algorytmy wyszukiwania Google i miejsce witryny wśród wyników wyszukiwania – tak wynika z globalnego badania State od Inbound 2017. Firma może być obecna w wyszukiwarce nie tylko dzięki pozycjonowaniu.

Facebook stawia na format video

Facebook szykuje dla swoich użytkowników oddzielną platformę – Watch. Znajdą się tam filmy i relacje prowadzone na żywo, do których dodawane mają być także reklamy.

Jak dobrać odpowiednie frazy wykluczające w kampanii Adwords?

Dobór odpowiednich fraz wykluczających w kampanii Google Adwords to klucz do odpowiedniego zarządzania budżetem kampanii – tak, by nie marnować środków przeznaczonych na kampanię.

Audyt Google Adwords – jakie elementy powinien zawierać?

Co zrobić, gdy kampania Google Adwords nie przynosi spodziewanych efektów? Warto zlecić ekspertom wykonanie audytu kampanii, który powinien zawierać kilka ważnych elementów.

Jakich błędów nie popełniać przy korzystaniu z Google Analytics?

Google Analytics, jedno z najpopularniejszych narzędzi do monitorowania ruchu na stronie internetowej, przyda się także przy planowaniu i optymalizacji kampanii Google Adwords, ale tylko pod warunkiem, że nie zostanie popełnionych kilka ważnych błędów.

Google wprowadza zmiany w kampaniach promujących aplikacje

Kampanie promujące instalacje aplikacji mobilnej i zaangażowane w aplikację mobilną mają wkrótce zniknąć – Google chce je zastąpić uniwersalną kampanią promującą aplikację.

4 elementy niezbędne przy prowadzeniu Google Shopping

Ustawienie i prowadzenie kampanii Google Shopping różni się nieco od innych kampanii Google Adwords i często – zwłaszcza na początku – może sprawiać nieco trudności. Dlatego w jednym miejscu zebraliśmy cztery najważniejsze elementy, o których zawsze trzeba pamiętać przy prowadzeniu kampanii.

Mobilne wersje reklam tekstowych wyglądają teraz inaczej

Google zmienił wygląd płatnych reklam tekstowych w wersji mobilnej – inaczej wyglądają teraz linki do podstron oraz rozszerzenia informacji w witrynie i rozszerzenia objaśnień.

20 unikalnych porad, które pomogą Ci w optymalizacji kampanii Adwords

Prezentujemy 20 sposobów, które pozwolą na łatwiejszą i skuteczniejszą optymalizację kampanii Google Adwords.

Google udostępnia kolejny skrypt, który przyspiesza prace przy kampaniach Adwords

Do grupy skryptów, czyli narzędzi służących do automatyzacji kampanii Adwords, Google dołączyło nowe rozwiązanie – skrypt, który umożliwia dodawanie danych z panelu Adwords do Prezentacji Google.

Reklamy Google Shopping wkrótce w nowym formacie?

Google testował nowy format reklam Google Shopping, z pojedynczym zdjęciem produktu i karuzelą z kartami z cenami.

10 sposobów, dzięki którym nie zmarnujesz pieniędzy przy prowadzeniu Google Adwords

Co zrobić, by pieniądze na kampanię Google Adwords przyniosły realny efekt w postaci większych zysków? To pytanie zadaje sobie wielu przedsiębiorców, którzy rozpoczynają prowadzenie kampanii lub zlecają jej prowadzenie ekspertom. Podpowiadamy 10 sposobów, dzięki którym pieniądze przeznaczone na Google Adwords nie zostaną zmarnowane.

Dostosowanie stawek teraz można ustawić także dla połączeń telefonicznych

Dostosowanie stawek – funkcja umożliwiająca automatyczną zmianę stawek za kliknięcie w reklamę – będzie mogła być teraz stosowana również w reklamach typu ,,tylko połączenie” oraz w reklamach zawierających rozszerzenia połączeń. To dobre rozwiązanie dla tych reklamodawców, którym szczególnie zależy na kontakcie telefonicznym z klientem.

Nie będzie już można edytować linków na Facebooku

Facebook w swojej walce z fake newsami wprowadził nowość, która dotknie administratorów wszystkich stron – nie ma już bowiem możliwości modyfikacji linków udostępnianych na facebookowej stronie.

Google wprowadzi nowe formaty reklam do swojej wyszukiwarki?

Google wśród wyników wyszukiwania zaczyna publikować filmy video. Czy to oznacza, że wkrótce w wynikach wyszukiwania użytkownicy będą też mogli zobaczyć reklamy w takim formacie?

10 największych mitów dotyczących Google Adwords

Wydaje Ci się, że nie stać Cię na Google Adwords albo kampanie nie pasują do biznesu, który prowadzisz? To tylko część mitów o Google Adwords, z którymi się na co dzień spotykamy. Postanowiliśmy rozwiać najczęściej spotykane.

Teraz na Facebooku firmy mogą budować swoje grupy

Administratorzy firmowych stron na Facebooku mogą teraz tworzyć grupy związane z działalnością firmy, co pozwala na sprawną komunikację z klientami oraz umożliwia budowanie prężnej społeczności skupionej wokół marki.

Praktyczny przewodnik po najważniejszych zmianach w nowej wersji Google Adwords

Nie daj się zaskoczyć nową wersją Google Adwords – sprawdź, jakie ważne zmiany Google wprowadził w swoim systemie reklamowym.

Wkrótce Google zaoferuje użytkownikom bardziej dopasowane treści

Google zapowiedział zmiany w swoim kanale informacyjnym, dostępnym w aplikacji wyszukiwarki. Czy nowe rozwiązania oznaczają zmiany w systemie reklamowym Google Adwords?

Kampanię w sieci reklamowej można teraz stworzyć łatwiej i szybciej

W nowej wersji Google Adwords dostępna jest opcja ,,Utwórz inteligentną kampanię w sieci reklamowej", która pozwala na automatyzację i optymalizację reklam, łatwiejsze kierowanie ich do użytkowników oraz automatyczne ustalanie stawek.

8 sposobów na przygotowanie skutecznej reklamy tekstowej Google Adwords

Sprawdź 8 sposobów na przygotowanie reklamy tekstowej Google Adwords, która z powodzeniem sprzeda Twoją ofertę.

Już dziś sprawdź, jak skutecznie promować swoją firmę w Messengerze

Reklamodawcy będą mogli emitować reklamy na ekranie głównym Messengera, będą mogli też wysyłać sponsorowane wiadomości konkretnym użytkownikom. Opcja ta ma być dostępna u wszystkich użytkowników do końca roku.

Wydawcy z USA przeciwstawiają się dominacji Google i Facebooka

Prawie amerykańskich 2000 wydawców, zrzeszonych w koalicji News Media Alliance, zwróci się do Kongresu o wprowadzenie możliwości negocjacji lepszych warunków współpracy z dwoma dominującymi platformami internetowymi – konkretnie z Google i Facebookiem.

Liczby w Google Adwords są najważniejsze

Ustawiania czy optymalizacji kampanii Google Adwords nie można dokonywać tylko w oparciu o intuicję – najważniejsze bowiem są liczby oraz umiejętność ich interpretacji i analizowania.

Jak sprawdzić, ile kosztuje kampania Google Adwords?

Wielu przedsiębiorców jeszcze przed rozpoczęciem kampanii Google Adwords chce poznać koszt prowadzenia takich działań. Nie da się od razu jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ale przed ustaleniem budżetu warto wziąć pod uwagę kilka ważnych czynników.

Mobilne reklamy tekstowe w wyszukiwarce przejdą metamorfozę?

Google testuje kolejne zmiany w wyglądzie płatnych reklam tekstowych Adwords, publikowanych w swojej wyszukiwarce.

4 sposoby na skuteczne dotarcie do grupy docelowej na Facebooku

Poznaj cztery skuteczne rozwiązania, dzięki którym wybór grupy docelowej w kampanii na Facebooku będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej.

Rozpoznanie potrzeb klientów to klucz do skutecznej kampanii Google Adwords

Obserwowanie zachowań klientów i rozpoznanie ich potrzeb to klucz do prowadzenia skutecznych działań promocyjnych – w tym kampanii Google Adwords.

Google Adwords ułatwi testowanie różnych wersji reklam

Google Adwords szykuje nową przydatną funkcję przy tworzeniu płatnych reklam tekstowych – możliwość automatycznego utworzenia kolejnej wersji reklamy.

Jak przygotować dobre teksty na firmowej stronie?

Aby mówić o skutecznych działaniach w Internecie, nie można myśleć tylko o kampanii Google Adwords, ale o stronie internetowej, do której kampania kieruje. Dlatego warto zadbać o przygotowanie ciekawych i atrakcyjnych dla odbiorcy treści.

Praca nad firmową stroną nigdy się nie kończy

W momencie uruchomienia nowej strony firmowej praca nad nią tak naprawdę dopiero się zaczyna. Wtedy rozpoczyna się bowiem etap badań i optymalizacji pod najważniejszym kątem - potrzeb i oczekiwań klientów.

Koniec ze spersonalizowanymi reklamami na Gmailu

Google zapowiedział, że nie będzie już skanował poczty Gmail, by wyświetlać użytkownikom spersonalizowane reklamy.

Google zapłaci ponad 2 miliardy euro kary

Komisja Europejska nałożyła na amerykańską firmę grzywnę w wysokości 2,42 mld euro za złamanie przepisów unijnego prawa antymonopolowego i wykorzystywanie swojej pozycji rynkowej do promocji swojej porównywarki cen, czyli Google Shopping.

Nowe reklamy Google Adwords w wynikach wyszukiwania?

Na branżowych portalach pojawiła się informacja o nowych reklamach graficznych, publikowanych na samym szczycie wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google’a.

Dlaczego korzystanie z kreatorów witryn nie jest dobrym rozwiązaniem?

Google proponuje przedsiębiorcom stworzenie firmowej strony w 10 minut, bez konieczności wynajmowania ekspertów i wydawania dodatkowych pieniędzy. Choć takie rozwiązania mogą wydawać się kuszące, to jednak wcale nie muszą oznaczać samych korzyści.

Jakie reklamy będą wkrótce blokowane w przeglądarce Chrome?

Google opublikował listę reklam, które najczęściej budzą irytację internautów i które wkrótce będą automatycznie blokowane w przeglądarce Chrome.

Kampania promocyjna na Facebooku – najczęstsze błędy i propozycje rozwiązań

Jakich błędów nie popełniać przy prowadzeniu promocji na Facebooku – to pytanie bardzo często pojawia się przed rozpoczęciem kampanii. Podpowiadamy, jakie błędy popełniają reklamodawcy najczęściej i co zrobić, by ich uniknąć.

20 częstych błędów w kampaniach Google Adwords – jak ich uniknąć?

W naszym tekście podpowiadamy, jakie błędy najczęściej można popełnić przy prowadzeniu kampanii Google Adwords oraz jak ich uniknąć – tak, by pieniądze na działania nie zostały zmarnowane.

Inteligentne określanie stawek w kampanii Google Adwords

Reklamodawcy, którzy w swoich kampaniach Google Adwords koncentrują się na konwersjach, mogą ustawić jedną ze strategii automatycznego ustalania stawek.

Jak dobrać słowa kluczowe w kampanii Google Adwords?

Dobór słów kluczowych w kampanii Google Adwords powinien rozpocząć się od przeprowadzenia analizy marketingowej, frazy ponadto powinny być dopasowane do strategii biznesowej i marketingowej firmy oraz do architektury informacji strony internetowej i zawartych tam tekstów.

Pierwsze wrażenie w Internecie jest najważniejsze

Aby odnieść sukces w biznesie należy zadbać o dobre wrażenie w Internecie – ta prawda nie dotyczy tylko sklepów internetowych. Dlatego przy tworzeniu lub aktualizacji strony należy zwrócić uwagę na te elementy, które najczęściej oceniają użytkownicy odwiedzający stronę internetową.

Facebook z nowym przyciskiem CTA dla restauratorów

Do grupy przycisków call to action Facebook dorzucił kolejny – ,,Rozpocznij zamawianie”, który w prowadzeniu biznesu przyda się zwłaszcza właścicielom restauracji.

8 narzędzi Google’a pomocnych w prowadzeniu kampanii Adwords

Przy planowaniu lub optymalizacji kampanii Google Adwords można zdać się na swoją intuicję, ale warto też skorzystać z szerokiego wachlarza możliwości, które dają bezpłatne narzędzia Google’a.

5 elementów skutecznej kampanii Google Adwords

Przy planowaniu i optymalizacji kampanii Google Adwords trzeba znaleźć swój sposób na odniesienie sukcesu, a nie kopiować rozwiązania innych reklamodawców.

Im prostszy sposób zakupu, tym większa szansa na sprzedaż

Im prostszy sposób zakupu, tym większa szansa na sprzedaż – to prosta zasada, o której powinni pamiętać wszyscy właściciele sklepów internetowych. Tylko w takim wypadku pieniądze przeznaczone na promocję, np. na kampanie Google Adwords, nie zostaną zmarnowane.

Google Adwords a rozwój sztucznej inteligencji

Z ostatnich doniesień Google’a wynika, że sztuczna inteligencja i systemy samouczące się będą miały coraz większe znaczenie w rozwoju nowych narzędzi amerykańskiego giganta – w tym w rozwoju systemu reklamowego Google Adwords.

Nowość Google Adwords – kierowanie reklam do nowych odbiorców

Kierowanie reklam Adwords w sieci wyszukiwania według zainteresowań odbiorców to nowość, którą Google zapowiedział podczas konferencji Google Marketing Next 2017.

Google Adwords umożliwia maksymalizację liczby konwersji

Strategia Google Adwords ,,Maksymalizuj liczbę konwersji” automatycznie ustawia odpowiednią stawkę w każdej aukcji, co pozwala zwiększyć liczbę konwersji w ramach dziennego budżetu przeznaczonego na kampanię.

Workplace, czyli Facebook dla firm, teraz także w darmowej wersji

Workplace – serwis Facebooka skierowany do firm i klientów biznesowych – ma być wkrótce dostępny także w darmowej wersji.

Jak poprawnie przygotować reklamy do kampanii Google Adwords? Poradnik

Przed rozpoczęciem kampanii Google Adwords wszystkie reklamy muszą zostać zaakceptowane przez pracowników Google’a. Aby reklamy nie zostały odrzucone warto pamiętać o zastosowaniu kilku ważnych zasad.

Teraz łatwiej analizować skuteczność kampanii na Facebooku

Można już korzystać z menedżera reklam na Facebooku dla programu Excel, który umożliwia pobieranie z kont reklamowych na Facebooku danych, dotyczących skuteczności reklam. Pozwala to zaoszczędzić czas poświęcony na pozyskiwanie statystyk prowadzonych kampanii.

Google umożliwi wykorzystanie technologii AMP w kampaniach Adwords

Wkrótce w Google Adwords będzie można ustawić stronę AMP jako strony docelowej w reklamach tekstowych, czego efektem mogą być realne zyski – im szybciej wczytuje się strona internetowa, tym mniejsze ryzyko, że użytkownik ją opuści.

Wkrótce integracja Google Adwords z Google Surveys 360 i Google Optimize

Google zapowiedział integrację swojego systemu reklamowego Google Adwords z narzędziami Google Surveys 360 i Google Optimize, które umożliwiają zbadanie oczekiwań i potrzeb użytkowników oraz ocenę skuteczności kampanii Adwords.

Jakie nowości szykuje Google? Relacja z Google Marketing Next 2017

Zmiany w kampaniach Google Adwords, możliwość sprawdzenia, czy kampanie video wpływają na ruch w sklepie stacjonarnym, wprowadzenie nowego interface’a Google Adwords do grudnia 2017 roku czy kierowanie reklam tekstowych według zainteresowań użytkowników - to tylko część nowości, zaprezentowanych podczas tegorocznego Google Marketing Next.

Kierowanie reklam Adwords według zainteresowań także w sieci wyszukiwania

Google zapowiedział, że reklamy Adwords w sieci wyszukiwania będą mogły być kierowane także według zainteresowań użytkowników. To rozwiązanie, które całkowicie może odmienić oblicze kampanii prowadzonych do tej pory w sieci wyszukiwania Google.

Google śledzi użytkowników w tradycyjnych sklepach

Google gromadzi potężne ilości informacji o użytkownikach w sieci, a teraz chce iść krok dalej – udostępnia reklamodawcom narzędzie do powiązania aktywności użytkowników w sieci oraz ich zakupów w tradycyjnych sklepach.

Gdy konkurencja używa nazwy firmy w kampanii Google Adwords

Dziennikarze Dziennika Gazety Prawnej poruszyli ważną kwestię wykorzystania przez konkurencję nazwy firmy w kampaniach Google Adwords. Okazuje się bowiem, że przedsiębiorcy, których nazwa zostaje wykorzystana, nie zawsze stoją na straconej pozycji. Oddzielnie jednak należy potraktować użycie nazw własnych w treści reklam, a oddzielnie – wśród słów kluczowych.

Youtube zmienia wygląd. Jak wypróbować nową wersję?

Google zmienia wygląd Youtube’a. Na razie zmiany są w fazie testów, ale już teraz można sprawdzić, jak będzie wyglądała nowa wersja i przekazać swoje uwagi.

5 skutecznych sposobów na zwiększenie konwersji

Im więcej odnotowanych konwersji, tym lepiej – to ona decyduje bowiem o skuteczności w kampanii Google Adwords. Dlatego warto poznać pięć skutecznych sposobów na jej zwiększenie.

Facebook szuka okazji do zwiększenia miliardowych zysków

Dzięki reklamom Facebook w całym 2016 roku zarobił nieco ponad 10 miliardów dolarów. Teraz serwis Mark Zuckerberg szuka kolejnych obszarów, które wykorzystane zostaną do zwiększenia zysków z reklam i które w praktyce oznaczają zmiany w systemie reklamowym Facebooka.

Google zaprezentuje w swojej wyszukiwarce oferty pracy

Google rzuca wyzwanie platformom, zajmującym się kojarzeniem pracowników z ich potencjalnymi pracodawcami – podczas konferencji Google I/O zaprezentował szczegóły programu Google for Jobs.

Nowe dane w raportach dotyczących Wyniku Jakości

Do danych dotyczących Wyniku Jakości można teraz dodać dodatkowe kolumny z historycznymi informacjami, dotyczącymi słów kluczowych: ,,Wynik Jakości”, „Przewidywany współczynnik klikalności”, „Trafność reklamy” oraz „Ocena jakości strony docelowej”.

Rozszerzenia w reklamach tekstowych Google Adwords

Od kilku miesięcy przybywa rozszerzeń do reklam tekstowych Google Adwords. To kolejny dowód na to, że system reklamowy Google’a wciąż się rozwija i wprowadza nowe rozwiązania.

Nowe reklamy Google Adwords ,,Tylko połączenie"

W wyszukiwarce Google można publikować nowe reklamy tekstowe – ,,Tylko połączenie”. Mogą się one przydać zwłaszcza tym reklamodawcom, którzy skupiają się na kontakcie telefonicznym z klientem.

Do stworzenia reklam graficznych nie potrzeba grafika

Google oferuje dobre rozwiązanie dla firm, które nie mają na co dzień do dyspozycji grafików, a chcą zaoszczędzić czas i pieniądze – to tzw. reklamy elastyczne, które dostosowują się do powierzchni reklamowej.

Facebook zmienia sposób wyświetlania postów

Facebook szykuje zmiany w algorytmie, dzięki którym możliwa będzie skuteczna walka postami, promującymi serwisy zawierające spam lub prezentujące fałszywe informacje.

Kampania Google Adwords musi być spójna z firmową stroną

Umieszczone na stronie internetowej treści muszą być spójne z tekstem reklamy Google Adwords. Jeśli bowiem internauta użytkownik kliknie w reklamę, ale nie znajdzie w serwisie obiecanej informacji, to ostatecznie i tak nie skorzysta z oferty, ponieważ jego potrzeby i oczekiwania są zupełnie inne.

Krótki poradnik – Google Adwords a pozycjonowanie

Bardzo często zdarza się, że kampanie Google Adwords są mylone z pozycjonowaniem, a płatne wyniki brane są za wyniki organiczne. Dlatego prezentujemy krótki poradnik, który pozwala odróżnić reklamy Adwords od innych wyników i zrozumieć, czym różni się kampania Google Adwords od pozycjonowania.

Facebook rusza z internetową telewizją?

Według doniesień medialnych Facebook ma wkrótce wystartować ze swoją własna telewizją. Emisja pierwszy produkcji zaplanowana jest na połowę czerwca.

Facebook Analytics z nowymi funkcjonalnościami

Facebook pozazdrościł Google’owi i w ostatnich dniach zapowiedział wprowadzenie zmian w swoim narzędziu Facebook Analytics, wcześniej znanym jako Facebook Analytics for Apps.

19 aplikacji, które pomogą osiągnąć sukces na Facebooku

Działania w mediach społecznościowych nie muszą być pracochłonne czy skomplikowane – pomóc w ich obsłudze mogą programy czy aplikacje. Ich obsługa nie musi być zarezerwowana tylko dla ekspertów i agencji marketingowych.

Google ruszył do walki z fake-newsami

Aby walczyć z wydawcami fałszywych informacji, najpierw Google usunął kilkuset wydawców ze swojej sieci AdSense, a teraz ma się zająć weryfikacją informacji, które znaleźć można w wyszukiwarce.

Jakich reklam Google zakazuje?

Pod koniec stycznia 2016 roku Google opublikował Bad Ads Report 2016 ze szczegółowymi informacjami, jakie reklamy zostały usunięte z systemu reklamowego Adwords.

Dla kogo będą najlepsze dynamiczne reklamy w wyszukiwarce?

Nie każda reklama tekstowa Google Adwords musi być oddzielnie przygotowywana przez reklamodawcę - Google oferuje bowiem ułatwienie w postaci dynamicznych reklam w wyszukiwarce.

Jaka strategia działania na Facebooku będzie najlepsza?

Ponad 1,8 miliarda użytkowników na Facebooku to liczba, która bez wątpienia robi wrażenie. Nic więc dziwnego, że wiele osób uznaje, że medium to może być świetnym miejscem do promocji produktów i usług oraz do pozyskiwania nowych klientów. Jaką więc przyjąć strategię, by obecność na Facebooku przynosiła firmie wymierne korzyści?

6 sposobów na to, by treści na stronie wyróżniały się na tle konkurencji

W Internecie nie wystarczy dzisiaj być – to oczywiste. Jak to jednak zrobić, by działania na stronie internetowej nie były chaotyczne, nieprzemyślane, nie męczyły czytelników i stanowiły dobre uzupełnienie kampanii Google Adwords?

Google Maps wzbogacone o reklamy lokalne?

Przedstawienie kwartalnych wyników finansowych Google’a, które odbyło się pod koniec kwietnia 2017 roku, stało się także okazją do zapowiedzi kolejnych zmian w jednym z najpopularniejszych narzędzi Google’a – w Google Maps już niedługo mają się pojawić reklamy.

Coraz mniejsze znaczenie pozycjonowania potwierdzone

Amerykańska agencja WordStream, zajmująca się m.in. prowadzeniem kampanii Google Adwords, sprawdziła jak zmian w systemie reklamowym Google wpłynęły na znaczenie pozycjonowania. Wyniki nie są zaskakujące, potwierdziły wręcz to, o czym pisaliśmy już wielokrotnie - znaczenie pozycjonowania jest coraz mniejsze, zwiększa się natomiast rola Google Adwords.

Skuteczność Google Adwords zależy od branży

Google Adwords z pewnością jest jednym ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów. Warto jednak pamiętać, że branża branży nierówna, dlatego nie wszędzie prowadzenie kampanii zakończy się podobnymi rezultatami.

Kampania w sieci reklamowej z nowymi formatami

Rozszerzenia w reklamie są już dostępne także w sieci reklamowej. Materiały graficzne mogą zostać uzupełnione o dodatkowe informacje, związane z lokalizacją firmy.

Zarabianie na YouTubie będzie trudniejsze

Google zmieniło zasady dołączania do Programu Partnerskiego YouTube - teraz reklamy będą emitowane wyłącznie przy filmach tych kanałów, które mają co najmniej 10 tys. wyświetleń i zostaną zaakceptowane przez Google’a.

W przeglądarce Chrome reklamy będą automatycznie blokowane

Kilka tygodni temu w mediach pojawiła się informacja, że Google rozważa wprowadzenie w swojej przeglądarce Chrome mechanizmu blokującego reklamy. Dzięki temu internauci, korzystający z najpopularniejszej przeglądarki na świecie, nie będą już widzieć nachalnych reklam.

10 elementów Google Adwords ważnych przy zmianie strony

Bardzo często zdarza się, że firma zmienia stronę internetową przy okazji zmiany nazwy, strategii działania czy poszerzenia oferty. Przy takiej zmianie należy pamiętać nie tylko o kwestiach organizacyjnych, ale także o odpowiednim ustawieniu kampanii Google Adwords.

Reklamy kierowane do zamożnych klientów? W USA to możliwe

W Google Adwords istnieje opcja kierowania reklam tylko do tych osób o określonych dochodach, jednak obecnie z takiej opcji mogą obecnie skorzystać tylko użytkownicy ustawiający kampanię video w Stanach Zjednoczonych.

W jaki sposób zmierzyć sukces kampanii na Facebooku?

Choć Facebook bez wątpienia jest najpopularniejszym medium społecznościowym na świecie i wydaje się idealnym miejscem do promowania swojej oferty, to jednak większość właścicieli małych firm twierdzi, że kampanie tam prowadzone nie spełniają ich celów biznesowych. Niekoniecznie tak jednak musi być.

Skąd firmy marketingowe wiedzą o nas tak dużo?

Kilka tygodni temu w Gazecie Wyborczej ukazał się artykuł, który w ciekawy sposób nakreśla, w jaki sposób działa szeroko pojęty marketing internetowy i dzięki jakim rozwiązaniom firmy mogą nam wysyłać mocno spersonalizowane reklamy.

Tajemnicze słowa w Google Analytics

W bezpłatnym narzędziu Google Ananytics można znaleźć dość szczegółowe informacje, w jaki sposób użytkownicy, którzy trafili na stronę dzięki m.in. kampanii Google Adwords, zachowują się na tej stronie. Niestety, czasem może się okazać, że zamiast informacji dotyczących słów kluczowych w tabelach znajdują się tajemnicze stwierdzenia not set, not provided oraz content targeting.

Trzy praktyczne narzędzia niezbędne w Google Adwords

Przy planowaniu lub optymalizacji kampanii Google Adwords można zdać się na swoją intuicję, ale warto też skorzystać z podpowiedzi, które znaleźć można w trzech bezpłatnych narzędziach Google’a. Te narzędzia to planer słów kluczowych, planer kampanii w sieci reklamowej oraz podgląd i diagnostyka reklam.

Przewaga Google Adwords nad pozycjonowaniem – case study

Kilkakrotnie pisaliśmy już, że ostatnie zmiany w Google Adwords zmniejszyły mocno znaczenie pozycjonowania. Widać to wyraźnie również na przykładzie jednego z naszych klientów.

Google Adwords nie tylko dla biznesu

Google Adwords może być dobrym narzędziem nie tylko do realizacji celów biznesowych - może to być też dobre rozwiązanie dla wszystkich organizacji, które niekoniecznie działają w biznesie, np. dla organizacji z sektora NGO.

Raport Google'a: jak użytkownicy korzystają ze smartfonów

Google sprawdziło, w jaki sposób użytkownicy wykorzystują urządzenia mobilne do podejmowania decyzji w codziennym życiu.

Warto stosować remarketing w sieci reklamowej Google

Dzięki kampanii remarketingowej Google Agwords można wyświetlić reklamę tym osobom, które wcześniej odwiedziły stronę lub użyły danej aplikacji.

Google Adwords - ile kosztuje i jak na nim zarabiać?

Koszt prowadzenia Google Adwords zależy od postawionych celów. Jednak kampania nie musi kosztować dużo, by przynosiła efekty i stała się dla firmy inwestycją, a nie kosztem.

13 sposobów na zmniejszenie liczby koszyków porzucanych w sklepie internetowym

Czasem wystarczy poprawienie kilku elementów, by znacząco ograniczyć liczbę porzucanych koszyków w sklepie internetowym.

Czy użytkownicy potrzebują lokalnej reklamy?

Google przeanalizował zachowania klientów przeprowadzających wyszukiwania lokalne. Z raportu wynika jeden główny wniosek – nie wystarczy, że firma po prostu będzie w wynikach wyszukiwania. Użytkownicy bardzo często szukają bowiem informacji o ofercie w swoim najbliższym otoczeniu. Co więcej - nie mają nic przeciwko reklamie, która będzie uwzględniała ich lokalizację.

Czy warto automatyzować procesy marketingowe?

W czasach kiedy wydatki na działania reklamowe na całym świecie liczone są w setkach miliardów dolarów, a prognozy zapowiadają dalsze wzrosty i jeszcze zacieklejszą walkę o klienta, automatyzacja działań marketingowych wydaje się naturalnym rozwiązaniem. Eksperci zwracają jednak uwagę, że automatyzacja dla samej automatyzacji raczej nie przyniesie pożądanych efektów.

Internet może pomóc w rozwoju biznesu

Działania w Internecie z pewnością można uznać za opłacalne, ale tylko wtedy gdy będą przemyślane, zgodne ze strategią i filozofią firmy oraz będą prowadzone w umiejętny sposób, realizując potrzeby klientów.

Czy Google Adwords pomoże skuteczne wypromować hotel?

Nawet jeśli witryna hotelu jest widoczna w organicznych wynikach wyszukiwania Google, to i tak warto zainwestować w kampanię Google Adwords - badania dowiodły bowiem, że promowanie hotelu w wyszukiwarce zwiększa zyski nawet o kilkadziesiąt procent.

Badania Google'a: Youtube skuteczniejszy od telewizji

Z badań wynika, że przy założeniu identycznych wydatków na reklamę, zwrot z inwestycji (ROI) w kampanie na Youtubie jest znacznie wyższy niż zwrot osiągany dzięki reklamie telewizyjnej.

Unikalny Zasięg Adwords - nowe narzędzie reklamodawców

Dzięki Unikalnemu Zasięgowi Adwords możliwe będzie poznanie łącznej liczby unikalnych użytkowników, które obejrzały reklamę oraz średniej liczby odsłon, które przypadają na jednego użytkownika.

Dlaczego dopasowanie słów kluczowych jest tak ważne?

Typy dopasowania słów kluczowych umożliwiają lepszą kontrolę nad tym, na jakie słowa kluczowe reklama Google Adwords się wyświetla. A to właśnie odpowiedni dobór słów kluczowych w dużej mierze przesądza o skuteczności reklamy.

Sekret sklepów internetowych przyjaznych użytkownikowi

Czasem sklepy internetowej są tak nieintuicyjne, że korzystanie z nich może wywołać tylko frustrację użytkowników. A to oznacza, że pieniądze na promocję produktów – w tym na Google Adwords – zostaną wyrzucone w błoto.

Reklamy tekstowe w Google Adwords jeszcze dłuższe

Jeśli 80 znaków to dla kogoś za mało, by stworzyć skuteczną reklamę tekstową, to Google wprowadza teraz dobre rozwiązanie - dodatkowe 80 znaków na tekst reklamy.

Co ma wpływ na Wynik Jakości i jak go poprawić?

Na Wynik Jakości - podawany w skali od 0 do 10 - składa się ocena trzech różnych czynników. Warto dbać, by ta ocena była jak najwyższa, ponieważ wpływa to na niższe ceny za kliknięcie i lepsze pozycje reklam w kampaniach Google Adwords.

W jaki sposób warto korzystać z Google Planera?

Google Planer umożliwia dobranie takich słów kluczowych, dzięki którym kampania będzie skuteczniejsza. W jaki sposób z niego korzystać, by nie popełnić błędu przy ustawieniach kampanii?

Co decyduje o wynikach wyszukiwania w Google’u?

Jeśli Twoja firma jest na pierwszym miejscu w wynikach Google’a, to nie oznacza, że popularnością w Internecie bijesz swoją konkurencję na głowę. Wyniki pozycjonowania organicznego zależą bowiem od paru innych czynników, dlatego - jeśli zależy Ci na promowaniu się na pierwszej stronie wyników Google’a – warto zainteresować się kampaniami płatnymi.

Jakich błędów nie popełniać przy tworzeniu strony www?

Strona internetowa – w połączeniu ze skuteczną kampanią Google Adwords – może stanowić aktywną formę pozyskiwania nowych klientów. Aby jednak tak się stało, warto pamiętać, jakich błędów nie popełnić przy tworzeniu firmowej strony internetowej.

Reklamy Google Adwords w sieci wyszukiwania

Gdy mowa o płatnych wynikach wyszukiwania, większość osób ma na myśli zwykłe reklamy tekstowe, które ukazują się nad wynikami organicznymi. Tymczasem Google proponuje też kilka innych typów reklam w wynikach wyszukiwania - dynamiczną reklamę w wyszukiwarce, reklamę angażującą w aplikację mobilną oraz reklamę typu ,,tylko połączenie".

Firmową stronę internetową trzeba powierzyć ekspertom

Nie można oddać swojej strony internetowej w ręce przypadkowych osób – tylko powierzenie jej ekspertom pozwoli na podniesienie słupków sprzedaży i realizację konkretnych celów.

Cztery ważne elementy audytu strony internetowej

Naturalnym cyklem tworzenia każdej strony internetowej jest najpierw jej stworzenie, następnie audyt i optymalizacja. A prawidłowo przeprowadzony audyt powinien objąć też stronę marketingową, czyli sprawdzenie, czy strona zachęca do skorzystania z usług czy kupna produktu.

Google Analytics - które dane są szczególnie ważne?

Google Analytics to nieodłączna część każdej skutecznej kampanii Google Analytics. Dzięki Google Adwords można bowiem poznać dane dotyczące kampanii, a dzięki Google Analytics wiadomo, w jaki sposób zachowują się na stronie użytkownicy, którzy znaleźli się na niej po kliknięciu w reklamy.

Co decyduje o skuteczności kampanii Google Adwords?

Bez względu na to, czy przedsiębiorca będzie prowadził swoją kampanię Google Adwords samodzielnie czy zleci ją zewnętrznej firmie, ważne jest, by prawidłowo analizować wyniki. Bez tego potencjał Google Adwords może zostać niewykorzystany, a pieniądze przeznaczone na kampanię – zmarnowane.

Google Analytics jest ważne przy prowadzeniu kampanii

Od połączenia kont Google Adwords i Google Analytics powinno się zacząć prowadzenie każdej nowej kampanii. W Google Adwords można znaleźć informacje dotyczące samej kampanii, a Google Analytics daje odpowiedź na pytania, jak na stronie zachowują się użytkownicy - w tym ci pozyskani dzięki kampanii.

Google zmienił wygląd reklam tekstowych

Po ostatnich zmianach płatne wyniki wyszukania trudniej odróżnić od wyników organicznych, dlatego wielu użytkowników nie będzie przewijało ekranu w dół. Oznacza to, że pozycjonowanie stron jest mniej istotne niż to było wcześniej.

Certyfikat SSL niezbędny w kampanii Google Shopping

Google nie pozwala na prowadzenie kampanii Google Shopping i nie zatwierdzi takiej kampanii, jeśli strona internetowa, na której użytkownik dokonuje transakcji, nie jest zabezpieczona protokołem SSL i jeśli nie potwierdza tego certyfikat SSL.

Google Adwords jest skuteczniejsze niż pozycjonowanie

Jeszcze kilka lat temu o sukcesie mogła mówić firma, której serwis znalazł się w czołówce wyników wyszukiwania Google. Dzisiaj to się jednak zmieniło, a pozycjonowanie nie ma tak dużego znaczenia, jak prowadzenie kampanii w Google Adwords.

Google Adwords lepsze od pozycjonowania i Google Zakupy

Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na promowanie swojego sklepu internetowego w sieci, mają do wyboru kilka rozwiązań. Na przykładzie jednego z naszych klientów sprawdziliśmy trzy z nich: organiczne pozycjonowanie (SEO), Google Adwords oraz Google Shopping. Wyniki testu nas zaskoczyły.

Dlaczego Google Adwords jest skuteczniejszy od Facebooka

Porównanie skuteczności kampanii w wyszukiwarce Google i kampanii mediach społecznościowych, wyraźnie wypada na korzyść tej drugiej – to dlatego, że wyszukiwarka służy internautom do innych celów niż media społecznościowe.

Przygotowanie strony www do kampanii Google Shopping

Kampanie Google Shopping – znane także jako Google Zakupy – mogą stanowić istotne uzupełnienie innych działań promocyjnych. Jednak - aby rozpocząć kampanię Google Shopping - należy też zadbać o umieszczenie w sklepie internetowym odpowiednich elementów, w tym podstrony z produktem, odpowiedniego zdjęcia produktu i zadbania o certyfikat SSL.

Pozyskiwanie słów kluczowych do kampanii Google Adwords

Istnieje kilka ciekawych źródeł słów kluczowych, które można wykorzystać przy planowaniu i optymalizowaniu kampanii Google Adwords, m.in. planer słów kluczowych czy Google Search Console. Wykorzystać można również podpowiedzi w wyszukiwarce Google oraz frazy wpisywane przez użytkowników.

Tajniki przygotowania skutecznego CTA

Call to action, czyli inaczej mówiąc wezwanie do działania, to jeden z ważniejszych elementów reklamy, który może decydować nawet o sukcesie całej kampanii Google Adwords. W jaki sposób stworzyć komunikat, który skutecznie zachęci potencjalnego klienta do kliknięcia w reklamę?

Google planuje rewolucję w reklamach video na Youtubie

Półminutowe reklamy, które teraz można obejrzeć przed materiałem filmowym, mają wkrótce pójść w zapomnienie. Google zapowiedział bowiem zastąpienie ich 6-sekundowymi reklamami, których nie będzie można już pominąć.

Jak przygotować grafiki do kampanii w sieci reklamowej?

Przy przygotowywaniu kampanii w sieci reklamowej Google Adwords, czyli tzw. kampanii banerowej, nie trzeba martwić się o przygotowywanie plików graficznych. Google umożliwia bowiem także samodzielne przygotowanie materiałów.

Ruch na stronie internetowej nie jest najważniejszy

Wiele osób uważa, że liczba pozyskanych unikalnych użytkowników świadczy o przeprowadzeniu skutecznej kampanii Google Adwords. Nic bardziej błędnego - wszak duża część nich może trafić na stronę zupełnie przypadkowo, szukając zupełnie innej oferty.

Kampania w wyszukiwarce ma przewagę nad kampanią banerową

Większość osób kampanie Google kojarzy przede wszystkim z banerami publikowanymi na stronach internetowych. Tymczasem o wiele lepsze wyniki można osiągnąć dzięki reklamie w wyszukiwarce Google, ponieważ internauci płatnych wyników nie odbierają jak reklamy, tylko jako pomoc w znalezieniu tego, czego szukają.

Rozszerzenia w reklamie tekstowej Google Adwords

Pod niektórymi reklamami Google Adwords można zauważyć dodatkowe treści, takie jak lokalizacja, link do aplikacji czy linki do podstron - to rozszerzenia reklamy, które sprawiają, że reklama jest lepiej widoczna, ponadto kierują internautę do dodatkowych treści na stronie czy umożliwiają kontakt z firmą bez konieczności wchodzenia na stronę internetową.

W jaki sposób Google liczy konwersję?

Przy prowadzeniu kampanii zawsze należy określić, na czym ma polegać konwersja, czyli cel, który chcemy osiągnąć dzięki naszym działaniom (wejście na podstronę z kontaktem, sprzedaż produktów, itp.). W przypadku Google Adwords warto pamiętać, że faktyczna skuteczność kampanii jest dużo większa niż liczba konwersji.

Strona www ma skutecznie sprzedawać produkt lub usługę

Nawet największe pieniądze wydane na kampanię Google Adwords nie przyniosą efektów, jeśli strona internetowa odstraszy potencjalnego klienta. Jak więc przygotować architekturę informacji w witrynie, tak, aby skutecznie nakłoniła użytkownika do skorzystania z oferty?

Jak można zapłacić za kampanię Google Adwords?

Przy tworzeniu kampanii Google Adwords można wybrać płatność za pomocą podpiętej karty kredytowej lub zwykły przelew np. z banku. Każda z możliwości ma swoje wady i zalety.