Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

Facebook rusza z internetową telewizją?

08—05—2017

Według doniesień medialnych Facebook ma wkrótce wystartować ze swoją własna telewizją. Emisja pierwszy produkcji zaplanowana jest na połowę czerwca.

O rosnącej popularności serwisów VOD, czyli video na żądanie, nie trzeba nikogo przekonywać. Dziś do wyboru są nie tylko strony, gdzie obejrzeć można powtórki programów czy seriali emitowanych wcześniej w telewizji – teraz największą popularnością cieszą się serwisy z filmami, serialami i programami, które można obejrzeć w dowolnym miejscu i czasie, czasem nawet przed premierą telewizyjną. Zapłacić za nie można w formie abonamentu lub jako jednorazowa płatność za np. jeden film lub program.

Rynek VOD to jeden z najszybciej rosnących trendów

Jak twierdzi Radosław Gołąb, product owner w firmie Gemius, wideo w Internecie to w tej chwili jeden z najszybciej rosnących trendów. Wszystko to dzięki zmianie zachowań internautów, którzy wolą oglądać wideo niż czytać treści, co widać również w mediach społecznościowych. A obecnie - dzięki rozwojowi nowoczesnych technologii - można komfortowo oglądać materiały wideo w Internecie na dowolnym urządzeniu. Pełną wypowiedź na temat potencjału rynku VOD można znaleźć na stronie gemius.pl

Facebook chętnie spogląda w stronę rynku video na życzenie

Nie powinien więc dziwić fakt, że również Facebook chętnie spogląda w stronę rynku video na życzenie i myśli o tym, w jaki sposób zaadaptować to rozwiązanie u siebie. Wkrótce na Facebooku mają zostać opublikowane materiały video - własne ekskluzywne programy telewizyjne, co łudząco przypomina internetową telewizję. Na początek przygotowane zostaną 24 produkcje, które dostępne będą dla wszystkich użytkowników Facebooka - wystarczy posiadać tylko konto w tym serwisie. Na początek każdy z programów będzie trwał od 5 do 10 minut, później emitowane mają też być dłuższe formy. Według medialnych doniesień nowe narzędzie Facebooka ma być promowane przez celebrytów, z którymi już zostały podpisane stosowne umowy.

Programy mają się pojawić na Facebooku już za kilka tygodni. Debiut zaplanowany jest na 17 czerwca 2017 roku, kiedy odbywać się będzie Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions – międzynarodowe spotkanie branży reklamowej i kreatywnej.

Słowa kluczowe

  • Facebook
  • VOD
  • TV

Najnowsze artykuły

Reklamy typu Tylko połączenie z prawdziwymi nazwami firm

Reklamodawcy, którzy w swoich kampaniach Google Ads stosują reklamy tekstowe typu ,,Tylko połączenie", będą musieli podawać w reklamach prawdziwe nazwy swoich firm.

Koniec geoblokowania w handlu internetowym

3 grudnia zaczęło obowiązywać nowe unijne prawo znoszące tzw. geoblokowanie w e-commerce. Co to oznacza dla sklepów sprzedających swoje produkty w sieci?

Nowe bloki reklamowe pojawią się na Youtubie?

Google chce sprawdzić, jaką skuteczność będą miały reklamy video emitowane przed filmem na Youtubie jedna po drugiej.