Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

Google wprowadza notatki do panelu AdWords

05—06—2018

Notatki, tworzone na poziomie konta, kampanii lub grupy reklam, to spore ułatwienie dla osób, które wspólnie prowadzą kampania na jednym koncie AdWords.

Dzięki notatkom w nowym panelu AdWords nie trzeba się już posiłkować zewnętrznymi aplikacjami, komunikatorami czy dokładną analizą historii zmian na koncie – wszystkie informacje o wprowadzonych zmianach będą teraz widoczne od razu. Aby je sprawdzić, wystarczy teraz zaledwie jedno kliknięcie.

Z nowej funkcji użytkownicy mogą korzystać już teraz – dostępna jest w nowym panelu AdWords. Notatki można tworzyć na poziomie całego konta, kampanii oraz poszczególnych grup reklam.

Jak utworzyć swoją pierwszą notatkę? Instrukcja krok po kroku

Aby utworzyć notatkę, należy wejść do kampanii lub grupy reklam, a następnie kliknąć w znak „Więcej opcji” (to trzy kropki, ułożone pionowo i umieszczone po prawej stronie ekranu); po kliknięciu rozwiną się dodatkowe opcje, w tym także „Otwórz panel notatek”:


Po kliknięciu w tę opcję panel zostanie otwarty - jeszcze przed utworzeniem pierwszej notatki będzie się prezentował następująco:


Po kliknięciu w znak „+Dodaj” można wstawić informacje, np. o dokonanych w kampaniach AdWords zmianach:


Dodatkowo także można wybrać datę notatki (przy czym można pozostać przy aktualnej dacie lub wybrać datę z czasu przeszłego). Jest to o tyle ważne, że można też filtrować po datach:


Po dodaniu notatki jest ona widoczna wraz z kilkoma dodatkowymi informacjami: datą notatki i datą jej stworzenia (mogą się od siebie różnić), treść oraz informacja o autorze notatki:


Każdą z notatek można w każdej chwili edytować lub usunąć – wystarczy najechać kursorem na notatkę i wybrać jedną z opcji: symbol ołówka (w celu edycji) lub kosza (by usunąć notatkę):


Podsumowanie

Wprowadzenie notatek do nowego panelu AdWords to drobna zmiana, ale z pewnością ucieszą te osoby, które prowadzą wspólne działania na jednym koncie reklamowym. Nie trzeba korzystać z zewnętrznych urządzeń czy informować się o zmianach osobiście – wystarczy teraz stworzyć krótką notatkę, by wszystkie osoby, które mają dostęp do konta, wiedziały też na bieżąco, jakie działania są na nim prowadzone i jakie zmiany wprowadzono ostatnio w kampaniach AdWords.

Słowa kluczowe

  • notatka
  • panel adwords

Najnowsze artykuły

Trendy w zachowaniach potencjalnych klientów wykorzystaj w kampanii Google Ads

Google podpowiada, jakim charakterystycznym zachowaniom użytkowników warto się przyjrzeć i w jaki sposób można wykorzystać je w kampaniach Google Ads (AdWords).

Jak tworzyć reklamy elastyczne, które pomogą w sprzedaży?

Reklamodawcy będą teraz mieli nowe narzędzia, które pomogą im w tworzeniu i optymalizacji skutecznych reklam elastycznych w wyszukiwarce Google.

Reklamy typu „Tylko połączenie” z prawdziwymi nazwami firm

Reklamodawcy, którzy w swoich kampaniach Google Ads stosują reklamy tekstowe typu „Tylko połączenie”, będą musieli podawać w reklamach prawdziwe nazwy swoich firm.