Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Agencja marketingu internetowego

Kampania w sieci reklamowej z nowymi formatami

28—04—2017

Rozszerzenia w reklamie są już dostępne także w sieci reklamowej. Materiały graficzne mogą zostać uzupełnione o dodatkowe informacje, związane z lokalizacją firmy.

Do rozszerzeń w kampanii Google AdWords już się powoli wszyscy przyzwyczailiśmy. Pod reklamami tekstowymi AdWords widoczne są nie tylko dodatkowe wyjaśnienia, ale i linki do podstron, adres firmy, godziny otwarcia, itp. Teraz Google poszedł o krok dalej - jednym z jego nowszych rozwiązań jest wprowadzenie rozszerzeń w reklamach bannerowych. Mają być one wyświetlane użytkownikom, którzy znajdują się w pobliżu.

Rozszerzenia w reklamie bannerowej przydatne dla lokalnego biznesu

Nowe rozwiązanie jest szczególnie przydatne dla właścicieli firm, którzy działają na rynku lokalnym. Reklamy w nowych formatach będą zawierać informacje szczególnie przydatne osobom, które są w pobliżu - np. zdjęcia firmy, godziny pracy czy dokładny adres wraz z fragmentem mapy. Po kliknięciu w reklamę można przejść albo do witryny reklamodawcy albo np. do Google Maps, gdzie zaprezentowana zostanie od razu trasa dojazdu do firmy. 

Według Google'a w takie reklamy użytkownicy będą klikali chętniej, zresztą potwierdzają to też testy przeprowadzone w styczniu i lutym 2017 roku. Badanie wykazało, że wskazówek dojazdu czy szczegółowych informacji o sklepie dotyczy aż 60 proc. kliknięć.  

Użytkownicy nie mają nic przeciwko lokalnym reklamom

Nowe rozwiązanie przestaje dziwić, jeśli przyjrzymy się bliżej wynikom badania, w którym Google przeanalizował zachowania klientów przeprowadzających wyszukiwania lokalne. Informacje te mogą być bardzo cenne dla wszystkich, którzy myślą o prowadzeniu kampanii Google AdWords. Okazało się, że użytkownicy bardzo często szukają informacji o ofercie w swoim najbliższym otoczeniu, a na smartfonach szukają głównie takich informacji jak godziny otwarcia, wskazówki dojazdu do sklepu i jego adres. Większość internautów nie ma nic przeciwko reklamom lokalnym - uwzględniających kod pocztowy lub konkretną miejscowość. Ponad 70 proc. badanych uważało też, że wskazówki dotyczące dojazdu, adres lokalny oraz numer telefonu są ważne.

Słowa kluczowe

  • SEM
  • Google Adwords
  • display
  • kampania w sieci reklamowej

Najnowsze artykuły

Więcej klientów w tradycyjnych sklepach? Pomogą algorytmy Googlea

Strategie oparte na inteligentnym określaniu stawek w Google Ads, uwzględnią także cele, związane z ruchem klientów w tradycyjnych sklepach offline - poinformował Google.

Poradnik: jak przygotować się do wyborów z Google i Facebookiem?

Partie polityczne stoją teraz przed dużym wyzwaniem prowadzenia kampanii promocyjnych przez wyborami parlamentarnymi. W jaki sposób odpowiednio się do nich przygotować?

Płatności na Facebooku z dodatkowym uwierzytelnieniem

Na Facebooku płacisz okazjonalnie kartą kredytową, debetową lub za pomocą przedpłaty? Od 14 września musisz być przygotowany na dodatkowe działania uwierzytelniające płatność