Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Agencja Google Ads

Kampania w sieci reklamowej z nowymi formatami

28—04—2017

Rozszerzenia w reklamie są już dostępne także w sieci reklamowej. Materiały graficzne mogą zostać uzupełnione o dodatkowe informacje, związane z lokalizacją firmy.

Do rozszerzeń w kampanii Google AdWords już się powoli wszyscy przyzwyczailiśmy. Pod reklamami tekstowymi AdWords widoczne są nie tylko dodatkowe wyjaśnienia, ale i linki do podstron, adres firmy, godziny otwarcia, itp. Teraz Google poszedł o krok dalej - jednym z jego nowszych rozwiązań jest wprowadzenie rozszerzeń w reklamach bannerowych. Mają być one wyświetlane użytkownikom, którzy znajdują się w pobliżu.

Rozszerzenia w reklamie bannerowej przydatne dla lokalnego biznesu

Nowe rozwiązanie jest szczególnie przydatne dla właścicieli firm, którzy działają na rynku lokalnym. Reklamy w nowych formatach będą zawierać informacje szczególnie przydatne osobom, które są w pobliżu - np. zdjęcia firmy, godziny pracy czy dokładny adres wraz z fragmentem mapy. Po kliknięciu w reklamę można przejść albo do witryny reklamodawcy albo np. do Google Maps, gdzie zaprezentowana zostanie od razu trasa dojazdu do firmy. 

Według Google'a w takie reklamy użytkownicy będą klikali chętniej, zresztą potwierdzają to też testy przeprowadzone w styczniu i lutym 2017 roku. Badanie wykazało, że wskazówek dojazdu czy szczegółowych informacji o sklepie dotyczy aż 60 proc. kliknięć.  

Użytkownicy nie mają nic przeciwko lokalnym reklamom

Nowe rozwiązanie przestaje dziwić, jeśli przyjrzymy się bliżej wynikom badania, w którym Google przeanalizował zachowania klientów przeprowadzających wyszukiwania lokalne. Informacje te mogą być bardzo cenne dla wszystkich, którzy myślą o prowadzeniu kampanii Google AdWords. Okazało się, że użytkownicy bardzo często szukają informacji o ofercie w swoim najbliższym otoczeniu, a na smartfonach szukają głównie takich informacji jak godziny otwarcia, wskazówki dojazdu do sklepu i jego adres. Większość internautów nie ma nic przeciwko reklamom lokalnym - uwzględniających kod pocztowy lub konkretną miejscowość. Ponad 70 proc. badanych uważało też, że wskazówki dotyczące dojazdu, adres lokalny oraz numer telefonu są ważne.

Słowa kluczowe

  • SEM
  • Google Adwords
  • display
  • kampania w sieci reklamowej

Najnowsze artykuły

Błędy, które w kampanii Google Ads mogą Cię sporo kosztować

Mimo wydawania sporego budżetu na kampanię Google Ads nie widzisz praktycznie żadnych efektów? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, przez które tracisz pieniądze.

Zdrowe odżywianie, treningi, a może ciekawe podróże? O postanowieniach noworocznych

Jakie cele mają na ten rok Polacy? Youtube postanowił zlecić badanie, w którym ankietowani odpowiadali na pytania o noworoczne postanowienia.

Co musi się znaleźć na firmowej stronie internetowej?

Kontakt, opis oferty i jej przewagi konkurencyjne - bez tego żadna firmowa strona nie może się już dzisiaj obejść. Sprawdź, co konieczne musi się znaleźć w Twojej witrynie.