Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Praktyczny przewodnik po kuponach AdWords

Przy zakładaniu nowego konta i po uruchomieniu pierwszej kampanii, Google oferuje reklamodawcom bonus – kupony, które umożliwiają doładowanie konta dodatkowymi środkami.

Dzięki kuponom AdWords Google zachęca do prowadzenia kampanii w swoim systemie reklamowym – po wydaniu odpowiedniej kwoty konto reklamodawcy zostaje bowiem doładowane dodatkowymi środkami, które można wydać na kliknięcia. W jaki sposób zdobyć kupon i na jakich zasadach z niego skorzystać?

Jak korzystać z kuponów AdWords?

Istnieje kilka warunków dotyczących skorzystania z kuponu:

Warto więc pamiętać, że wartość z kuponu zostanie dodana do konta nie po założeniu konta, wpłacie środków czy uruchomieniu kampanii – stanie się to dopiero po wydaniu co najmniej 100 zł własnych środków.

Trzy sposoby na zdobycie kuponu AdWords

Istnieje kilka sposobów na zdobycie kuponu AdWords. Można się o niego zapytać w agencji, która prowadzi kampanię AdWords, można też liczyć na szczęśliwy traf – w niektórych przypadkach Google sam przysyła kod na adres nowego konta AdWords. Jest też trzecia droga – można wejść na stronę https://www.google.pl/adwords/ i w odpowiednim polu podać adres niedawno utworzonego konta. W ciągu kilku minut na skrzynkę mailową trafi kupon o wartości 200 zł, który wystarczy następnie wprowadzić na swoim koncie AdWords w odpowiednim miejscu.

Mam już kupon i co dalej?

Bez względu na to, czy korzystamy z nowej czy starej wersji AdWords, aby wprowadzić kupon, należy wejść na podstronę dotyczącą rozliczeń i płatności. Po lewej stronie znajduje się boczne menu, w którym można znaleźć pozycję „Ustawienia”. Po wejściu na odpowiednią podstronę należy przewinąć ekran w dół i znaleźć link „Zarządzaj kodami promocyjnymi”. To już prawie koniec, ponieważ na docelowej podstronie wystarczy tylko dodać kod w odpowiednim miejscu.

Na tej samej podstronie można także sprawdzić dotychczasowe wydatki – dzięki temu wiadomo, ile trzeba jeszcze wydać na kliknięcia, by konto zostało doładowane.

Podsumowanie

Zapamiętaj cztery proste kroki - jak zdobyć kupon AdWords i z niego skorzystać:

  1. Utwórz nowe konto AdWords, na którym będą prowadzone kampanie i doładuj je odpowiednią kwotą;
  2. Wejdź na stronę https://www.google.pl/adwords/ i podaj adres nowego konta AdWords;
  3. Dodaj kod na swoim koncie AdWords – na podstronie dotyczącej rozliczeń i płatności, w zakładce „Ustawienia”  / „Zarządzanie kodami promocyjnymi”.
  4. Uruchom pierwszą kampanię – tak, by w ciągu 30 dni wydać na kliknięcia co najmniej 100 zł. Kupon uruchomi się wtedy automatycznie. Jeśli nie chcesz prowadzić kampanii samodzielnie, możesz zwrócić się do specjalistów z agencji AdWords
Ewa Truszkowska
                 

strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; członek Amercian Marketing Association; ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; ekspertka od prowadzenia kampanii Google Adwords; autorka licznych publikacji z zakresu marketingu; od kilku lat prowadzi poczytny blog marketingowy

Najnowsze artykuły

Google upomni za naruszanie zasad reklamowych

Google grozi palcem reklamodawcom, którzy notorycznie łamią zasady reklamowe Google Ads - we wrześniu wprowadzony zostanie nowy system ostrzeżeń.
czytaj

Google automatycznie usunie konwersje

Z kont Google Ads wkrótce znikną konwersje nieaktywne, czyli takie, które nie zarejestrowały żadnych danych od co najmniej 13 miesięcy. Na szczęście usunięte konwersje będzie można zmienić ponownie na aktywne.
czytaj

Czy otwarcie sklepów stacjonarnych zachwiało rynkiem e-commerce?

Home.pl sprawdził, czy odmrożenie gospodarki i otwarcie sklepów stacjonarnych w maju miało duży wpływ na zakupy w Internecie.
czytaj
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.