Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Agencja marketingu internetowego

Praktyczny przewodnik po kuponach AdWords

06—12—2017

Przy zakładaniu nowego konta i po uruchomieniu pierwszej kampanii, Google oferuje reklamodawcom bonus – kupony, które umożliwiają doładowanie konta dodatkowymi środkami.

Dzięki kuponom AdWords Google zachęca do prowadzenia kampanii w swoim systemie reklamowym – po wydaniu odpowiedniej kwoty konto reklamodawcy zostaje bowiem doładowane dodatkowymi środkami, które można wydać na kliknięcia. W jaki sposób zdobyć kupon i na jakich zasadach z niego skorzystać?

Jak korzystać z kuponów AdWords?

Istnieje kilka warunków dotyczących skorzystania z kuponu:

  • kod promocyjny przysługuje jednemu reklamodawcy, co oznacza, że nie może już być wykorzystany na innym koncie AdWords;
  • kod promocyjny należy wpisać w ciągu 14 dni od daty pierwszego wyświetlenia reklamy na nowoutworzonym koncie AdWords;
  • konto zostanie doładowane dopiero po tym, jak reklamodawca wyda na kliknięcia co najmniej 100 zł; kwota ta musi zostać wydana w ciągu 30 dni od dnia uruchomienia kampanii.

Warto więc pamiętać, że wartość z kuponu zostanie dodana do konta nie po założeniu konta, wpłacie środków czy uruchomieniu kampanii – stanie się to dopiero po wydaniu co najmniej 100 zł własnych środków.

Trzy sposoby na zdobycie kuponu AdWords

Istnieje kilka sposobów na zdobycie kuponu AdWords. Można się o niego zapytać w agencji, która prowadzi kampanię AdWords, można też liczyć na szczęśliwy traf – w niektórych przypadkach Google sam przysyła kod na adres nowego konta AdWords. Jest też trzecia droga – można wejść na stronę https://www.google.pl/adwords/ i w odpowiednim polu podać adres niedawno utworzonego konta. W ciągu kilku minut na skrzynkę mailową trafi kupon o wartości 200 zł, który wystarczy następnie wprowadzić na swoim koncie AdWords w odpowiednim miejscu.

Mam już kupon i co dalej?

Bez względu na to, czy korzystamy z nowej czy starej wersji AdWords, aby wprowadzić kupon, należy wejść na podstronę dotyczącą rozliczeń i płatności. Po lewej stronie znajduje się boczne menu, w którym można znaleźć pozycję „Ustawienia”. Po wejściu na odpowiednią podstronę należy przewinąć ekran w dół i znaleźć link „Zarządzaj kodami promocyjnymi”. To już prawie koniec, ponieważ na docelowej podstronie wystarczy tylko dodać kod w odpowiednim miejscu.

Na tej samej podstronie można także sprawdzić dotychczasowe wydatki – dzięki temu wiadomo, ile trzeba jeszcze wydać na kliknięcia, by konto zostało doładowane.

Podsumowanie

Zapamiętaj cztery proste kroki - jak zdobyć kupon AdWords i z niego skorzystać:

  1. Utwórz nowe konto AdWords, na którym będą prowadzone kampanie i doładuj je odpowiednią kwotą;
  2. Wejdź na stronę https://www.google.pl/adwords/ i podaj adres nowego konta AdWords;
  3. Dodaj kod na swoim koncie AdWords – na podstronie dotyczącej rozliczeń i płatności, w zakładce „Ustawienia”  / „Zarządzanie kodami promocyjnymi”.
  4. Uruchom pierwszą kampanię – tak, by w ciągu 30 dni wydać na kliknięcia co najmniej 100 zł. Kupon uruchomi się wtedy automatycznie. Jeśli nie chcesz prowadzić kampanii samodzielnie, możesz zwrócić się do specjalistów z agencji AdWords

Słowa kluczowe

  • Kupon AdWords
  • Google AdWords
  • SEM

Najnowsze artykuły

Płatności na Facebooku z dodatkowym uwierzytelnieniem

Na Facebooku płacisz okazjonalnie kartą kredytową, debetową lub za pomocą przedpłaty? Od 14 września musisz być przygotowany na dodatkowe działania uwierzytelniające płatność

Facebook ukryje polubienia postów?

Facebook testuje nowe rozwiązanie - chce ukryć liczbę polubień postu. Liczbę popularnych ,,lajków" będzie widział tylko autor postu, dla osób ,,z zewnątrz" ma być ona niewidoczna.

Algorytmy Googlea wezmą pod uwagę wyniki sezonowe

W kampaniach Google Ads w sieci wyszukiwania i w sieci reklamowej będzie można teraz stosować korekty sezonowe, np. podczas wyprzedaży czy promocji.