Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Agencja Google Ads

Reklamy tekstowe w Google AdWords jeszcze dłuższe

11—04—2017

Jeśli ktoś uważa, że 80 znaków to zdecydowanie za mało na stworzenie skutecznej reklamy tekstowej, to w Google AdWords dostępne jest już dobre rozwiązanie – dodatkowe 80 znaków na tekst reklamy.

Obecnie większość płatnych reklam tekstowych w Google AdWords składa się z dwóch nagłówków, linku, tekstu reklamy oraz ewentualnych rozszerzeń. Tekst reklamy może mieć maksymalnie 80 znaków, ale Google powoli wprowadza możliwość wpisania dodatkowego tekstu, dzięki któremu będzie można stworzyć tekst reklamy o maksymalnej długości 160 znaków.

Informacja o nowych, dłuższych reklamach tekstowych pojawiła się na początku marca 2017 roku na kilku branżowych portalach. Wtedy jeszcze Google poinformowało tylko o testowaniu tego rozwiązania.

Nadal jednak kilka zasad, dotyczących tworzenia płatnych reklam tekstowych, pozostaje niezmiennych, np. umieszczenie w reklamie call to action, czyli wezwania do działania, promowanie konkretnej oferty, a nie ogólnej działalności firmy, używanie rozszerzeń reklam, testowanie kilku różnych wersji reklamy czy stosowanie zasad gramatyki, ortografii i interpunkcji. Każda reklama musi zostać też zaakceptowana przez specjalistów Google AdWords.

Słowa kluczowe

  • reklama
  • Google Adwords
  • SEM

Najnowsze artykuły

Zdrowe odżywianie, treningi, a może ciekawe podróże? O postanowieniach noworocznych

Jakie cele mają na ten rok Polacy? Youtube postanowił zlecić badanie, w którym ankietowani odpowiadali na pytania o noworoczne postanowienia.

Co musi się znaleźć na firmowej stronie internetowej?

Kontakt, opis oferty i jej przewagi konkurencyjne - bez tego żadna firmowa strona nie może się już dzisiaj obejść. Sprawdź, co konieczne musi się znaleźć w Twojej witrynie.

Pożegnanie z rozszerzeniem wiadomości w kampaniach Google Ads

W kampaniach Google Ads wkrótce nie będzie można ustawiać rozszerzeń wiadomości, a dotychczas utworzone rozszerzenia nie będą wyświetlane przy reklamach.