Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Agencja Google Ads

Reklamy tekstowe w Google AdWords jeszcze dłuższe

11—04—2017

Jeśli ktoś uważa, że 80 znaków to zdecydowanie za mało na stworzenie skutecznej reklamy tekstowej, to w Google AdWords dostępne jest już dobre rozwiązanie – dodatkowe 80 znaków na tekst reklamy.

Obecnie większość płatnych reklam tekstowych w Google AdWords składa się z dwóch nagłówków, linku, tekstu reklamy oraz ewentualnych rozszerzeń. Tekst reklamy może mieć maksymalnie 80 znaków, ale Google powoli wprowadza możliwość wpisania dodatkowego tekstu, dzięki któremu będzie można stworzyć tekst reklamy o maksymalnej długości 160 znaków.

Informacja o nowych, dłuższych reklamach tekstowych pojawiła się na początku marca 2017 roku na kilku branżowych portalach. Wtedy jeszcze Google poinformowało tylko o testowaniu tego rozwiązania.

Nadal jednak kilka zasad, dotyczących tworzenia płatnych reklam tekstowych, pozostaje niezmiennych, np. umieszczenie w reklamie call to action, czyli wezwania do działania, promowanie konkretnej oferty, a nie ogólnej działalności firmy, używanie rozszerzeń reklam, testowanie kilku różnych wersji reklamy czy stosowanie zasad gramatyki, ortografii i interpunkcji. Każda reklama musi zostać też zaakceptowana przez specjalistów Google AdWords.

Słowa kluczowe

  • reklama
  • Google Adwords
  • SEM

Najnowsze artykuły

Nowość! Reklamy dźwiękowe (audio ads) na YouTube

17 listopada Google poinformował o zmianach związanych z nowym formatem reklam na YouTube. Na swoim blogu Ads & Commerce informuje o nowych możliwościach wykorzystywania reklam audio.

Call to action w reklamie: dlaczego jest tak ważne?

Aby reklama była skuteczna, warto umieścić w niej tzw. call to action (CTA), czyli wezwania do działania. Przyjmuje ono różne formy, zależne jest od naszego celu biznesowego i miejsca emisji reklamy.

Dlaczego warto już teraz przygotować się na Black Friday?

Choć do Black Friday i Cyber Monday pozostało jeszcze sporo czasu, warto zacząć przygotowania już teraz. Nad czym pracować, aby jak najefektywniej wykorzystać okres corocznych wyprzedaży?