Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Tajniki przygotowania skutecznego CTA

Call to action, czyli inaczej mówiąc wezwanie do działania, to jeden z ważniejszych elementów reklamy, który może decydować nawet o sukcesie całej kampanii Google AdWords. W jaki sposób stworzyć komunikat, który skutecznie zachęci potencjalnego klienta do kliknięcia w reklamę?

Call to action to wyraźne napisanie tego, co chcemy, by czytelnik zrobił. Jeśli więc chcemy, by czytelnik coś pobrał, kupił, gdzieś zadzwonił albo wpisał swój adres mailowy, musimy mu o tym wyraźnie powiedzieć - nie można bowiem liczyć na to, że czytelnik sam się tego domyśli.

Nie ma jednej recepty na stworzenie skutecznego wezwania do działania. Ile działań, ile promowanych ofert, tyle różnych rozwiązań, które mogą przełożyć się na biznesowy sukces. Istnieje jednak kilka uniwersalnych zasad, o których z pewnością warto pamiętać przy tworzeniu reklamy tekstowej Google AdWords:

Na koniec warto pamiętać o przeprowadzaniu testów A/B, czyli przygotowaniu kilka różnych wersji reklamy Adwords i sprawdzaniu, w którą z nich chętniej klikają użytkownicy. Dzięki temu można określić, który wariant reklamy prowadzi do wyższej realizacji zamierzonego celu (konwersji), a w efekcie - do zwiększenia przychodów.

Ewa Truszkowska
                 

strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; członek Amercian Marketing Association; ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; ekspertka od prowadzenia kampanii Google Adwords; autorka licznych publikacji z zakresu marketingu; od kilku lat prowadzi poczytny blog marketingowy

Najnowsze artykuły

Google automatycznie usunie konwersje

Z kont Google Ads wkrótce znikną konwersje nieaktywne, czyli takie, które nie zarejestrowały żadnych danych od co najmniej 13 miesięcy. Na szczęście usunięte konwersje będzie można zmienić ponownie na aktywne.
czytaj

Czy otwarcie sklepów stacjonarnych zachwiało rynkiem e-commerce?

Home.pl sprawdził, czy odmrożenie gospodarki i otwarcie sklepów stacjonarnych w maju miało duży wpływ na zakupy w Internecie.
czytaj

Modyfikator dopasowania przybliżonego przechodzi do historii

Zmiany w typach dopasowań słów kluczowych w kampaniach Google Ads - wkrótce nie będzie już można ustawiać fraz z zastosowaniem modyfikatora dopasowania przybliżonego. Zmiany mają zostać wprowadzone pod koniec lipca.
czytaj
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.