Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Tajniki przygotowania skutecznego CTA

Call to action, czyli inaczej mówiąc wezwanie do działania, to jeden z ważniejszych elementów reklamy, który może decydować nawet o sukcesie całej kampanii Google AdWords. W jaki sposób stworzyć komunikat, który skutecznie zachęci potencjalnego klienta do kliknięcia w reklamę?

Call to action to wyraźne napisanie tego, co chcemy, by czytelnik zrobił. Jeśli więc chcemy, by czytelnik coś pobrał, kupił, gdzieś zadzwonił albo wpisał swój adres mailowy, musimy mu o tym wyraźnie powiedzieć - nie można bowiem liczyć na to, że czytelnik sam się tego domyśli.

Nie ma jednej recepty na stworzenie skutecznego wezwania do działania. Ile działań, ile promowanych ofert, tyle różnych rozwiązań, które mogą przełożyć się na biznesowy sukces. Istnieje jednak kilka uniwersalnych zasad, o których z pewnością warto pamiętać przy tworzeniu reklamy tekstowej Google AdWords:

Na koniec warto pamiętać o przeprowadzaniu testów A/B, czyli przygotowaniu kilka różnych wersji reklamy Adwords i sprawdzaniu, w którą z nich chętniej klikają użytkownicy. Dzięki temu można określić, który wariant reklamy prowadzi do wyższej realizacji zamierzonego celu (konwersji), a w efekcie - do zwiększenia przychodów.

Ewa Truszkowska
                 

strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; członek Amercian Marketing Association; ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; ekspertka od prowadzenia kampanii Google Adwords; autorka licznych publikacji z zakresu marketingu; od kilku lat prowadzi poczytny blog marketingowy

Najnowsze artykuły

Wykluczenia słów kluczowych na poziomie konta Google Ads - jak je dodać?

Wykluczające słowa kluczowe pozwalają zaoszczędzić pieniądze, które wydalibyśmy na nietrafione kliknięcia. Teraz słowa kluczowe można wykluczyć na poziomie całego konta Google Ads.
czytaj

Jak skontaktować się ze wsparciem Google Ads?

W pandemii Google ograniczył możliwość kontaktu telefonicznego z zespołem wsparcia Google Ads - przez pewien czas ze specjalistami Google można było porozmawiać wyłącznie na czacie.
czytaj

Google ukrywa raporty wyszukiwanych słów w Analyticsie

Od pewnego czasu Google usilnie namawia do przejścia z dotychczasowej wersji Universal Analytics na Google Analytics 4. Czy usunięcie ważnego dla reklamodawców raportu ma przyspieszyć ten proces?
czytaj
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.