Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

Teraz łatwiej analizować skuteczność kampanii na Facebooku

30—05—2017

Można już korzystać z menedżera reklam na Facebooku dla programu Excel, który umożliwia pobieranie z kont reklamowych na Facebooku danych, dotyczących skuteczności reklam. Pozwala to zaoszczędzić czas poświęcony na pozyskiwanie statystyk prowadzonych kampanii.

Od kilku tygodni ocena skuteczności kampanii w mediach społecznościowych może być znacznie łatwiejsza i szybsza dzięki nowemu narzędziu – menedżerowi reklam na Facebooku dla programu Excel. Umożliwia on pobieranie z kont reklamowych na Facebooku danych, dotyczących skuteczności reklam. Dane można następnie analizować w programie Microsoft Excel 2016.

Nowe narzędzie to efekt współpracy Microsoftu i Facebooka

Facebook Ads Manager for Excel (zwany także w skrócie FAME) to efekt współpracy Microsoftu i Facebooka. Bardzo często zdarza się, że reklamodawcy używają programu Excel, by analizować i oceniać skuteczność kampanii prowadzonych na Facebooku. Pobranie danych z wielu kont reklamowych do tej pory wymagało jednak dużo czasu i wysiłku, stąd pomysł na przygotowanie rozwiązania, które uprości i skróci cały ten proces. Dane w raportach można odświeżać tak często, jak tylko jest taka potrzeba – nawet co kwadrans.

Za menedżera reklam na Facebooku dla programu Excel nie trzeba nic trzeba nic płacić. Od kilku tygodni jest już dostępne w sklepie Microsoft Office. 

Funkcje menedżera reklam na Facebooku dla programu Excel

Menedżer reklam na Facebooku dla programu Excel pozwala na sprawdzenie skuteczności kampanii, zestawów reklam oraz samych reklam. Dane będzie można filtrować m.in. według dat, celów reklamy, miejsc docelowych, itp. Będzie można także utworzyć jeden raport, by pobrać dane o skuteczności reklam z wielu kont – nie trzeba będzie już eksportować danych z każdego konta oddzielnie. Nowe narzędzie umożliwia też tworzenie i zapisywanie niestandardowych szablonów, dzięki czemu można szybko uruchamiać potrzebne raporty. Można też używać gotowych szablonów.

Podsumowanie 

Menedżer reklam na Facebooku dla programu Excel (zwany także w skrócie FAME, czyli Facebook Ads Manager for Excel) to efekt współpracy Microsoftu i Facebooka. Nowe narzędzie pozwala na uproszczenie i skrócenie procesu pobierania danych z wielu kont reklamowych Facebooka. Będzie można bowiem utworzyć jeden raport, by pobrać dane o skuteczności reklam z wielu kont – nie trzeba będzie już eksportować danych z każdego konta oddzielnie. Nowe narzędzie umożliwia też tworzenie i zapisywanie niestandardowych szablonów, dzięki czemu można szybko uruchamiać potrzebne raporty. Dane w raportach można odświeżać nawet co kwadrans. 

Bezpłatne narzędzie jest już dostępne w sklepie Microsoft Office.

Słowa kluczowe

  • Facebook
  • media społecznościowe
  • social media

Najnowsze artykuły

Jak dodać słowa kluczowe do istniejącej kampanii w nowym planerze słów kluczowych?

Nowa wersja planera słów kluczowych nieco ułatwiła proces dodawania fraz do istniejącej kampanii. Nadal jest to jednak nieintuicyjne i czasochłonne.

Czy reklamy Google Ads na dobre wkroczą do Map Googlea?

Choć lokalne reklamy Google Ads już dziś są widoczne w Mapach Googlea, to jednak na razie są to raczej nieliczne przypadki. Czy wkrótce się to zmieni?

Jak Facebook wykorzystuje dane osobowe?

Facebook musi teraz podawać więcej szczegółowych informacji o tym, w jaki sposób wykorzystuje dane osobowe użytkowników - w tym do sprzedaży ukierunkowanych reklam.