Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

YouTube zmienia wygląd. Jak wypróbować nową wersję?

24—05—2017

Google zmienia wygląd YouTube’a. Na razie zmiany są w fazie testów, ale już teraz można sprawdzić, jak będzie wyglądała nowa wersja i przekazać swoje uwagi.

Udostępnienie nowej wersji YouTube’a to niewątpliwie duże wydarzenie – YouTube jest bowiem jednym z najpopularniejszych narzędzi Google'a. Z danych opublikowanych w lutym 2017 roku wynika, że użytkownicy na całym świecie oglądają na YouTube’ie miliard godzin treści na dobę. W nowej wersji można zobaczyć nieco zmodyfikowany układ strony i ustawić ciemny motyw, który przydaje się zwłaszcza podczas oglądania filmów w nocy. Strona stworzona została też na szybszej technologii, co pozwala na szybsze wprowadzenie nowych funkcji. Z nowym wyglądem nie wiążą się jednak zmiany w systemie reklamowym Google AdWords, więc reklamodawcy, którzy realizują obecnie kampanie video, nie muszą się martwić.

Jak wypróbować nową wersję YouTube'a?

Nowa wersja nie jest ustawiona automatycznie – aby ją wypróbować należy wejść na stronę https://www.youtube.com/new i kliknąć na niebieski przycisk „Przejdź do YouTube”. Na specjalnie przygotowanej landing page Google informuje, jakie istotne zmiany zostały wprowadzone nowy przejrzysty układ strony (dotyczy to zarówno menu, jak i prezentowanych filmów), stworzenie strony opartej na szybszej technologii, co pozwala na szybsze wprowadzenie nowych funkcji oraz ciemny motyw, który przydaje się zwłaszcza podczas oglądania filmów w nocy. Prócz nowego wyglądu to właśnie wprowadzenie ciemnego motywu wydaje się najbardziej istotną zmianą, choć na razie wprowadzoną w okrojonej wersji – nie ma jej jeszcze na wersji mobilnej, a ustawienie ciemnego motywu dotyczy tylko tej przeglądarki, na której dokonano ustawień. 

Najnowsza wersja YouTube'a działa już w przeglądarkach Chrome, Firefox, Opera, Safari oraz Edge.

Zmiany w YouTubie oznaczają zmiany w systemie reklamowym?

Za nowym wyglądem Youtube’a nie idą zmiany w systemie reklamowym Google Adwords, więc reklamodawcy, którzy realizują obecnie kampanie video, nie muszą się martwić. 

Warto jednak przygotować się do innych zmian, które kilka dni temu zapowiedział Google. W zapomnienie mają pójść półminutowe reklamy, które teraz można obejrzeć przed wieloma materiałami filmowymi. W planach jest wprowadzenie tzw. reklam Bumper Ads, które trwają tylko 6 sekund, nie będzie można ich pominąć, a płatność za kampanię nastąpi za każde 1000 wyświetleń. Zobacz artykuł ,,Google planuje rewolucję w reklamach video na Youtubie" o planowanych zmianach w reklamach video.

Podsumowanie

Google zmienia wygląd Youtube’a. Na razie zmiany są w fazie testów, ale już teraz można sprawdzić, jak będzie wyglądała nowa wersja i przekazać swoje uwagi. W nowej wersji można zobaczyć nieco zmodyfikowany układ strony i ustawić ciemny motyw, który przydaje się zwłaszcza podczas oglądania filmów w nocy. Strona stworzona została też na szybszej technologii, co pozwala na szybsze wprowadzenie nowych funkcji.

Nowa wersja nie jest ustawiona automatycznie – aby ją wypróbować należy wejść na stronę https://www.youtube.com/new.

Słowa kluczowe

  • Google Adwords
  • SEM
  • Youtube

Najnowsze artykuły

Trendy w zachowaniach potencjalnych klientów wykorzystaj w kampanii Google Ads

Google podpowiada, jakim charakterystycznym zachowaniom użytkowników warto się przyjrzeć i w jaki sposób można wykorzystać je w kampaniach Google Ads (AdWords).

Jak tworzyć reklamy elastyczne, które pomogą w sprzedaży?

Reklamodawcy będą teraz mieli nowe narzędzia, które pomogą im w tworzeniu i optymalizacji skutecznych reklam elastycznych w wyszukiwarce Google.

Reklamy typu „Tylko połączenie” z prawdziwymi nazwami firm

Reklamodawcy, którzy w swoich kampaniach Google Ads stosują reklamy tekstowe typu „Tylko połączenie”, będą musieli podawać w reklamach prawdziwe nazwy swoich firm.