Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Zapisz się na Google Marketing Livestream 2021

Google po raz kolejny w tym roku przeprowadzi transmisję wydarzenia na żywo. To świetna okazja, aby poznać najnowsze trendy w marketingu cyfrowym i wyszukiwarce Google oraz dowiedzieć się o planowanych przez Google nowościach. Czy każdy może wziąć udział w Google Marketing Livestream 2021? W jaki sposób się zarejestrować?

W 2019 roku Google po raz pierwszy zdecydował się transmitować wydarzenie na żywo. Google Marketing Livestream 2021 to świetna okazja, aby uzyskać dostęp do ekskluzywnych treści oraz dowiedzieć się o nowych praktykach także w Google Ads. 

W tym roku wydarzenie rozpocznie się 27 maja o godz. 8.00. Rejestracji można dokonać na stronie: rejestracja Google Marketing Livestream 2021.


Udział mogą wziąć wszyscy, trzeba jednak posiadać konto w Google. Jeśli nie posiadamy takiego konta mailowego, po kliknięciu w przycisk „Register Now”, pojawi się także taka możliwość:


Warto zarezerwować czas i posłuchać liderów z branży oraz dowiedzieć się o nowych planowanych przez Google produktach oraz usługach. Nawet jeśli prezentowane treści nie będą bezpośrednio dotyczyć naszego biznesu, dobrze wiedzieć, z jakimi zmianami będziemy musieli zmierzyć się w nowym roku.

Więcej informacji możesz znaleźć na stronie: Google Marketing Livestream 2021.

Ewa Truszkowska
                 

strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; członek Amercian Marketing Association; ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; ekspertka od prowadzenia kampanii Google Adwords; autorka licznych publikacji z zakresu marketingu; od kilku lat prowadzi poczytny blog marketingowy

Najnowsze artykuły

Nie trać swoich danych z GA4 - zmień domyślny okres ich przechowywania

Od początku lipca Google Analytics 4 jest domyślną wersją Analyticsa, a gromadzenie danych w Universal Analytics ma być niedługo wstrzymane.
czytaj

Google testuje nową wyszukiwarkę wykorzystującą AI

Google poinformował, że pracuje nad nową wyszukiwarką opartą o sztuczną inteligencję. Czym inteligentna wyszukiwarka będzie się różnić od dotychczasowej wyszukiwarki Google?
czytaj

Nowy wygląd panelu Google Ads - kolejna zmiana na gorsze?

Na niektórych kontach Google Ads po zalogowaniu widać zupełnie nowy layout panelu, znacznie różniący się od znanego dotychczas. Czy nowy wygląd Google Ads zostanie z nami na dłużej?
czytaj
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.