Google po raz kolejny w tym roku przeprowadzi transmisję wydarzenia na żywo. To świetna okazja, aby poznać najnowsze trendy w marketingu cyfrowym i wyszukiwarce Google oraz dowiedzieć się o planowanych przez Google nowościach. Czy każdy może wziąć udział w Google Marketing Livestream 2021? W jaki sposób się zarejestrować?
W 2019 roku Google po raz pierwszy zdecydował się transmitować wydarzenie na żywo. Google Marketing Livestream 2021 to świetna okazja, aby uzyskać dostęp do ekskluzywnych treści oraz dowiedzieć się o nowych praktykach także w Google Ads.
W tym roku wydarzenie rozpocznie się 27 maja o godz. 8.00. Rejestracji można dokonać na stronie: rejestracja Google Marketing Livestream 2021.
Udział mogą wziąć wszyscy, trzeba jednak posiadać konto w Google. Jeśli nie posiadamy takiego konta mailowego, po kliknięciu w przycisk „Register Now”, pojawi się także taka możliwość:
Warto zarezerwować czas i posłuchać liderów z branży oraz dowiedzieć się o nowych planowanych przez Google produktach oraz usługach. Nawet jeśli prezentowane treści nie będą bezpośrednio dotyczyć naszego biznesu, dobrze wiedzieć, z jakimi zmianami będziemy musieli zmierzyć się w nowym roku.
Więcej informacji możesz znaleźć na stronie: Google Marketing Livestream 2021.
strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; członek Amercian Marketing Association; ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; ekspertka od prowadzenia kampanii Google Adwords; autorka licznych publikacji z zakresu marketingu; od kilku lat prowadzi poczytny blog marketingowy