Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Zapisz się na Google Marketing Livestream 2021

Google po raz kolejny w tym roku przeprowadzi transmisję wydarzenia na żywo. To świetna okazja, aby poznać najnowsze trendy w marketingu cyfrowym i wyszukiwarce Google oraz dowiedzieć się o planowanych przez Google nowościach. Czy każdy może wziąć udział w Google Marketing Livestream 2021? W jaki sposób się zarejestrować?

W 2019 roku Google po raz pierwszy zdecydował się transmitować wydarzenie na żywo. Google Marketing Livestream 2021 to świetna okazja, aby uzyskać dostęp do ekskluzywnych treści oraz dowiedzieć się o nowych praktykach także w Google Ads. 

W tym roku wydarzenie rozpocznie się 27 maja o godz. 8.00. Rejestracji można dokonać na stronie: rejestracja Google Marketing Livestream 2021.


Udział mogą wziąć wszyscy, trzeba jednak posiadać konto w Google. Jeśli nie posiadamy takiego konta mailowego, po kliknięciu w przycisk „Register Now”, pojawi się także taka możliwość:


Warto zarezerwować czas i posłuchać liderów z branży oraz dowiedzieć się o nowych planowanych przez Google produktach oraz usługach. Nawet jeśli prezentowane treści nie będą bezpośrednio dotyczyć naszego biznesu, dobrze wiedzieć, z jakimi zmianami będziemy musieli zmierzyć się w nowym roku.

Więcej informacji możesz znaleźć na stronie: Google Marketing Livestream 2021.

Ewa Truszkowska
                 

strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; członek Amercian Marketing Association; ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; ekspertka od prowadzenia kampanii Google Adwords; autorka licznych publikacji z zakresu marketingu; od kilku lat prowadzi poczytny blog marketingowy

Najnowsze artykuły

Jak skontaktować się ze wsparciem Google Ads?

W pandemii Google ograniczył możliwość kontaktu telefonicznego z zespołem wsparcia Google Ads - przez pewien czas ze specjalistami Google można było porozmawiać wyłącznie na czacie.
czytaj

Google ukrywa raporty wyszukiwanych słów w Analyticsie

Od pewnego czasu Google usilnie namawia do przejścia z dotychczasowej wersji Universal Analytics na Google Analytics 4. Czy usunięcie ważnego dla reklamodawców raportu ma przyspieszyć ten proces?
czytaj

Jak dodać listy odbiorców do kampanii Performance Max?

Jeszcze w lipcu Google przekształcił wszystkie inteligentne kampanie produktowe w kampanie Performance Max, łączące w sobie wszystkie typy kampanii dostępne w Google Ads. W jaki sposób można dodać do nich listy odbiorców?
czytaj
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.