Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Zapisz się na Google Marketing Livestream 2021

Google po raz kolejny w tym roku przeprowadzi transmisję wydarzenia na żywo. To świetna okazja, aby poznać najnowsze trendy w marketingu cyfrowym i wyszukiwarce Google oraz dowiedzieć się o planowanych przez Google nowościach. Czy każdy może wziąć udział w Google Marketing Livestream 2021? W jaki sposób się zarejestrować?

W 2019 roku Google po raz pierwszy zdecydował się transmitować wydarzenie na żywo. Google Marketing Livestream 2021 to świetna okazja, aby uzyskać dostęp do ekskluzywnych treści oraz dowiedzieć się o nowych praktykach także w Google Ads. 

W tym roku wydarzenie rozpocznie się 27 maja o godz. 8.00. Rejestracji można dokonać na stronie: rejestracja Google Marketing Livestream 2021.


Udział mogą wziąć wszyscy, trzeba jednak posiadać konto w Google. Jeśli nie posiadamy takiego konta mailowego, po kliknięciu w przycisk „Register Now”, pojawi się także taka możliwość:


Warto zarezerwować czas i posłuchać liderów z branży oraz dowiedzieć się o nowych planowanych przez Google produktach oraz usługach. Nawet jeśli prezentowane treści nie będą bezpośrednio dotyczyć naszego biznesu, dobrze wiedzieć, z jakimi zmianami będziemy musieli zmierzyć się w nowym roku.

Więcej informacji możesz znaleźć na stronie: Google Marketing Livestream 2021.

Ewa Truszkowska
                 

strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; członek Amercian Marketing Association; ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; ekspertka od prowadzenia kampanii Google Adwords; autorka licznych publikacji z zakresu marketingu; od kilku lat prowadzi poczytny blog marketingowy

Najnowsze artykuły

Google upomni za naruszanie zasad reklamowych

Google grozi palcem reklamodawcom, którzy notorycznie łamią zasady reklamowe Google Ads - we wrześniu wprowadzony zostanie nowy system ostrzeżeń.
czytaj

Google automatycznie usunie konwersje

Z kont Google Ads wkrótce znikną konwersje nieaktywne, czyli takie, które nie zarejestrowały żadnych danych od co najmniej 13 miesięcy. Na szczęście usunięte konwersje będzie można zmienić ponownie na aktywne.
czytaj

Czy otwarcie sklepów stacjonarnych zachwiało rynkiem e-commerce?

Home.pl sprawdził, czy odmrożenie gospodarki i otwarcie sklepów stacjonarnych w maju miało duży wpływ na zakupy w Internecie.
czytaj
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.