Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Agencja Google Ads

Zdrowe odżywianie, treningi, a może ciekawe podróże? O postanowieniach noworocznych

24—01—2020

Jakie cele mają na ten rok Polacy? Youtube postanowił zlecić badanie, w którym ankietowani odpowiadali na pytania o noworoczne postanowienia.

Pierwsza trójka postanowień noworocznych nie zaskakuje - wygrywa zdrowe odżywianie, za nim na podium znalazły się treningi i ćwiczenia oraz większa liczba podróży. Wyniki pochodzą z badania, zleconego przez Youtuba na przełomie października i listopada zeszłego roku. Wzięło w nim udział 1000 uczestników.

Publikacja badań była jednocześnie okazją do wskazania, w jaki sposób Youtube może wesprzeć realizację noworocznych postanowień, ale my postanowiliśmy przyjrzeć się im również z innej strony - prowadzeniu kampanii Google Ads.

Polacy chcą się zdrowiej odżywiać i więcej ćwiczyć

Zdrowe odżywianie zdetronizowało w tym roku zeszłorocznego zwycięzcę, czyli aktywność fizyczną (wtedy takie postanowienie wskazała połowa respondentów; zdrowe odżywienie w tym roku wskazało natomiast 41 proc.). Większa ilość ćwiczeń znalazła się w tym roku na drugim miejscu, ale wskazało ją niewiele mniej osób niż w przypadku odżywiania - to postanowienie wskazało 39 proc. Na trzecim miejscu znalazły się podróże, a na czwartym - uczenie się nowych rzeczy (szczególnie umiejętności przydatnych w pracy, hobby, rozwój osobisty czy opanowanie nowego języka polskiego).

Niezależnie od tego, jakie cele szczegółowe przed sobą postawili badani, aż 64 proc. z nich chce w tym roku postanowić na rozwój osobisty i bardziej o siebie dbać.

Jak Polacy wypadli na tle innych krajów? Zdrowe odżywianie okazało się numerem 1 także w Niderlandach, w Niemczech i Austrii. Aktywność fizyczna zwyciężyła m.in. w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Irlandii. Rosjanie, Francuzi, Portugalczycy i Włosi planują więcej podróżować, natomiast Belgowie (jako jedyni) planują więcej oszczędzać.

Dlaczego potrzeby użytkowników są ważne w kampaniach Google Ads?

Naszych Czytelników, zainteresowanych nadal tematyką kampanii Google Ads, zapewniamy, że nie zmieniliśmy profilu działania. po prostu w kampaniach - podobnie jak w innych działaniach promocyjnych - najlepsze efekty mamy wtedy, gdy swoją ofertę zaproponujemy użytkownikowi, który ma jakąś potrzebę i szuka możliwości jej realizacji - co jest ogromną przewagą Google Ads nad innymi formami promocji. 

Jeśli więc tylko postanowienia noworoczne nie pójdą więc w zapomnienie, a Polacy wykażą się wytrwałością, to firmy zajmujące się zdrową żywnością, oferujące skuteczne i dostępne treningi oraz branżą turystyczna mają teraz prawdziwe pole do popisu (i możliwość zarobienia pieniędzy).

Jak zresztą wskazali badani, w postanowieniach noworocznych pomagają wytrwać (oczywiście!) YouTube i media społecznościowe (37 proc.) oraz aplikacje mobilne (34 proc.).

Youtube szczególnie sprawdza się w rozszerzaniu wiedzy na temat swojej pasji czy hobby (szczególnie wśród nastolatków - czerpie z niego wiedzę aż 85 proc. badanych). Szczególnie dotyczy to materiałów związanych ze sportem i ćwiczeniami, gotowaniem oraz motoryzacją.

Wszystkich Czytelników zainteresowanych szczegółowymi wynikami badania, zapraszamy na bloga Google.


Słowa kluczowe

  • google ads
  • youtube

Najnowsze artykuły

Ograniczenia związane z epidemią koronawirusa napędzają sprzedaż online

Coraz bardziej rygorystyczne obostrzenia związane z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się koronawirusa powodują, że handel przenosi się do sieci. Czy obecna sytuacja może być szansą dla działających w branży e-commerce?

Epidemia i biznes. Jak zadbać o klientów w dobie hashtagu #zostanwdomu?

Na jakie elementy warto zwrócić uwagę, gdy podczas epidemii większość naszych klientów siedzi w domu? Podstawa to skuteczne wykorzystanie Internetu

Sprawdź, jak wartościowi są Twoi klienci

W panelu Google Ads pojawił się nowy wskaźnik - „Wartość Klienta”. Pozwala on sprawdzić, jakie cechy mają klienci, którzy przynoszą reklamodawcy największy zysk.