Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

definicja

Certyfikat SSL

w skrocie

Certyfikat SSL to certyfikat, który potwierdza, że strona internetowa, na której użytkownik dokonuje zakupu, jest zabezpieczona protokołem SSL.

Certyfikat SSL to certyfikat, który potwierdza odpowiednie zabezpieczenie strony protokołem SSL i zapewnia poufny charakter strony. Każda strona internetowa, do której kieruje kampania Google Shopping, powinna być zabezpieczona protokołem SSL, używanym do bezpiecznych połączeń internetowych. Certyfikat potwierdza więc, że transmisja danych w danej witrynie jest odpowiednio zabezpieczona i ma poufny charakter, a wszystkie informacje, wprowadzane w witrynie (nawet tak istotne jak hasła czy numer karty kredytowej) są bezpieczne.

Zabezpieczone certyfikatem strony łatwo rozpoznać – ich adres zaczyna się od liter liter ,,https", a w pobliżu adresu znajduje się symbol kłódki, najczęściej w kolorze zielonym. Po kliknięciu w symbol powinien pojawić się komunikat, informujący o tym, że połączenie jest bezpieczne.

Jeśli sklep internetowy nie jest zabezpieczony certyfikatem SSL, reklamodawca nie będzie mógł prowadzić kampanii Google Shopping – konto, do której przypisana jest dana witryna, nie przejdzie weryfikacji Google'a, a bez tego nie można uruchomić kampanii Google Shopping.