Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

definicja

Dostosowanie stawek

w skrocie

Dostosowanie stawek to funkcja, która umożliwia zmianę stawek za kliknięcie, w zależności gdzie, kiedy i jak użytkownicy wyszukują informacje.

Dostosowanie stawek to funkcja, która umożliwia zmianę stawek za klliknięcie w zależności od np. od miejsca, czasu czy urządzenia, na którym użytkownicy wyszukują informacje. Zastosowanie tej funkcji prowadzi w efekcie do zmiany częstotliwości wyświetlania reklam Adwords. Dostosowanie stawek ustawiane jest w formie procentów.
Obecnie Google proponuje dostosowanie stawek w zależności od:

  • używanego urządzenia (komputera, tabletu czy smartfonu); to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii i grupy reklam;
  • lokalizacji; to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii;
  • harmonogramu wyświetlania reklam; to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii;
  • treści; to dopasowanie można ustawić na poziomie grupy reklam;
  • metody kierowania, czyli według np. tematów czy miejsc docelowych; to dopasowanie można ustawić na poziomie grupy reklam;
  • obecności użytkownika na liście remarketingowej; to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii i grupy reklam;
  • wprowadzenia w reklamie możliwości połączeń; to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii w nowej wersji panelu Google Adwords.