Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

definicja

Lokalizacja geograficzna

w skrocie

Lokalizacja geograficzna to obszar geograficzny, na którym wyświetlane są reklamy AdWords.

Lokalizacja geograficzna to obszar geograficzny, na którym wyświetlane są reklamy AdWords. Lokalizację można ustawić na poziomie kampanii. Do wyboru jest jedna z trzech opcji: wyświetlanie reklam użytkownikom w ich fizycznej lokalizacji, lokalizacji zainteresowania lub obydwu jednocześnie.

Przy wyświetlaniu reklam osobom w ich fizycznej lokalizacji system AdWords określa miejsce przebywania danego użytkownika, natomiast w przypadku lokalizacji zainteresowania reklamy mogą być wyświetlane także użytkownikom, którzy przebywają poza danym obszarem, ale AdWords wykryje, że użytkownik się tym obszarem interesuje.

Powiązane hasła