Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

definicja

Marketingowy audyt strony internetowej

w skrocie

Marketingowy audyt strony internetowej to ocena serwisu internetowego pod kątem celów biznesowych, co w praktyce oznacza sprawdzenie, czy strona skutecznie sprzedaje produkt lub usługę.  

Marketingowy audyt strony internetowej to ocena serwisu internetowego pod kątem celów biznesowych, co w praktyce oznacza sprawdzenie, czy strona skutecznie sprzedaje produkt lub usługę.
Skuteczny audyt marketingowy składa się z czterech istotnych elementów: Audyt marketingowy strony składa się z czterech ważnych elementów – analizy marketingowej, analizy web usability (użyteczności strony), analizy statystycznej (z wykorzystaniem darmowego narzędzia Google Analytics) oraz analizy architektury informacji, czyli sprawdzenia odpowiedniego rozmieszczenia zawartości w serwisie.