Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

definicja

Stawka kosztu obejrzenia (CPV)

w skrocie

Stawka kosztu obejrzenia (CPV, ang. cost per view) to stawka, która wiąże się z płatnością za obejrzenie filmu i inne interakcje z nim.

Stawka kosztu obejrzenia (CPV, ang. cost per view) stawka dotycząca reklam video TrueView – wiąże się z płatnością za obejrzenie filmu i inne interakcje z nim. Z tym pojęciem wiąże się też maksymalna stawka CPV, czyli najwyższa kwota, którą reklamodawca jest gotowy wydać za obejrzenie jego filmu i interakcje z nim (np. kliknięcie w nakładkę reklamową). Zadeklarowany maksymalny CPV nie oznacza, że taki będzie ostateczny koszt – ostateczna stawka może być nawet niższa. Na ostateczny koszt mają wpływ takie czynniki jak Wynik Jakości oraz ranking reklamy.