Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

definicja

Współczynnik klikalności (CTR)

w skrocie

Współczynnik klikalności (CTR, ang. click through rate) to stosunek liczby kliknięć w reklamę Adwords do liczby jej wyświetleń.

Współczynnik klikalności (CTR, ang. click through rate) to stosunek liczby kliknięć w reklamę Adwords do liczby jej wyświetleń. CTR pozwala określić, jak często użytkownicy, którym wyświetliła się reklama, kliknęli w nią – umożliwia więc ocenę, czy reklama jest skuteczna, zachęca do wejścia na stronę i skorzystania z oferty lub czy słowo kluczowe zostało dobrane odpowiednio.

Wysoki CTR oznacza, że kampania jest skuteczna, a reklamy i słowa kluczowe dobrane zostały tak, że budzą zainteresowanie odbiorców i zachęcają ich do wejścia na stronę. 

CTR wyliczany jest za pomocą wzoru:

(liczba kliknięć w reklamę / liczba wyświetleń reklamy) x 100