Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

definicja

Wynik Jakości

w skrocie

Wynik Jakości to ocena jakości reklam, słów kluczowych i stron docelowych, podawana w skali od 1 do 10.

Wynik Jakości to ocena jakości reklam, słów kluczowych i stron docelowych. Składa się na niego ocena trzech czynników:

  • przewidywany CTR, czyli współczynnik klikalności (ang. click through rate), który oznacza przewidywany stosunek liczby kliknięć w reklamę do liczby wyświetleń tej reklamy na dane słowo kluczowe; 
  • trafność reklamy, czyli dopasowanie słów kluczowych do treści reklamy,
  • strona docelowa, tzw. landing page – pod uwagę brana jest przewidywana opinia użytkowników, którzy na stronę docelową trafią dzięki kliknięciu w reklamę.

Dwa ostatnie czynniki nie są określane w liczbach, przypisane są im takie wartości jak powyżej średniej, średnia oraz poniżej średniej.

Wynik Jakości ma bardzo duże znaczenie w prowadzeniu kampanii Google Adwords – im wyższy Wynik Jakości, tym lepiej, ponieważ pozwala to na osiągnięcie lepszych pozycji reklam oraz niższych cen.