Sieć reklamowa Google to sieć ponad dwóch milionów stron internetowych, filmów i aplikacji, w których emitowane są reklamy Google Adwords.
Sieć reklamowa Google to sieć stron internetowych, filmów i aplikacji, w których istnieje możliwość emisji reklam Google Adwords. Do sieci należy obecnie ok. 2 milionów witryn, filmów i aplikacji, co – według Google'a – umożliwia dotarcie do ponad 90 proc. internautów na całym świecie.
W sieci reklamowej Google’a można emitować reklamy w formie tekstu, grafiki, plików video oraz multimedialnych. Miejsce emisji można dobrać pod kątem używanych na stronie słów kluczowych czy tematów, zainteresowań odbiorców, można też określić konkretne witryny, na których reklamy mają być publikowane. W sieci reklamowej można też przeprowadzić kampanię remarketingową, która polega na ponownym wyświetleniu reklam użytkownikom, którzy odwiedzili stronę internetową reklamodawcy lub użyli jego aplikacji.