Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Agencja Google Ads

3 najważniejsze korzyści z prowadzenia kampanii Google Ads

10—02—2020

Dzięki prowadzeniu kampanii Google Ads nie musisz długo czekać na efekty, a na dodatek  dzięki odpowiednim ustawieniom możesz sam elastycznie operować swoimi wydatkami. 

Chciałbyś szybko zyskać potencjalnych klientów, przy stosunkowo niewielkim koszcie działań? W takim razie kampania Google Ads jest dla Ciebie. Przyjrzyjmy się najważniejszym korzyściom prowadzenia płatnych działań w wyszukiwarce:

  • reklamy wyświetlają się od razu po uruchomieniu kampanii;
  • masz wpływ na to, w jaki sposób się wyświetlasz wśród wyników wyszukiwania;
  • przy dokonaniu odpowiednich ustawień możesz z dużym prawdopodobieństwem liczyć na zapytania od potencjalnych klientów.

Pojawiasz się w wyszukiwarce Google od razu po uruchomieniu kampanii

Kampanie Google Ads znacząco różnią się od np. pozycjonowania (gdzie trzeba dość długo czekać na efekt w postaci wyświetlania się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania) czy Facebooka (gdzie z mozołem trzeba budować swoją społeczność różnymi sposobami). 

Google Ads umożliwia bowiem zaprezentowanie swojej oferty praktycznie od razu, gdy podejmiesz decyzję o rozpoczęciu kampanii – po podpięciu na koncie karty i uruchomieniu działań możesz liczyć na to, że Twoje reklamy będą wyświetlać się wśród innych wyników wyszukiwania.

Odpowiednio prezentujesz swoją ofertę na stronie? Możesz szybko zdobyć potencjalnych klientów

W przypadku kampanii Google Ads efekt w postaci ruchu na stronie jest widoczny od razu – wszak kiedy szukamy informacji w wyszukiwarce, większość z nas nie ogranicza się do poziomu wyników wyszukiwania. Zazwyczaj wchodzimy na stronę www, by dowiedzieć się więcej o ofercie.

Jeśli więc zgramy ze sobą kilka kwestii (odpowiedni dobór słów kluczowych, odpowiednie informacje w treści reklamy, dobrze zaprezentowana oferta na stronie internetowej), to z dużym prawdopodobieństwem możemy liczyć na zapytania od potencjalnych klientów.

Masz możliwość dokonania ustawień kampanii czyli wpływ na to, gdzie i jak Twoja reklama się wyświetla

Istnieje mnóstwo sposobów i możliwości ustawienia swojej kampanii – możesz kierować reklamy na różne lokalizacje, do użytkowników posługujących się różnymi językami i o różnych zainteresowaniach, możesz ustawić harmonogram reklam i wyświetlać je tylko o określonych godzinach, możesz też wybrać różne cele prowadzenia kampanii. I najważniejsze – możesz też dobrać odpowiednie słowa kluczowe, z odpowiednimi dopasowaniami - dzięki temu reklamy będą się wyświetlać tylko na konkretne zapytania. A jeśli kampania nie jest skuteczna, wystarczy ją po prostu wstrzymać, a pozostały budżet przeznaczyć na działania o zupełnie innych ustawieniach lub nawet na kampanię innego typu. Przy sporych korzyściach Google Ads zapewnia przy okazji także dużą elastyczność, na którą rzadko kiedy można liczyć przy innych działaniach promocyjnych.

Dodatkowo można też ustawić kilka treści reklam – dzięki temu masz realny wpływ na to, w jaki sposób prezentujesz swoje treści wśród wyników wyszukiwania. Można więc testować różne wersje samodzielnie lub – w przypadku reklam elastycznych – pozwolić na to algorytmom Google.

Czytaj także: Case study: na czym polega przewaga Google Ads nad pozycjonowaniem?

Słowa kluczowe

  • google ads
  • pozycjonowanie

Najnowsze artykuły

Ograniczenia związane z epidemią koronawirusa napędzają sprzedaż online

Coraz bardziej rygorystyczne obostrzenia związane z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się koronawirusa powodują, że handel przenosi się do sieci. Czy obecna sytuacja może być szansą dla działających w branży e-commerce?

Epidemia i biznes. Jak zadbać o klientów w dobie hashtagu #zostanwdomu?

Na jakie elementy warto zwrócić uwagę, gdy podczas epidemii większość naszych klientów siedzi w domu? Podstawa to skuteczne wykorzystanie Internetu

Sprawdź, jak wartościowi są Twoi klienci

W panelu Google Ads pojawił się nowy wskaźnik - „Wartość Klienta”. Pozwala on sprawdzić, jakie cechy mają klienci, którzy przynoszą reklamodawcy największy zysk.