w skrócie
Dostosowanie stawek to funkcja, która umożliwia zmianę stawek za kliknięcie, w zależności gdzie, kiedy i jak użytkownicy wyszukują informacje.
Dostosowanie stawek to funkcja, która umożliwia zmianę stawek za klliknięcie w zależności od np. od miejsca, czasu czy urządzenia, na którym użytkownicy wyszukują informacje. Zastosowanie tej funkcji prowadzi w efekcie do zmiany częstotliwości wyświetlania reklam Adwords. Dostosowanie stawek ustawiane jest w formie procentów.
Obecnie Google proponuje dostosowanie stawek w zależności od:
- używanego urządzenia (komputera, tabletu czy smartfonu); to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii i grupy reklam;
- lokalizacji; to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii;
- harmonogramu wyświetlania reklam; to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii;
- treści; to dopasowanie można ustawić na poziomie grupy reklam;
- metody kierowania, czyli według np. tematów czy miejsc docelowych; to dopasowanie można ustawić na poziomie grupy reklam;
- obecności użytkownika na liście remarketingowej; to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii i grupy reklam;
- wprowadzenia w reklamie możliwości połączeń; to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii w nowej wersji panelu Google Adwords.