Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Słownik Google Ads

Lista haseł

definicja
Dostosowanie stawek

w skrócie

Dostosowanie stawek to funkcja, która umożliwia zmianę stawek za kliknięcie, w zależności gdzie, kiedy i jak użytkownicy wyszukują informacje.

Dostosowanie stawek to funkcja, która umożliwia zmianę stawek za klliknięcie w zależności od np. od miejsca, czasu czy urządzenia, na którym użytkownicy wyszukują informacje. Zastosowanie tej funkcji prowadzi w efekcie do zmiany częstotliwości wyświetlania reklam Adwords. Dostosowanie stawek ustawiane jest w formie procentów.
Obecnie Google proponuje dostosowanie stawek w zależności od:

  • używanego urządzenia (komputera, tabletu czy smartfonu); to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii i grupy reklam;
  • lokalizacji; to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii;
  • harmonogramu wyświetlania reklam; to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii;
  • treści; to dopasowanie można ustawić na poziomie grupy reklam;
  • metody kierowania, czyli według np. tematów czy miejsc docelowych; to dopasowanie można ustawić na poziomie grupy reklam;
  • obecności użytkownika na liście remarketingowej; to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii i grupy reklam;
  • wprowadzenia w reklamie możliwości połączeń; to dopasowanie można ustawić na poziomie kampanii w nowej wersji panelu Google Adwords.

Powiązane hasła

Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.