Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Słownik Google Ads

Lista haseł

definicja
Marketingowy audyt strony internetowej

w skrócie

Marketingowy audyt strony internetowej to ocena serwisu internetowego pod kątem celów biznesowych, co w praktyce oznacza sprawdzenie, czy strona skutecznie sprzedaje produkt lub usługę.  

Marketingowy audyt strony internetowej to ocena serwisu internetowego pod kątem celów biznesowych, co w praktyce oznacza sprawdzenie, czy strona skutecznie sprzedaje produkt lub usługę.
Skuteczny audyt marketingowy składa się z czterech istotnych elementów: Audyt marketingowy strony składa się z czterech ważnych elementów – analizy marketingowej, analizy web usability (użyteczności strony), analizy statystycznej (z wykorzystaniem darmowego narzędzia Google Analytics) oraz analizy architektury informacji, czyli sprawdzenia odpowiedniego rozmieszczenia zawartości w serwisie.

Powiązane hasła

Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.