Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Słownik Google Ads

Lista haseł

definicja
Strategia vCPM

w skrócie

Strategia vCPM to strategia, która polega na określeniu maksymalnej kwoty, którą reklamodawca chce zapłacić za tysiąc widocznych wyświetleń reklam w sieci reklamowej Google.

Strategia vCPM pozwala na określenie kosztu tysiąca widocznych wyświetleń. W przypadku dobrania tej strategii do kampanii reklamodawca płaci wyłącznie w tych przypadkach, gdy użytkownik może zobaczyć reklamę, a nie kiedy w nią kliknie – dlatego tę strategię powinni wybierać przede wszystkim Ci reklamodawcy, którym zależy na tym, by użytkownicy widzieli ich reklamy, a nie trafiali na stronę internetową czy kupowali coś w ich witrynie. 

Powiązane hasła

Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.