Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Agencja Google Ads

Jak najłatwiej skontaktować się z Google?

23—12—2019

Google ogranicza liczbę kanałów, którymi mogą się kontaktować m.in. reklamodawcy korzystający z Google Ads - od Nowego Roku nie będzie można wysyłać prywatnych wiadomości na Facebooku i Twitterze.

To ostatni moment, kiedy można zapytać o coś Googlea w prywatnej wiadomości na Facebooku lub na Twitterze - od stycznia 2020 roku taka możliwość będzie zablokowana, a reklamodawcom Google Ads pozostaną teraz oficjalne kanały Googlea, w tym formularze kontaktowe i bezpośredni telefon na infolinię.

Dlaczego Google rezygnuje z prywatnych wiadomości?

Zablokowanie możliwości wysyłania zapytań przez media społecznościowe to dziś rzadko spotykana decyzja. Zazwyczaj spotkać się można z odwrotnymi działaniami - w dobie szerokiej konkurencji (szczególnie w Internecie) przedsiębiorcy starają się być dostępni w różnych kanałach zdalnych i w różnych godzinach. Stąd popularność mediów społecznościowych, formularzy kontaktowych czy infolinii, gdzie problem można rozwiązać od ręki. 

Google - najpotężniejszy gracz na rynku reklamy internetowej - może sobie pozwolić oczywiście na więcej, jednak i tak ta decyzja zaskakuje. Jak podał kilka dni temu branżowy portal Search Engine Land, stoją za nią m.in. obawy o bezpieczeństwo użytkowników. Ze względu na spam czy zagrożenie phishingiem (czyli podszywanie się pod inną firmę, by wyłudzić informacje, np. dane do logowania się na konto bankowe), Google postawił na rozwijanie swoich kanałów komunikacji.

Jak najszybciej skontaktować się z pracownikami Googlea?

Reklamodawcy Google Ads mogą skontaktować się z infolinią Googlea dwoma kanałami - za pomocą telefonu lub formularza kontaktowego.

Kontakt telefoniczny z infolinią

Zanim zadzwonisz na infolinię Googlea przygotuj numer ID swojego konta Google Ads (znajdziesz go w prawym górnym rogu) - po wybraniu na klawiaturze numeru infolinii (800 702 380) automatycznie zostaniesz poproszony o podanie numeru ID i potwierdzenie go. Dopiero potem można wybrać temat rozmowy - kampania Google Ads lub wizytówka Google Moja Firma. Procedura trwa dość długo, ale na samo połączenie z konsultantem nie trzeba długo czekać.

Jakiś czas temu Google wprowadził także na swoich kontach pomoc zdalną - aby porozmawiać z konsultantem o swoim problemie należy na swoim koncie Google Ads potwierdzić chęć uzyskania pomocy. W takim wypadku należy na swoim koncie kliknąć w ikonę znaku zapytania (w prawym górnym rogu), a następnie wybrać ,,Zweryfikuj prośbę o pomoc".

Z pomocy infolinii można skorzystać od poniedziałku do piątku w godz. 8-17.

Formularz kontaktowy na stronie Googlea

Jeśli nie zależy Ci na natychmiastowej pomocy lub chcesz mieć odpowiedź konsultanta na mailu (by w razie konieczności do niej wrócić), możesz skorzystać z formularza kontaktowego, dostępnego tutaj (pamiętaj, że musisz być zalogowany na swoje konto Google Ads, by z niego skorzystać).

Przed podaniem danych kontaktowych Google prosi o podanie szczegółowych informacji na temat problemu - na tej podstawie podaje  linki, dotyczące tematu problemu. Jeśli jednak nie będą one pomocne, można zostawić swoje dane - w tym imię i nazwisko, mail kontaktowy i załączniki. Część informacji (np. nr ID konta czy adresy e-mailowe) mogą być już pobrane przez Googlea z ustawień konta).

Na koniec można też wybrać preferowaną formę kontaktu (telefon lub mail).

Słowa kluczowe

  • google

Najnowsze artykuły

Ograniczenia związane z epidemią koronawirusa napędzają sprzedaż online

Coraz bardziej rygorystyczne obostrzenia związane z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się koronawirusa powodują, że handel przenosi się do sieci. Czy obecna sytuacja może być szansą dla działających w branży e-commerce?

Epidemia i biznes. Jak zadbać o klientów w dobie hashtagu #zostanwdomu?

Na jakie elementy warto zwrócić uwagę, gdy podczas epidemii większość naszych klientów siedzi w domu? Podstawa to skuteczne wykorzystanie Internetu

Sprawdź, jak wartościowi są Twoi klienci

W panelu Google Ads pojawił się nowy wskaźnik - „Wartość Klienta”. Pozwala on sprawdzić, jakie cechy mają klienci, którzy przynoszą reklamodawcy największy zysk.