Zacznij prowadzić dla swojej firmy skuteczne kampanie Google Ads w wyszukiwarce i zyskaj nowych klientów nawet w trzy dni!
Jeśli należysz do małych przedsiębiorców i chcesz zapewnić swojej firmie stały dopływ klientów, mój kurs jest dla Ciebie. Dowiesz się z niego, jak pozyskiwać nowych klientów przez internet dzięki kampaniom Google Ads, które będziesz prowadzić samodzielnie, i to w niezwykle skuteczny sposób. Jest to jedyny na rynku kurs stworzony z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą prowadzić kampanie dla swoich firm. W kursie pokażę Ci sprawdzony przepis na prowadzenie kampanii, które przyniosą Twojej firmie realne zyski. Krok po kroku przeprowadzę Cię przez etap koncepcyjny i analizę marketingową, ustawienie pierwszej kampanii oraz jej optymalizację i śledzenie wyników w Google Analytics. W cenie jednego kursu poznasz więc dwa narzędzia. Uchronię Cię również przed pułapkami Google, które powodują marnowanie pieniędzy na nietrafione kliknięcia. Dzięki kursowi poprowadzisz swoje kampanie tak, jak agencja… a może nawet lepiej, ponieważ nikt tak dobrze, jak Ty, nie zna Twojej oferty i Twoich klientów.
Nie trać czasu na brnięcie przez niejasne instrukcje Google i na oglądanie darmowych tutoriali na YouTube. Google Ads jest jednym z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych, pod warunkiem, że umiejętnie się z niego korzysta. Jeśli nie chcesz zagubić się w dziesiątkach różnych opcji i wpaść w pułapki Google, które doprowadzą do zmarnowania Twojego budżetu, mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie.
Nazywam się Ewa Truszkowska i jestem właścicielką agencji Adpresso, posiadającej status Google Partner. Od ponad 10 lat zajmuję się prowadzeniem kampanii Google Ads dla firm z najróżniejszych branż. Doskonale wiem, co sprawdza się w Google Ads i jakie błędy popełniają najczęściej osoby prowadzące kampanie. Wielu moich klientów przyznaje, że dopiero my pomogliśmy im wydobyć potencjał Google Ads i odmienić losy ich firmy. Bezcenne są telefony, kiedy klient z radością mówi, że dzięki naszym kampaniom zdobył kolejne duże zlecenie i może przestać się martwić o finanse na długie miesiące. Również z Tobą chcę się podzielić swoją wiedzą i najlepszymi praktykami, żebyś i Ty mógł wykorzystać w pełni potencjał Google Ads dla swojego biznesu.
Większość dostępnych na rynku kursów koncentruje się wyłącznie na technicznych aspektach ustawienia kampanii Google. Tymczasem dla jej skuteczności kluczowa jest analiza marketingowa, w ramach której należy przemyśleć, co i w jaki sposób warto promować oraz do jakich klientów chcemy dotrzeć. Bardzo ważne jest również przeanalizowanie strony internetowej, a szczególnie stron docelowych, na które będą przekierowywały reklamy. Ostatecznie to strona internetowa musi przekonać Twojego klienta do skorzystania z oferty. Dlatego w naszym kursie znajdziesz konkretne wskazówki dotyczące tego, jak przeprowadzić analizę marketingową swojej oferty oraz na jakie elementy na stronie internetowej zwrócić szczególną uwagę.
Nasz kurs powstał na bazie naszego ponad 10-letniego doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads dla klientów z różnych branż. Dzięki temu opracowaliśmy sprawdzoną ścieżkę, która poprowadzi cię do ustawienia skutecznych kampanii tekstowych Google Ads.
Nasz kurs obejmuje trzy etapy tworzenia skutecznych kampanii z reklamami tekstowymi: etap koncepcyjny z analizą marketingową, etap konfiguracji kampanii oraz etap jej optymalizacji. Dzięki temu dowiesz się nie tylko, gdzie i co należy wpisać, w który przycisk kliknąć, ale zrozumiesz, w czym tkwi największy potencjał Google Ads i jak go wykorzystać. Dowiesz się, jak uniknąć pułapek Google przy konfiguracji kampanii i jak oceniać jej wyniki oraz sukcesywnie ją optymalizować.
Etap koncepcyjny obejmuje analizę marketingową oraz opracowanie struktury kampanii. Jest to najczęściej pomijany etap, a ma on kluczowe znaczenie dla skuteczności kampanii. W kursie szczegółowo opisujemy, jak przeprowadzić taką analizę oraz jak zaplanować prawidłową strukturę kampanii.
Etap konfiguracji kampanii obejmuje utworzenie konta Google Ads oraz ustawienie kampanii, grup reklam i stworzenie treści samych reklam i rozszerzeń. Co ważne, zwracamy tutaj uwagę na pewne ustawienia domyślne, których pozostawienie może obniżyć skuteczność kampanii i podnieść jej koszt.
Etap optymalizacji kampanii obejmuje śledzenie jej wyników zarówno w Google Ads, jak i w Google Analytics. Pokazujemy, jak ocenić skuteczność kampanii i co zrobić, gdy nie przynosi ona zamierzonych efektów. Opisujemy, jak wprowadzać zmiany w istniejących kampaniach i testować ich skuteczność.
Nasz kurs został tak przemyślany, aby każdy mógł przechodzić przez kolejne lekcje we własnym tempie. Wielokrotnie sprawdziliśmy, że można to zrobić już w trzy dni. Co ważne, jest to kurs w stu procentach praktyczny – nie ma w nim teoretycznych rozważań czy jakichś zbędnych informacji, które niepotrzebnie zaburzałyby cały proces nauki. Co to dla Ciebie oznacza? W 3 dni, bez żadnej wiedzy informatycznej i marketingowej możesz stać się niezależny i samodzielnie prowadzić kampanie Google Ads. Co więcej będziesz robił to w najlepszy możliwy sposób, ponieważ to Ty najlepiej znasz swoją firmę, swoją ofertę i swoich klientów. Nasz kurs pomoże Ci tę wiedzę wykorzystać, by efektywnie zdobywać nowych klientów.
Nasz kurs on-line „Google Ads dla przedsiębiorców” składa się z 20 lekcji i ponad 120 zagadnień, zawiera również wiele praktycznych porad opartych na naszym ponad 10-letnim doświadczeniu. Każda lekcja przedstawiona jest zarówno w formie wideo, jak i w formie tekstu ze zrzutami ekranu. Dzięki temu każdy może przyswajać wiedzę w dogodny dla siebie sposób. Część filmów to nagrania z panelu Google Ads wraz z komentarzem, dzięki czemu dokładnie widzisz, gdzie należy kliknąć, aby znaleźć konkretne ustawienie. Wszystkie zagadnienia są także opisane w formie tekstu wraz ze zrzutami ekranu, dzięki czemu szybciej można odnaleźć w konkretną informację. Jedna z lekcji poświęcona jest korzystaniu z Google Analytics, więc w ramach kursu poznajesz oba narzędzia.
Z naszego kursu skorzystało już kilkaset osób. Wiele z nich przyznaje, że kurs był zaskakująco przejrzysty, a wszystkie zagadnienia opisano w zrozumiały sposób. Dzięki temu większość z nich od razu zaczęła prowadzić własne kampanie. Często ich efekty były dużo lepsze niż wcześniej, gdy za Google Ads odpowiadała firma zewnętrzna.
Zdecydowanie tak. Nasz kurs „Skuteczne kampanie Google Ads” wprowadza w tematykę marketingu internetowego i wyczerpująco opisuje zasady działania i najważniejsze cechy Google Ads. Krok po kroku przeprowadza zarówno przez kolejne etapy analizy marketingowej, jak i przez założenie konta i samą konfigurację kampanii oraz jej późniejszą optymalizację. Wszystkie zagadnienia w kursie wyjaśniono w przystępny sposób, dzięki czemu są one zrozumiałe dla osób, które nigdy nie miały do czynienia z Google Ads.
Z pewnością tak. Kurs powstał na bazie naszego wieloletniegodoświadczenia zarówno w prowadzeniu kampanii dla klientów z różnych branż, jaki w audytach kont Google Ads. Bardzo często widzimy, że osoby, które sameprowadzą kampanie nie mają pełnej wiedzy na temat działania Google Ads ipopełniają wiele błędów, które sprawiają, że kampanie są nieefektywne, a budżetmarnowany na nietrafione kliknięcia. W kursie prowadzimy sprawdzoną ścieżką doustawienia i optymalizacji skutecznych kampanii oraz wskazujemy, jak uniknąćkosztownych pułapek.
Nasz kurs dotyczy kampanii tekstowych w sieci wyszukiwania. Jest to najskuteczniejszy typ kampanii, wymagający jednak najszerszej wiedzy. Umiejętność tworzenia kampanii w sieci wyszukiwania stanowi fundament do poznania i tworzenia pozostałych typów kampanii Google Ads.
Zdecydowanie tak. W kursie bardzo szczegółowo pokazujemy, jak utworzyć kampanię oraz jak ją później optymalizować. Wskazujemy również, jak ocenić skuteczność kampanii i na jakie wskaźniki zwracać uwagę oraz co zrobić, gdy kampania nie działa.
Nasz kurs to kurs on-line. Składa się z 20 lekcji oraz ponad 120 zagadnień. Kurs zawiera zarówno materiały wideo z omówieniem danej lekcji, jak i dokładny opis wraz ze zrzutami ekranu. Każda osoba, która kupi kurs, otrzymuje 12-miesięczny dostęp do wszystkich materiałów, dzięki czemu może poznawać nowe treści we własnym tempie. Forma kursu pozwala na szybkie odnalezienie danego zagadnienia i powrót do wybranych treści.
Tak, podczas zakupu kursu wystarczy podać dane firmy, naktórą ma zostać wystawiona faktura. Zostanie ona przesłana mailem na wskazanyadres po zakupie.
Tak. Jeśli stwierdzisz, że kurs nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 3 dni od zakupu, nie podając przyczyny.