Prowadzisz swój biznes i chcesz rozpocząć promowanie go za pomocą Google Ads? Powierzyłeś swoje kampanie agencji, ale nie byłeś zadowolony z ich obsługi i teraz sam chcesz nauczyć się Google Ads? A może chcesz podnieść swoje kwalifikacje, aby móc prowadzić kampanie Google Ads dla swojego pracodawcy lub dla klientów?
W każdym z tych przypadków nasz kurs jest właśnie dla Ciebie!
Google Ads jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Przez lata rozwijane i doskonalone, stanowi dziś rozbudowany system reklamowy, w którym trudno się odnaleźć. Ponadto wiele nieoczywistych ustawień domyślnych sprawia, że bardzo łatwo w krótkim czasie zmarnować cały budżet przeznaczony na kampanie. Dlatego w naszym kursie z jednej strony przeprowadzamy krok po kroku przez wszystkie etapy tworzenia kampanii Google Ads – od założenia konta, przez jego konfigurację, ustawienie pierwszej kampanii, po jej monitorowanie i optymalizację – a z drugiej strony wskazujemy, jak uniknąć kosztownych pułapek i dajemy cenne, praktyczne wskazówki poparte dziesięcioletnim doświadczeniem. W kursie znalazły się również lekcje dotyczące marketingowej analizy strony internetowej, ponieważ finalnie to ona decyduje o tym, czy potencjalny klient sprowadzony na stronę skorzysta z oferty.
Kurs „Google Ads od podstaw” jest przeznaczony dla osób początkujących i dotyczy prowadzenia kampanii tekstowych Google Ads w wyszukiwarce.
Kurs składa się z 18 lekcji. Każda lekcja prezentuje wybrane zagadnienie w formie tekstu uzupełnionego o zrzuty ekranu oraz materiały wideo.
Trzy pierwsze wprowadzają w tematykę Google Ads, wyjaśniają kluczowe pojęcia i pokazują najważniejsze zalety tego narzędzia marketingowego. Kolejna dotyczy marketingowej analizy, którą należy przeprowadzić przed rozpoczęciem kampanii. Dziesięć następnych lekcji poświęconych jest konfiguracji konta Google Ads i samej kampanii. Trzy z nich przeprowadzają przez proces założenia konta i ustawienia płatności, kolejne cztery dotyczą słów kluczowych. W pozostałych opisano krok po kroku tworzenie kampanii oraz reklam tekstowych wraz z rozszerzeniami.
Ostatnie lekcje dotyczą monitorowania wyników kampanii i jej optymalizacji. Wyjaśniono w nich m.in. takie zagadnienia, jak ustawienie konwersji, połączenie konta Google Ads z kontem Google Analytics, narzędzia podglądu i diagnostyki reklam oraz planer słów kluczowych.
Kurs składa się z 18 lekcji krok po kroku wprowadzających w tematykę Google Ads. Zostały one opracowane w taki sposób, by wprowadzić nie tylko w zagadnienia techniczne, ale i pokazać specyfikę tego narzędzia marketingowego w szerszym kontekście.
Tekst każdej z lekcji uzupełniono o materiały wideo oraz zrzuty ekranu dokładnie pokazujące, jak wygląda panel Google Ads oraz Google Analytics i gdzie należy szukać opisywanych ustawień. W kursie wykorzystano przykłady z faktycznie prowadzonych kampanii.
Kurs opiera się na naszym 10-letnim doświadczeniu w prowadzeniu kampanii dla różnych branż i codziennej pracy z Google Ads (wcześniej Google AdWords). Naszą wiedzą dzielimy się na bieżąco także na naszym blogu poświęconym marketingowi on-line.
Kurs zawiera dodatkowe, praktyczne porady, znacznie wykraczające poza instrukcję ustawienia kampanii. Dzięki nim można prowadzić nie tylko skuteczniejsze kampanie, ale i zoptymalizować inne działania marketingowe.
Po wykupieniu kursu przyznajemy trzymiesięczny dostęp do wszystkich materiałów. Dzięki temu każdy może rozpocząć naukę w dogodnym dla siebie momencie i przechodzić przez kolejne lekcje w swoim tempie.
Każdy uczestnik kursu otrzymuje bezterminowy dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku. W grupie dzielimy się na bieżąco naszą wiedzą i doświadczeniem, odpowiadamy na pytania, a sami uczestnicy mogą dzielić się swoimi doświadczeniami.
Nasza agencja posiada status Google Partner, a kurs został opracowany przez certyfikowanych specjalistów Google. Oznacza to, że wszyscy nasi eksperci zdali oficjalne egzaminy organizowane przez firmę Google i posiadają certyfikaty świadczące o doskonałej znajomości Google Ads (AdWords) i Google Analytics.