Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Kurs Google Ads on-line

Skuteczne kampanie Google Ads

Zacznij prowadzić skuteczne kampanie tekstowe Google Ads w 3 dni i zyskaj nowych klientów już w pierwszym miesiącu!

Kup kurs

Nie trać czasu na brnięcie przez niejasne instrukcje Google i na oglądanie darmowych tutoriali na YouTube. Google Ads jest jednym z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych, pod warunkiem, że umiejętnie się z niego korzysta. Jeśli nie chcesz zagubić się w dziesiątkach różnych opcji i wpaść w pułapki Google, które doprowadzą do zmarnowania Twojego budżetu, mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie.

Poznaj sprawdzony przepis na prowadzenie skutecznych kampanii tekstowych Google Ads! Skorzystaj z naszego ponad 10-letniego doświadczenia, kup nasz kurs on-line i zacznij prowadzić skuteczne kampanie Google Ads już w trzy dni.

Kup kurs

Zostań ekspertem od Google Ads i odmień swój biznes

Do prowadzenia skutecznych kampanii nie potrzebujesz agencji marketingowej, informatyka czy specjalistycznych studiów. To Ty najlepiej znasz swój biznes, swoją ofertę i swoich klientów, a ta wiedza jest kluczowa dla prowadzenia efektywnych kampanii Google Ads. Jedyne, czego Ci brakuje, to prosty i sprawdzony przepis na ustawienie kampanii i jej późniejszą optymalizację. Wszystko to znajdziesz w naszym kursie, wytłumaczone krok po kroku w zrozumiały i przystępny sposób. Dzięki temu nawet, jeśli dotąd nie miałeś nic wspólnego z marketingiem 
on-line, bez problemu przyswoisz nową wiedzę i ustawisz samodzielnie swoją pierwszą kampanię.

Poznaj sprawdzony sposób 
na prowadzenie skutecznych kampanii

Nasz kurs powstał na bazie naszego ponad 10-letniego doświadczenia w prowadzeniukampanii Google Ads dla klientów z różnych branż. Dzięki temu opracowaliśmy sprawdzoną ścieżkę, która poprowadzi cię do ustawienia skutecznych kampanii tekstowychGoogle Ads.

Nasz kurs jako jedyny na rynku nie sprowadza się wyłącznie do opisu technicznych ustawień w panelu Google Ads, ale obejmuje trzy etapy tworzenia skutecznych kampanii z reklamami tekstowymi. Dzięki temu dowiesz się nie tylko, gdzie i co należy wpisać, w który przycisk kliknąć, ale zrozumiesz, w czym tkwi największy potencjał Google Ads i jak go wykorzystać. Zrozumiesz, na czym polega analiza marketingowa i dlaczego jest ona tak ważna jeszcze przed ustawieniem kampanii, dowiesz się, jak uniknąć pułapek Google przy konfiguracji kampanii i jak oceniać jej wyniki oraz sukcesywnie ją optymalizować.

1.

Etap 

koncepcyjny

Etap koncepcyjny obejmuje analizę marketingową oraz opracowanie struktury kampanii. Jest to najczęściej pomijany etap, a ma on kluczowe znaczenie dla skuteczności kampanii. W kursie szczegółowo opisujemy, jak przeprowadzić taką analizę oraz jak zaplanować prawidłową 
strukturę kampanii.

2.

Etap 

konfiguracji

Etap konfiguracji kampanii obejmuje utworzenie konta Google Ads oraz ustawienie kampanii, grup reklam i stworzenie treści samych reklam i rozszerzeń. Co ważne, zwracamy tutaj uwagę na pewne ustawienia domyślne, których pozostawienie może obniżyć skuteczność kampanii i podnieść 
jej koszt.

3.

Etap 

optymalizacji

Etap optymalizacji kampanii obejmuje śledzenie jej wyników zarówno w Google Ads, jak i w Google Analytics. Pokazujemy, jak ocenić skuteczność kampanii i co zrobić, gdy nie przynosi ona zamierzonych efektów. Opisujemy, jak wprowadzać zmiany w istniejących kampaniach i testować 
ich skuteczność.

Prowadząca z 12-letnim doświadczeniem

Nazywam się Ewa Truszkowska i jestem właścicielką agencji Adpresso, posiadającej status Google Partner. Od ponad 10 lat zajmuję się prowadzeniem kampanii Google Ads dla firm z najróżniejszych branż. Doskonale wiem, co sprawdza się w Google Ads i jakie błędy popełniają najczęściej osoby prowadzące kampanie. Wielu moich klientów przyznaje, że dopiero my pomogliśmy im wydobyć potencjał Google Ads i odmienić losy ich firmy. Bezcenne są telefony, kiedy klient z radością mówi, że dzięki naszym kampaniom zdobył kolejne duże zlecenie i może przestać się martwić o finanse na długie miesiące. Również z Tobą chcę się podzielić swoją wiedzą i najlepszymi praktykami, żebyś i Ty mógł wykorzystać w pełni potencjał Google Ads dla swojego biznesu.

Co o naszym kursie mówią nasi klienci?

Z naszego kursu skorzystało już kilkaset osób. Wiele z nich przyznaje, że kurs był zaskakująco przejrzysty, a wszystkie zagadnienia opisano w zrozumiały sposób. Dzięki temu większość z nich od razu zaczęła prowadzić własne kampanie. Często ich efekty były dużo lepsze niż wcześniej, gdy za Google Ads odpowiadała firma zewnętrzna.

Kurs był dla mnie bardzo przejrzysty. Wcześniej reklamy prowadził mi informatyk, dużo płaciliśmy, ale nic z tego nie było. Gdy po zrobieniu kursu reklamy ustawiłam sama, to praktycznie od razu telefony zaczęły dzwonić.
Lucyna z Rzeszowa
Przez jakiś czas kampanie Google Ads prowadziła dla mnie agencja. Byłem bardzo niezadowolony z ich obsługi, w reklamach były błędy ortograficzne i przez 2 tygodnie nie mogłem się doprosić o zmianę. W końcu kupiłem kurs i sam mam wszystko pod kontrolą.
Sebastian z Krakowa
Jestem bardzo dumna, że to ogarnęłam, bo trochę się bałam, ale kurs był tak przejrzysty, że udało mi się. Cieszę się, bo zawsze jak robi się coś dla siebie, to robi się to lepiej, bo lepiej się zna swoją firmę, niż jak zrobi to ktoś z zewnątrz.
Katarzyna z Piły
Wcześniej kupiłam kilka innych kursów on-line z Google Ads. Po żadnym z nich nie byłam w stanie ustawić kampanii i wciąż miałam różne wątpliwości. Dopiero kurs od Adpresso pozwolił mi zrozumieć, jak w ogóle działa Google Ads i ustawić pierwsze kampanie.
Emilia z Pobiedzisk

Zacznij prowadzić własne kampanie już w 3 dni

Nasz kurs został tak przemyślany, aby każdy mógł przechodzić przez kolejne lekcje we własnym tempie. Wielokrotnie sprawdziliśmy, że można to zrobić już w trzy dni. Co ważne, jest to kurs w stu procentach praktyczny – nie ma w nim teoretycznych rozważań czy jakichś zbędnych informacji, które niepotrzebnie zaburzałyby cały proces nauki. Co to dla Ciebie oznacza? W 3 dni, bez żadnej wiedzy informatycznej i marketingowej możesz stać się niezależny i samodzielnie prowadzić kampanie Google Ads. Co więcej będziesz robił to w najlepszy możliwy sposób, ponieważ to Ty najlepiej znasz swoją firmę, swoją ofertę i swoich klientów. Nasz kurs pomoże Ci tę wiedzę wykorzystać, by efektywnie zdobywać nowych klientów.

Co zawiera nasz kurs?

Kurs on-line „Skuteczne kampanie Google Ads” pozwoli Ci już w 3 dniu ustawić swoją pierwszą kampanię Google Ads z reklamami tekstowymi. Kurs obejmuje trzy niezbędne etapy prowadzenia skutecznych kampanii, czyli etap koncepcyjny i analizę przed utworzeniem kampanii, etap samego skonfigurowania kampanii w panelu Google Ads oraz etap optymalizacji. Kurs składa się z 20 lekcji i ponad 120 zagadnień, zawiera również wiele praktycznych porad eksperta. W każdej lekcji znajdują się zarówno filmy, jak i tekst ze zrzutami ekranu, dzięki czemu łatwo można odnaleźć konkretną informację. Jedna z lekcji poświęcona jest korzystaniu z Google Analytics, więc w ramach kursu poznajesz oba narzędzia.

sprawdzony przepis na prowadzenie skutecznych kampanii Google Ads z reklamami tekstowymi w wyszukiwarce do przyswojenia już w 3 dni
20 lekcji i ponad 120 zagadnień opisujących szczegółowo wszystkie etapy tworzenia i optymalizowania kampanii
filmy wideo oraz tekst ze zrzutami ekranu
12-miesięczny dostęp do kursu

Kup kurs „Skuteczne kampanie Google Ads” w obniżonej cenie!

Kup kurs
Kurs on-line

Skuteczne kampanie Google Ads

12-miesięczny dostęp
1199 zł
499
brutto

Najczęściej zadawane pytania

Nie wiem nic o Google Ads. Czy kurs jest dla mnie?

Zdecydowanie tak. Nasz kurs „Skuteczne kampanie Google Ads” wprowadza w tematykę marketingu internetowego i wyczerpująco opisuje zasady działania i najważniejsze cechy Google Ads. Krok po kroku przeprowadza zarówno przez kolejne etapy analizy marketingowej, jak i przez założenie konta i samą konfigurację kampanii oraz jej późniejszą optymalizację. Wszystkie zagadnienia w kursie wyjaśniono w przystępny sposób, dzięki czemu są one zrozumiałe dla osób, które nigdy nie miały do czynienia z Google Ads.

Prowadzę już kampanie Google Ads. Czy z kursu dowiem się czegoś nowego?

Z pewnością tak. Kurs powstał na bazie naszego wieloletniegodoświadczenia zarówno w prowadzeniu kampanii dla klientów z różnych branż, jaki w audytach kont Google Ads. Bardzo często widzimy, że osoby, które sameprowadzą kampanie nie mają pełnej wiedzy na temat działania Google Ads ipopełniają wiele błędów, które sprawiają, że kampanie są nieefektywne, a budżetmarnowany na nietrafione kliknięcia. W kursie prowadzimy sprawdzoną ścieżką doustawienia i optymalizacji skutecznych kampanii oraz wskazujemy, jak uniknąćkosztownych pułapek.

Jakiego typu kampanii dotyczy kurs?

Nasz kurs dotyczy kampanii tekstowych w sieci wyszukiwania. Jest to najskuteczniejszy typ kampanii, wymagający jednak najszerszej wiedzy. Umiejętność tworzenia kampanii w sieci wyszukiwania stanowi fundament do poznania i tworzenia pozostałych typów kampanii Google Ads.

Czy ukończenie kursu pozwoli mi na samodzielne prowadzenie kampanii?

Zdecydowanie tak. W kursie bardzo szczegółowo pokazujemy, jak utworzyć kampanię oraz jak ją później optymalizować. Wskazujemy również, jak ocenić skuteczność kampanii i na jakie wskaźniki zwracać uwagę oraz co zrobić, gdy kampania nie działa.

W jakiej formie prowadzony jest kurs?

Nasz kurs to kurs on-line. Składa się z 20 lekcji oraz ponad 120 zagadnień. Kurs zawiera zarówno materiały wideo z omówieniem danej lekcji, jak i dokładny opis wraz ze zrzutami ekranu. Każda osoba, która kupi kurs, otrzymuje 12-miesięczny dostęp do wszystkich materiałów, dzięki czemu może poznawać nowe treści we własnym tempie. Forma kursu pozwala na szybkie odnalezienie danego zagadnienia i powrót do wybranych treści.

Czy otrzymam fakturę za zakup kursu?

Tak, podczas zakupu kursu wystarczy podać dane firmy, naktórą ma zostać wystawiona faktura. Zostanie ona przesłana mailem na wskazanyadres po zakupie.

Czy mogę zwrócić kurs?

Tak. Jeśli stwierdzisz, że kurs nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 3 dni od zakupu, nie podając przyczyny.

Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.