Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Kurs on-line „Skuteczne kampanie Google Ads”

Zacznij prowadzić skuteczne kampanie Google Ads w wyszukiwarce w kilka dni

Nie trać czasu na brnięcie przez niejasne instrukcje Google. Skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia i kup nasz kurs on-line, dzięki któremu szybko nauczysz się prowadzić skuteczne kampanie Google Ads.

Prowadzisz swój biznes i chcesz rozpocząć promowanie go za pomocą Google Ads? Powierzyłeś swoje kampanie agencji, ale nie byłeś zadowolony z ich obsługi i teraz sam chcesz nauczyć się Google Ads? A może chcesz podnieść swoje kwalifikacje, aby móc prowadzić kampanie Google Ads dla swojego pracodawcy lub dla klientów?

W każdym z tych przypadków nasz kurs jest właśnie dla Ciebie!

KUP KURS

Google Ads jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Przez lata rozwijane i doskonalone, stanowi dziś rozbudowany system reklamowy, w którym trudno się odnaleźć. Ponadto wiele nieoczywistych ustawień domyślnych sprawia, że bardzo łatwo w krótkim czasie zmarnować cały budżet przeznaczony na kampanie. Dlatego w naszym kursie z jednej strony przeprowadzamy krok po kroku przez wszystkie etapy tworzenia kampanii Google Ads – od założenia konta, przez jego konfigurację, ustawienie pierwszej kampanii, po jej monitorowanie i optymalizację – a z drugiej strony wskazujemy, jak uniknąć kosztownych pułapek i dajemy cenne, praktyczne wskazówki poparte dziesięcioletnim doświadczeniem. W kursie znalazły się również lekcje dotyczące marketingowej analizy strony internetowej, ponieważ finalnie to ona decyduje o tym, czy potencjalny klient sprowadzony na stronę skorzysta z oferty.

Autorka kursu i założycielka Adpresso

Ekspert z dziedziny marketingu, specjalizuje się w marketingu on-line; wieloletnie doświadczenie zdobywała w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; ukończyła certyfikowane studium podyplomowe z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; członek American Marketing Association; założycielka agencji marketingu internetowego Adpresso; od 10 lat wraz ze stworzonym przez siebie zespołem prowadzi kampanie Google Ads dla klientów z różnych branż; jest certyfikowanym specjalistą Google, a agencja Adpresso posiada status Google Partner.
Ewa Truszkowska
właścicielka Adpresso

Co zawiera kurs „Google Ads od podstaw”?

Kurs „Google Ads od podstaw” jest przeznaczony dla osób początkujących i dotyczy prowadzenia kampanii tekstowych Google Ads w wyszukiwarce.

Kurs składa się z 18 lekcji. Każda lekcja prezentuje wybrane zagadnienie w formie tekstu uzupełnionego o zrzuty ekranu oraz materiały wideo.

Trzy pierwsze wprowadzają w tematykę Google Ads, wyjaśniają kluczowe pojęcia i pokazują najważniejsze zalety tego narzędzia marketingowego. Kolejna dotyczy marketingowej analizy, którą należy przeprowadzić przed rozpoczęciem kampanii. Dziesięć następnych lekcji poświęconych jest konfiguracji konta Google Ads i samej kampanii. Trzy z nich przeprowadzają przez proces założenia konta i ustawienia płatności, kolejne cztery dotyczą słów kluczowych. W pozostałych opisano krok po kroku tworzenie kampanii oraz reklam tekstowych wraz z rozszerzeniami.

Ostatnie lekcje dotyczą monitorowania wyników kampanii i jej optymalizacji. Wyjaśniono w nich m.in. takie zagadnienia, jak ustawienie konwersji, połączenie konta Google Ads z kontem Google Analytics, narzędzia podglądu i diagnostyki reklam oraz planer słów kluczowych.

Uzyskaj darmowy dostęp
do 3 pierwszych lekcji kursu

Dziękujemy za zgłoszenie! Wkrótce wyślemy Ci dane dostępowe!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Spis treści

1.
Wstęp
2.
Lekcja 1. Google Ads (wcześniej AdWords) – ogólne informacje
3.
Lekcja 2. Przewagi Google Ads nad pozycjonowaniem strony
4.
Lekcja 3. Marketingowa analiza przed uruchomieniem kampanii Google Ads
5.
Lekcja 4. Struktura konta Google Ads
6.
Lekcja 5. Typy dopasowania słów kluczowych
7.
Lekcja 6. Zakładanie konta Google Ads
8.
Lekcja 7. Planer słów kluczowych
9.
Lekcja 8. Tworzenie kampanii i grupy reklam
10.
Lekcja 9. Tworzenie reklam tekstowych Google Ads
11.
Lekcja 10. Rozszerzenia reklamy tekstowej
12.
Lekcja 11. Dodawanie lub edycja słów kluczowych
13.
Lekcja 12. Ustawienie typu dopasowania słów kluczowych
14.
Lekcja 13. Ustawienie płatności za kampanie Google Ads
15.
Lekcja 14. Konwersja
16.
Lekcja 15. Łączenie konta Google Ads z Google Analytics
17.
Lekcja 16. Poruszanie się po panelu Google Ads
18.
Lekcja 17. Jak ocenić skuteczność kampanii?
19.
Lekcja 18. Optymalizacja kampanii
20.
Lekcja 19. Najczęściej pojawiające się problemy
21.
Lekcja 20. 7 pułapek Google, na które musisz uważać
22.
Podsumowanie

Co wyróżnia nasz kurs?

Przemyślany
układ

Kurs składa się z 18 lekcji krok po kroku wprowadzających w tematykę Google Ads. Zostały one opracowane w taki sposób, by wprowadzić nie tylko w zagadnienia techniczne, ale i pokazać specyfikę tego narzędzia marketingowego w szerszym kontekście.

Przystępna
forma

Tekst każdej z lekcji uzupełniono o materiały wideo oraz zrzuty ekranu dokładnie pokazujące, jak wygląda panel Google Ads oraz Google Analytics i gdzie należy szukać opisywanych ustawień. W kursie wykorzystano przykłady z faktycznie prowadzonych kampanii.

Oparty na 10-letnim doświadczeniu

Kurs opiera się na naszym 10-letnim doświadczeniu w prowadzeniu kampanii dla różnych branż i codziennej pracy z Google Ads (wcześniej Google AdWords). Naszą wiedzą dzielimy się na bieżąco także na naszym blogu poświęconym marketingowi on-line.

Praktyczne wskazówki

Kurs zawiera dodatkowe, praktyczne porady, znacznie wykraczające poza instrukcję ustawienia kampanii. Dzięki nim można prowadzić nie tylko skuteczniejsze kampanie, ale i zoptymalizować inne działania marketingowe.

Własne
tempo nauki

Po wykupieniu kursu przyznajemy trzymiesięczny dostęp do wszystkich materiałów. Dzięki temu każdy może rozpocząć naukę w dogodnym dla siebie momencie i przechodzić przez kolejne lekcje w swoim tempie.

Dostęp do grupy
na Facebooku

Każdy uczestnik kursu otrzymuje bezterminowy dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku. W grupie dzielimy się na bieżąco naszą wiedzą i doświadczeniem, odpowiadamy na pytania, a sami uczestnicy mogą dzielić się swoimi doświadczeniami.

Oficjalny partner firmy Google

Nasza agencja posiada status Google Partner, a kurs został opracowany przez certyfikowanych specjalistów Google. Oznacza to, że wszyscy nasi eksperci zdali oficjalne egzaminy organizowane przez firmę Google i posiadają certyfikaty świadczące o doskonałej znajomości Google Ads (AdWords) i Google Analytics.

Organizujemy konferencje dotyczące Google Ads

Nie tylko prowadzimy kampanie Google Ads (AdWords) dla naszych klientów. Również organizujemy konferencje poświęcone tej tematyce.
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.