Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Wynik optymalizacji kampanii Google Ads teraz z nowymi danymi

Wskazówki i rekomendacje od Google będą teraz dotyczyły także inteligentnego określania stawek za kliknięcie, kierowania reklam pod kątem zainteresowań użytkowników oraz natężenia ruchu w konkretnych dniach lub tygodniach.

Do grupy rekomendacji i wskazówek Google trafiły teraz nowe dane:

Gdzie szukać wyniku optymalizacji i jak go analizować?

Wynik optymalizacji można sprawdzić na poziomie kampanii, grupy reklam lub nawet całego konta. To zbiór wskazówek i rekomendacji, które – według Google – warto wprowadzić w swoich kampaniach, by osiągać jeszcze lepsze wyniki. Dotyczą one m.in.

Co zrobić ze słabym wynikiem optymalizacji konta lub kampanii?

Wynik optymalizacji podawany jest przez Google w procentach, co maksymalnie reklamodawca może „zdobyć” 100 proc. Nie oznacza to jednak, że jedynym sposobem na osiągnięcie takiego wyniku jest wprowadzenie wszystkich rekomendacji Google. Wręcz przeciwnie – wynik i tak będzie się poprawiał, nawet jeśli odrzucimy część wskazówek (co zresztą czasem możliwe wyjść na dobre wynikom naszej kampanii. 100 proc. oznacza bowiem, że użytkownik zapoznał się ze wszystkimi wskazówkami od Google i „w pełni wykorzystuje możliwości swojego konta”.

Czytaj także: Jak analizować wynik optymalizacji konta Google Ads?

Ewa Truszkowska
                 

strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; członek Amercian Marketing Association; ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; ekspertka od prowadzenia kampanii Google Adwords; autorka licznych publikacji z zakresu marketingu; od kilku lat prowadzi poczytny blog marketingowy

Najnowsze artykuły

Jakich reklam nie będzie można teraz wyświetlać na Youtubie?

Nowość w kampaniach reklamowych Google Ads - Google wprowadził cztery kategorie reklam, których nie będzie można już ustawić na stronie głównej Youtuba.
czytaj

Google szykuje zmiany w kampaniach reklamowych Gmail

Wkrótce kampanie reklamowe w Gmailu będą miały status ,,Tylko do odczytu". Co to oznacza dla reklamodawców, którzy planowali tego typu kampanie lub prowadzą je już teraz?
czytaj

Formaty reklam wideo w Google Ads

Użytkownicy internetu coraz więcej informacji czerpią z kanałów prowadzonych na YouTube oraz wpisują coraz więcej zapytań w wyszukiwarkę serwisu. Jak możemy wykorzystać potencjał YouTube’a, prowadząc kampanie Google Ads?
czytaj
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.