Dynamiczna reklama w wyszukiwarce (DSA, ang. Dynamic Search Ads) to reklama tekstowa, w której wykorzystywane są frazy automatycznie generowane przez Google'a.
Dynamiczna reklama w wyszukiwarce (DSA, ang. Dynamic Search Ads) to reklama tekstowa, której częścią są frazy automatycznie generowane przez Google'a. Przy przygotowaniu dynamicznej reklamy w wyszukiwarce wystarczy jedynie wpisać tylko tekst opisu oraz dane witryny. Na tej podstawie Google samodzielnie wygeneruje wyświetlany URL oraz tekst nagłówka – tak, by były one dopasowane do frazy, wpisanej przez internautę do pola wyszukiwania.
To rozwiązanie zalecane jest zwłaszcza reklamodawcom, którzy mają rozbudowane witryny internetowe, a treść na nich jest często modyfikowana – dzięki temu nie trzeba przy każdej zmianie w witrynie pamiętać również o dokonaniu niezbędnych zmian w kampanii. Google samodzielnie sprawdzi stronę i pobierze aktualne informacje.