Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Słownik Google Ads

Lista haseł

definicja
Reklama typu ,,Tylko połączenie”

w skrócie

Reklama typu ,,Tylko połączenie” to jeden z rodzajów reklamy tekstowej, publikowanej wśród wyników wyszukiwania i zachęcającej użytkownika do wykonania połączenia.

Reklama typu ,,Tylko połączenie” to reklama publikowana wśród wyników wyszukiwania, zawierająca numer telefonu reklamodawcy i zachęcającej użytkownika do wykonania połączenia. Jest wykorzystywana przez reklamodawców, którym zależy głównie na kontakcie telefonicznym z klientem lub nie mają np. dobrze przygotowanej strony internetowej.

Wygląd reklamy typu ,,Tylko połączenie" różni się od wyglądu typowej reklamy tekstowej. W tym drugim przypadku – dzięki możliwości ustawienia rozszerzeń połączeń – również istnieje możliwość ustawienia numeru telefonu, jednak nie w każdym przypadku rozszerzenia są publikowane (aby tak się stało, ranking reklamy musi być wystarczająco wysoki). W przypadku reklamy typu ,,Tylko połączenie" numer telefonu publikowany jest zawsze. Pojawia się już w nagłówku, ponadto automatycznie publikowany jest komunikat ,,Zadzwoń do firmy…" wraz z nazwą firmy. W pobliżu reklamy znajduje się duży symbol telefonicznej słuchawki ze słowem ,,Zadzwoń".

Powiązane hasła

Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.