Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Słownik Google Ads

Lista haseł

definicja
Strategia ,,Ulepszony koszt kliknięcia (eCPC)”

w skrócie

Strategia ,,Ulepszony koszt kliknięcia (eCPC)” to strategia, która automatycznie dopasowuje określone ręcznie stawki CPC w celu uzyskania jak największej liczby konwersji.

Strategia ,,Ulepszony koszt kliknięcia (eCPC)” polega na wykorzystaniu systemów samouczących się do zwiększenia liczby konwersji w ramach określonej przez reklamodawcę stawki za kliknięcie. W przypadku, gdy szansa na konwersję jest nieduża, Google automatycznie obniża stawki, natomiast w przypadku, gdy są duże szanse na konwersję (czyli np. dokonanie przez użytkownika zakupu w witrynie), Google automatycznie zwiększa stawkę.

Strategia ,,Ulepszony koszt kliknięcia (eCPC)” należy do grupy inteligentnego określania stawek.

Powiązane hasła

Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.