Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Słownik Google Ads

Lista haseł

definicja
Testing A/B

w skrócie

Testing A/B to metoda polegająca na porównaniu co najmniej dwóch różnych wersji reklamy czy strony docelowej w celu sprawdzenia, która z wersji jest skuteczniejsza.

Testing A/B polega na stworzeniu co najmniej dwóch różnych wersji reklamy lub strony docelowej, by sprawdzić, która z nich jest skuteczniejsza. Podczas testowania może się tez okazać, że użytkownicy poszukują też kompletnie innych rozwiązań niż te, które zostały im zaproponowane wcześniej. Tę wiedzę można wykorzystać przy optymalizacji kampanii.

Google udostępnia też narzędzia pozwalające na sprawniejsze przeprowadzanie testów. Są to:

  • automatyczne generowanie nowych wersji reklam – przy tworzeniu reklamy tekstowej wystarczy tylko zaznaczyć opcję o utworzeniu kolejnej wersji z nagłówkami w odwrotnej kolejności;
  • Google Analytics – narzędzie służące do analizy ruchu w witrynie;
  • Google Optimize – darmowa platforma przeznaczona do testów A/B; wkrótce ma zostać wprowadzona możliwość integracji tego narzędzia z Google Adwords, co umożliwi łatwe tworzenie i testowanie stron docelowych.

Powiązane hasła

Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.