Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Słownik Google Ads

Lista haseł

definicja
Współczynnik klikalności (CTR)

w skrócie

Współczynnik klikalności (CTR, ang. click through rate) to stosunek liczby kliknięć w reklamę Adwords do liczby jej wyświetleń.

Współczynnik klikalności (CTR, ang. click through rate) to stosunek liczby kliknięć w reklamę Adwords do liczby jej wyświetleń. CTR pozwala określić, jak często użytkownicy, którym wyświetliła się reklama, kliknęli w nią – umożliwia więc ocenę, czy reklama jest skuteczna, zachęca do wejścia na stronę i skorzystania z oferty lub czy słowo kluczowe zostało dobrane odpowiednio.

Wysoki CTR oznacza, że kampania jest skuteczna, a reklamy i słowa kluczowe dobrane zostały tak, że budzą zainteresowanie odbiorców i zachęcają ich do wejścia na stronę. 

CTR wyliczany jest za pomocą wzoru:

(liczba kliknięć w reklamę / liczba wyświetleń reklamy) x 100

Powiązane hasła

Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.