Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Słownik Google Ads

Lista haseł

definicja
Ranking reklamy

w skrócie

Ranking reklamy to czynnik decydujący o tym, czy reklama zostanie wyświetlona na dane zapytanie internauty oraz na jakiej pozycji znajdzie się na stronie wyników wyszukiwania.

Ranking reklamy to czynnik decydujący o tym, czy reklama zostanie wyświetlona na dane zapytanie oraz na jakiej pozycji się znajdzie. Do obliczenia rankingu reklamy Google bierze pod uwagę takie czynniki jak podana stawka, oczekiwane wpływy rozszerzeń do reklamy, inne formaty reklamy oraz Wynik Jakości. W Wyniku Jakości pod uwagę brane są natomiast: przewidywany CTR, czyli click-through rate (stosunek liczby kliknięć w reklamę do liczby wyświetleń tej reklamy na dane słowo kluczowe), trafność reklamy (czyli dopasowanie słów kluczowych do treści reklamy) oraz strona docelowa, tzw. landing page (znaczenie ma przewidywana opinia użytkowników, którzy na stronę docelową trafią dzięki kliknięciu w reklamę).

Ranking reklamy decyduje nie tylko o wyświetleniu reklamy i jej pozycji na stronie, ale także o tym, czy do reklamy dodane zostaną rozszerzenia przygotowane przez reklamodawcę (aby tak się stało, reklama musi mieć wystarczająco wysoki ranking reklamy).

Powiązane hasła

Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.