Rozszerzenia reklamy tekstowej to dodatkowe treści, które publikowane są pod płatną reklamą tekstową w wyszukiwarce.
Rozszerzenia reklamy tekstowej to dodatkowe treści, wyświetlane pod płatnymi reklamami tekstowymi, zawierające dodatkowe informacje. Wśród takich informacji mogą się znaleźć szczegóły oferty, linki do podstron albo dane kontaktowe, które umożliwiają kontakt z firmą bez konieczności wchodzenia do witryny (reklamodawca może np. umieścić swój numer telefonu, pod który można zadzwonić lub wysłać sms-a). Obecnie Google umożliwia ustawienie dziesięciu rozszerzeń: linki do podstron, objaśnienia, informacji w witrynie, połączeń, wiadomości, lokalizacji, powiązanej lokalizacji, cen, aplikacji i opinii.
Rozszerzenia można ustawić na poziomie konta, kampanii lub grupy reklam. Nie zawsze jednak rozszerzenia są wyświetlane przy każdym wyświetleniu reklamy – aby tak się stało, trzeba mieć wystarczająco wysoki ranking reklamy.