Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Odcinek 5
2023-02-14
14 min

Pojedynek gigantów: Google Ads vs social media – na czym zarobisz więcej?

0:00
/
9:02

Odpis odcinka

Zarówno reklamy Google Ads, jak i reklamy w mediach społecznościowych mogą dziś przynieść duże zyski. Wszystko jednak zależy od specyfiki danej branży. Zanim więc podejmiesz decyzję o tym, czy zainwestować w działania marketingowe na Facebooku czy w innych mediach społecznościowych, ważne, żebyś rozumiał, jak one działają. Wtedy będziesz mógł ocenić, czy w przypadku Twojej firmy będzie to skuteczne narzędzie.

W dzisiejszym odcinku dowiesz się:

  • czym reklamy Google Ads różnią się od reklam w mediach społecznościowych?
  • czym jest interruption marketing i dlaczego reklamy w mediach społecznościowych się do niego zaliczają?
  • w jakim celu użytkownicy korzystają z mediów społecznościowych?
  • kiedy reklamy Google Ads będą bardziej skuteczne niż reklamy w mediach społecznościowych?
  • kiedy warto korzystać z reklam w mediach społecznościowych?

Jeśli masz pytania dotyczące tego odcinka, możesz do mnie napisać na adres podcast@adpresso.pl.


Zapraszam do współpracy z moją agencją. Szczegóły oferty znajdziesz na stronie adpresso.pl:


Zachęcam Cię również do subskrypcji tego podcastu.

O podcaście

Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz zapewnić swojej firmie stały dopływ nowych klientów oraz mieć pewność, że wykorzystujesz najlepsze narzędzia marketingowe, i to w najbardziej efektywny sposób, ten podcast jest dla ciebie. Dowiesz się z niego, jak zwiększyć sprzedaż i rozwinąć swój biznes dzięki reklamom Google Ads.

W moim podcaście skupiam się na biznesowym wykorzystaniu potencjału tego narzędzia, a nie na aspektach technicznych reklam Google Ads. Na co dzień pomagam przedsiębiorcom działającym w najróżniejszych branżach pozyskiwać nowych klientów. Poprzez ten podcast chciałabym pomóc także Tobie. Nie przegap tej szansy i subskrybuj „Google Ads dla przedsiębiorców”, aby skutecznie pozyskiwać nowych klientów w internecie.

Prowadząca

Nazywam się Ewa Truszkowska, jestem właścicielką agencji Adpresso, która posiada status partnera Google i od 12 lat zajmuję się marketingiem internetowym.

Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.