Konkurencją w Google Ads są względem siebie wszyscy reklamodawcy, którzy chcą wyświetlać swoje reklamy w Google w odpowiedzi na te same lub powiązane słowa kluczowe. W panelu Google Ads można znaleźć pewne dane dotyczące wyników konkurentów. Warto je monitorować i wykorzystywać do optymalizacji własnych kampanii.
W tym odcinku dowiesz się:
Jeśli masz pytania dotyczące tego odcinka, możesz do mnie napisać na adres podcast@adpresso.pl.
Zapraszam do współpracy z moją agencją. Szczegóły oferty znajdziesz na stronie adpresso.pl:
Zachęcam Cię również do subskrypcji tego podcastu.
Przygotowałam dla Ciebie instrukcję, dzięki której dowiesz się, jak zobaczyć reklamy konkurencji w Google Ads. Aby uzyskać do niej dostęp, podaj swój adres e-mail w formularzu poniżej.
Zapisz się do naszego newslettera i pobierz instrukcję, dzięki której sprawdzisz reklamy swojej konkurencji w Google Ads.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz zapewnić swojej firmie stały dopływ nowych klientów oraz mieć pewność, że wykorzystujesz najlepsze narzędzia marketingowe, i to w najbardziej efektywny sposób, ten podcast jest dla ciebie. Dowiesz się z niego, jak zwiększyć sprzedaż i rozwinąć swój biznes dzięki reklamom Google Ads.
W moim podcaście skupiam się na biznesowym wykorzystaniu potencjału tego narzędzia, a nie na aspektach technicznych reklam Google Ads. Na co dzień pomagam przedsiębiorcom działającym w najróżniejszych branżach pozyskiwać nowych klientów. Poprzez ten podcast chciałabym pomóc także Tobie. Nie przegap tej szansy i subskrybuj „Google Ads dla przedsiębiorców”, aby skutecznie pozyskiwać nowych klientów w internecie.
Nazywam się Ewa Truszkowska, jestem właścicielką agencji Adpresso, która posiada status partnera Google i od 12 lat zajmuję się marketingiem internetowym.