Nasza agencja posiada status Google Partner, dzięki czemu naszym nowym klientom przysługuje kupon o wartości 1200 zł do wykorzystania na kliknięcia.
Jeśli po pierwszym miesiącu prowadzonej przez nas kampanii nie będziesz zadowolony z jej efektów, zwrócimy Ci pieniądze za naszą obsługę.
Z naszymi klientami nie podpisujemy umów z wielomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Z naszej obsługi można zrezygnować z końcem każdego miesiąca.
Aby skonfigurować skuteczną kampanię Google Ads, potrzeba nie tylko znajomości systemu reklamowego Google, ale i dogłębnego zrozumienia specyfiki danego biznesu.
Dlatego tworzenie kampanii rozpoczynamy zawsze od rozmowy z klientem i poznania jego firmy i klientów, branży, w której działa oraz konkurencji. Również w czasie obsługi kampanii pozostajemy w kontakcie z każdym klientem, dzięki czemu dostosowujemy reklamy do bieżących potrzeb, uwzględniając np. zmiany w ofercie, sezonowe wyprzedaże, promocje czy wydarzenia specjalne.
W Adpresso tworzenie kampanii Google Ads nie kończy się na ustaleniu listy słów kluczowych. Jest to rozbudowany proces, w który zaangażowany jest cały zespół. Powierzając nam prowadzenie swojej kampanii, masz pewność, że zajmują się nią ludzie, a nie algorytmy Google.
Nasza agencja posiada status Google Partner, co oznacza, że mamy umiejętności i wiedzę w zakresie Google Ads oraz stale rosnące grono klientów. Wszyscy nasi specjaliści zdali oficjalne egzaminy organizowane przez firmę Google i posiadają certyfikaty świadczące o doskonałej znajomości Google Ads (AdWords) iGoogle Analytics. Dzięki statusowi Google Partner nowym klientom nieposiadającym własnego konta zapewniamy kupon o wartości 1200 zł do wykorzystania na kliknięcia.
Kampanie Google Ads (wcześniej Google AdWords) prowadzimy dla naszych klientów od ponad 10 lat. W tym czasie w systemie Google Ads zaszło wiele zmian. Na bieżąco opisujemy je na naszym blogu.
Nasza agencja marketingu internetowego uzyskała status partnera Google, co oznacza, że mamy odpowiednie umiejętności i wiedzę w zakresie obsługi Google Ads oraz stale rosnące grono klientów.
Wszyscy nasi specjaliści zdali oficjalne egzaminy organizowane przez Google i posiadają certyfikaty świadczące o doskonałej znajomości Google Ads i Google Analytics. Każdy z nich dobrze zna obsługiwanych przez siebie klientów.
Opracowaliśmy autorski kurs on-line z Google Ads. Zawiera on nie tylko jasne instrukcje pozwalające na uruchomienie pierwszej kampanii, ale i praktyczne wskazówki, dzięki którym kampania będzie tańsza i skuteczniejsza.
Naszym klientom co miesiąc przekazujemy raport z wynikami kampanii. Uwzględniamy w nim m.in. liczbę kliknięć i wyświetleń reklam, koszty kampanii, najskuteczniejsze słowa kluczowe oraz wnioski i rekomendacje.
Z naszych usług można zrezygnować z końcem każdego miesiąca. Nie wymagamy od klientów podpisywania długoterminowych umów z wielomiesięcznymi okresami wypowiedzenia.
Nie trać klientów, których sprowadzimy na stronę dzięki kampanii Google Ads.
Większość firm koncentruje się na ofercie i doprowadzeniu użytkowników na stronę, ale zapomina o tym, że strona musi przekonywać klienta do skorzystania z usługi czy zakupu produktu. Jeśli strona internetowa zawodzi i potencjalny klient ją opuszcza, wtedy wszystkie środki wydane na sprowadzenie go na stronę, są zmarnowane.
Aby pomóc nie tylko w doprowadzeniu potencjalnych klientów na stronę, ale i w przekonaniu ich do skorzystania z oferty, opracowujemy audyty marketingowe stron WWW i sklepów internetowych. Dzięki audytowi dowiesz się, które elementy witryny Twojej firmy wymagają uwagi i jak zlikwidować bariery, przez które tracisz klientów w sieci.
Chcesz prowadzić kampanię Google Ads samodzielnie? Skorzystaj z naszego autorskiego kursu pozwalającego w ciągu kilku dni uruchomić swoją pierwszą kampanię.
Nasze wieloletnie, różnorodne doświadczenie pozwoliło nam na opracowanie własnego kursu Google Ads dla początkujących. Jest on skierowany do osób, które chciałyby prowadzić swoje kampanie samodzielnie, a nie mają czasu na przebrnięcie przez niejasne instrukcje Google. Kurs składa się z osiemnastu lekcji i krok po kroku przeprowadza przez konfigurację pierwszych kampanii i ich późniejszą optymalizację. Tworząc kurs, wykorzystaliśmy swoje praktyczne doświadczenia, dzięki czemu kurs pozwala nie tylko w łatwy i szybki sposób ustawić kampanię, ale i uniknąć wielu błędów i pułapek, które powodują marnowanie budżetu.
Prowadzisz kampanię Google Ads samodzielnie? Potrzebujesz wskazówek lub wyjaśnienia pewnych kwestii?
Skorzystaj z naszego audytu kampanii Google Ads. W ramach audytu przyjrzymy się zarówno ustawieniom poszczególnych kampanii, jak i konfiguracji samego konta. Sprawdzimy słowa kluczowe i wykluczające, teksty reklam, zasięg oraz wyniki kampanii. Wskażemy ustawienia i błędy, które mogą powodować marnowanie budżetu na bezwartościowe i przypadkowe kliknięcia. Przedstawimy rekomendacje pozwalające w krótkim czasie zoptymalizować kampanie oraz podamy praktyczne wskazówki, dzięki którym unikniesz kosztownych błędów w przyszłości.