W obecnej sytuacji dla przetrwania wielu firm kluczowe jest działanie on-line. Zapewne również
Ty ponosisz duże nakłady, aby sprowadzić klientów na swoją stronę WWW - na przykład prowadząc kampanię Google Ads. Jednak o tym, czy klient skorzysta z oferty, decyduje Twoja strona. Jeśli treść i wygląd strony przekonają klienta, to dokona on zakupu lub wyśle zapytanie. W przeciwnym wypadku skorzysta z oferty konkurencji, która jest zaledwie o kliknięcie dalej.
Nasz audyt wskaże Ci, przez które elementy na stronie możesz tracić potencjalnych klientów.
Zazwyczaj audyty stron internetowych oferowane przez konkurencję to audyty SEO. Koncentrują się na optymalizacji kodu i treści na stronie pod kątem słów kluczowych, co ma doprowadzić do poprawy jej pozycji w wyszukiwarce Google. Przeważnie tego typu audyty są całkowicie lub częściowo zautomatyzowane. Powstają one w oparciu o odpowiednie narzędzia - wystarczy wpisać w nie adres strony internetowej, a system sam generuje gotowy raport. Celem audytu SEO jest poprawa pozycji strony w wyszukiwarce, co teoretycznie ma sprawić, że na stronę trafi większa liczba użytkowników.
Natomiast nasz audyt marketingowy dotyczy następnego etapu, czyli tego, co dzieje się, gdy użytkownik znajdzie się już na stronie. Celem audytu jest wyeliminowanie błędów marketingowych, które sprawiają, że potencjalny klient opuszcza stronę i nie korzysta z oferty. Poprawienie wskazanych w raporcie, problematycznych obszarów, przyczyni się do zwiększenia liczby klientów. Raport z naszego audytu opracowywany jest indywidualnie dla każdej witryny przez zespół ekspertów.
Nie, cena usługi nie zawiera wprowadzenia zmian na stronie. W raporcie zostaną wskazane problematyczne obszary, które wymagają poprawy oraz wskazówki, jak te problemy rozwiązać (tam, gdzie będzie to możliwe).
Tak, raport napisany jest zrozumiałym językiem, wszystkie użyte w nim pojęcia specjalistyczne zostały dodatkowo objaśnione. Poza tym raport koncentruje się na treści i wyglądzie strony, a nie aspektach programistycznych.
Wszystkie elementy w raporcie zostały opisane w przejrzysty sposób. W przypadku dodatkowych pytań oferujemy skorzystanie z odpłatnych konsultacji w cenie 250 zł za godzinę.
Większość firm konkurencyjnych nie oferuje takiej usługi, gdyż nie ma w tym zakresie kompetencji. Przeważnie firmy konkurencyjne to firmy informatyczne, a nie marketingowe.
Tak, audyt marketingowy strony internetowej to coś zupełnie innego. W naszym audycie skupiamy się na przekazie kierowanym do klienta, a nie na kodzie strony.
Nie, usługa nie podlega zwrotowi. Nad każdym audytem pracuje zespół ekspertów, raport jest każdorazowo opracowywany indywidualnie. Nie jest to produkt masowy, który można zwrócić i z którego mógłby skorzystać ktoś inny.