Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Audyt stron i sklepów internetowych

Nie trać dłużej klientów 

przez nieskuteczną stronę internetową!

Skorzystaj z naszego audytu marketingowego strony internetowej,
aby znacząco poprawić jej skuteczność

W obecnej sytuacji dla przetrwania wielu firm kluczowe jest działanie on-line. Zapewne również 
Ty ponosisz duże nakłady, aby sprowadzić klientów na swoją stronę WWW - na przykład prowadząc kampanię Google Ads. Jednak o tym, czy klient skorzysta z oferty, decyduje Twoja strona. Jeśli treść i wygląd strony przekonają klienta, to dokona on zakupu lub wyśle zapytanie. W przeciwnym wypadku skorzysta z oferty konkurencji, która jest zaledwie o kliknięcie dalej.

Nasz audyt wskaże Ci, przez które elementy na stronie możesz tracić potencjalnych klientów.

Co mówią nasi klienci?

Audyt serwisu przeprowadzony przez zespół Adpresso pozwolił nam w bardzo krótkim czasie zwiększyć przychody i zyski firmy o kilkadziesiąt procent. W ciągu miesiąca udało się nam dokonać tego, czego nie mogliśmy wcześniej zrobić przez 20 lat na rynku.
Mateusz Grabowski — właściciel firmy Karty Grabowskiego, producent popularnych gier edukacyjnych

Sukces w internecie to iloczyn trzech czynników

Sukces w internecie to iloczyn trzech czynników

oferta dopasowana 
do potrzeb klienta
dobrze przedstawiona oferta na stronie internetowej
doprowadzenie klientów 
na stronę
Większość firm koncentruje się na ofercie i doprowadzeniu użytkowników na stronę, ale zapomina o tym, że strona musi przekonywać klienta do skorzystania z usługi czy zakupu produktu. Jeśli strona internetowa zawodzi i potencjalny klient ją opuszcza, wtedy wszystkie środki wydane na sprowadzenie go na stronę, są zmarnowane.

Czym jest nasz audyt marketingowy strony internetowej?

Podczas audytu strony Twojej firmy lub sklepu, nasi eksperci przeanalizują m.in. takie elementy witryny, jak: architektura informacji, projekt graficzny, przekaz marketingowy, usability strony, call to action i możliwość kontaktu.
1.

Architektura informacji

Sprawdzimy, w jaki sposób ustrukturyzowane są informacje na stronie, w tym jak zbudowane jest menu strony. Niepoprawna architektura sprawia, że użytkownik po wejściu na stronę czuje się zagubiony i z dużym prawdopodobieństwem ją opuści.
2.

Projekt graficzny

Sprawdzimy, czy strona została zaprojektowana przez profesjonalnego grafika zgodnie ze współczesnymi standardami. Przyjrzymy się zarówno logo, które powinno być fundamentem całego projektu, jak i innym elementom graficznym, które przekładają się na wizerunek marki i czytelność informacji.
3.

Przekaz marketingowy

Sprawdzimy, czy na stronie jasno opisano, czym firma się zajmuje i czy strona odpowiada na pytanie, dlaczego klient miałby skorzystać z usług akurat tej firmy a nie innej.
4.

Usability strony

Sprawdzimy, czy poruszanie się po stronie jest intuicyjne dla użytkownika. Jeśli nie będzie mógł on w łatwy sposób znaleźć informacji na stronie albo dokonać zakupu, uda się do konkurencji.
5.

Call to action

Sprawdzimy, czy na stronie dostatecznie uwypuklono call to action, czyli wezwanie do działania, w tym zachętę do kontaktu z firmą bądź złożenia zamówienia.
6.

Możliwość kontaktu

Sprawdzimy, czy na stronie można łatwo i szybko znaleźć dane kontaktowe firmy, czy istnieje oddzielna podstrona z kontaktem oraz czy umieszczono na niej dane kontaktowe poszczególnych działów firmy, z którymi mógłby chcieć skontaktować się klient.

Dodatkowe elementy audytu dla sklepów internetowych

W przypadku sklepu internetowego dodatkowo sprawdzimy takie elementy, jak: kategoryzacja produktów, podstrona produktu, proces zakupu, działania zwiększające wartość koszyka.
1.

Podział produktów na kategorie

W sklepach internetowych kategoryzacja produktów jest bardzo ważna - jeśli użytkownik nie może łatwo znaleźć tego, czego szuka, najprawdopodobniej opuści szybko sklep.
2.

Projekt graficzny

Sprawdzimy, czy na stronie zawarto kompletny opis produktu i czy sposób jego prezentacji zachęca klienta do zakupu; przyjrzymy się także mechanizmowi dodawania produktów do koszyka.
3.

Proces zakupu

Przeanalizujemy, czy w samym procesie zakupu, po dodaniu do koszyka, nie ma barier, które sprawiają, że klienci porzucają koszyk; z naszych wieloletnich doświadczeń wynika, że czasami zmiana komunikatu na przycisku może znacząco ułatwić zakup i zmniejszyć liczbę porzucanych koszyków nawet o kilkadziesiąt procent.
4.

Dodatkowe działania zwiększające wartość koszyka

Sprawdzimy, czy na stronie występują różnego rodzaju mechanizmy zachęcające do kupienia większej liczby produktów.

Raport z audytu marketingowego strony internetowej

Rezultatem naszego audytu marketingowego jest raport, w którym przedstawiono wyniki analizy powyższych elementów oraz wskazówki pozwalające zwiększyć skuteczność firmowej strony lub sklepu.

Kiedy powinieneś zainteresować się naszym audytem?

Gdy przygotowanie strony nie było poprzedzone analizą marketingową

Prawidłowy proces budowy strony powinien rozpoczynać się od analizy marketingowej i warsztatów, podczas których firma tworząca stroną poznaje specyfikę swojego klienta, branżę, w której on działa, jego konkurencję itp.

Gdy nie było makiet i gotowych tekstów

Kolejnym krokiem po analizie marketingowej i warsztatach powinno być stworzenie makiet strony i gotowych tekstów, które się na niej znajdą. Dopiero na podstawie kompletnych makiet grafik tworzy projekt strony.

Gdy od dłuższego czasu nie wprowadzano zmian na stronie

Jeśli strona od dłuższego czasu nie była aktualizowana pod kątem treści, warto sprawdzić, jakie jej elementy można udoskonalić i dostosować do obecnej sytuacji.

Czym nasz audyt marketingowy różni się od audytów SEO oferowanych przez konkurencję?

Zazwyczaj audyty stron internetowych oferowane przez konkurencję to audyty SEO. Koncentrują się na optymalizacji kodu i treści na stronie pod kątem słów kluczowych, co ma doprowadzić do poprawy jej pozycji w wyszukiwarce Google. Przeważnie tego typu audyty są całkowicie lub częściowo zautomatyzowane. Powstają one w oparciu o odpowiednie narzędzia - wystarczy wpisać w nie adres strony internetowej, a system sam generuje gotowy raport. Celem audytu SEO jest poprawa pozycji strony w wyszukiwarce, co teoretycznie ma sprawić, że na stronę trafi większa liczba użytkowników.

Natomiast nasz audyt marketingowy dotyczy następnego etapu, czyli tego, co dzieje się, gdy użytkownik znajdzie się już na stronie. Celem audytu jest wyeliminowanie błędów marketingowych, które sprawiają, że potencjalny klient opuszcza stronę i nie korzysta z oferty. Poprawienie wskazanych w raporcie, problematycznych obszarów, przyczyni się do zwiększenia liczby klientów. Raport z naszego audytu opracowywany jest indywidualnie dla każdej witryny przez zespół ekspertów.

Audyt SEO

najczęściej generowany automatycznie
ma na celu poprawę pozycji strony w Google
dotyczy głównie kodu witryny
analizuje stronę z punktu widzenia robotów Google
koncentruje się na doprowadzeniu na stronę większej liczby użytkowników (choć i tak dziś najskuteczniejszym narzędziem są obecnie kampanie Google Ads)

Nasz audyt  
marketingowy

przygotowywany przez ekspertów
ma na celu zwiększenie liczby osób, które skorzystają z oferty (dokonają zakupu)
dotyczy treści i projektu graficznego strony
analizuje stronę z punktu widzenia jej realnego użytkownika
koncentruje się na jak najlepszym zaprezentowaniu oferty i zachęceniu użytkowników do skorzystania z niej

Dlaczego warto nam zaufać?

Od lat przeprowadzamy audyty stron dla naszych klientów korzystających z obsługi kampanii Google Ads (wcześniej Google AdWords). Nasz zespół zaprojektował wiele serwisów i sklepów internetowych. Dla naszych klientów tworzymy również makiety stron. Nasze audyty pomogły już w zwiększeniu liczby konwersji blisko 100 klientom z różnych branż.

Ile kosztuje nasz audyt marketingowy?

Dla firmy usługowej

3000 zł
-50%
1500
+ 23% VAT

Dla sklepu

3600 zł
-50%
1800
+ 23% VAT

Dodatkowe opcje

Jak przebiega cały proces?

1.
Wypełnij i wyślij formularz kontaktowy
2.
W odpowiedzi otrzymasz fakturę pro forma do zapłacenia.
3.
W ciągu maksymalnie 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, przesyłamy na wskazany adres e-mail gotowy raport z audytu wskazanej strony lub sklepu internetowego.

Formularz kontaktowy

Zamów audyt strony
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Masz wątpliwości? Zadzwoń!

538–101–900

Skontaktuj się z nami, aby zamówić nasz audyt marketingowy

Napisz

kontakt@adpresso.pl

Zadzwoń

538-101-900

Wypełnij formularz

Najczęściej zadawane pytania

Czy w cenie usługi uwzględnione jest wprowadzenie zmian na stronie internetowej?

Nie, cena usługi nie zawiera wprowadzenia zmian na stronie. W raporcie zostaną wskazane problematyczne obszary, które wymagają poprawy oraz wskazówki, jak te problemy rozwiązać (tam, gdzie będzie to możliwe).

Czy nie będąc informatykiem, zrozumiem treść raportu?

Tak, raport napisany jest zrozumiałym językiem, wszystkie użyte w nim pojęcia specjalistyczne zostały dodatkowo objaśnione. Poza tym raport koncentruje się na treści i wyglądzie strony, a nie aspektach programistycznych.

Co jeśli będę mieć pytania do treści raportu?

Wszystkie elementy w raporcie zostały opisane w przejrzysty sposób. W przypadku dodatkowych pytań oferujemy skorzystanie z odpłatnych konsultacji w cenie 250 zł za godzinę.

Dlaczego nie udało mi się znaleźć tego typu usługi u waszej konkurencji?

Większość firm konkurencyjnych nie oferuje takiej usługi, gdyż nie ma w tym zakresie kompetencji. Przeważnie firmy konkurencyjne to firmy informatyczne, a nie marketingowe.

Czy ma sens zrobienie audytu marketingowego strony, gdy niedawno zrobiłem audyt SEO strony?

Tak, audyt marketingowy strony internetowej to coś zupełnie innego. W naszym audycie skupiamy się na przekazie kierowanym do klienta, a nie na kodzie strony.

Czy zwracacie pieniądze?

Nie, usługa nie podlega zwrotowi. Nad każdym audytem pracuje zespół ekspertów, raport jest każdorazowo opracowywany indywidualnie. Nie jest to produkt masowy, który można zwrócić i z którego mógłby skorzystać ktoś inny.

Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.