Oficjalny certyfikowany
partner Google
Szybki kontakt
538–101–900
|
61 67–00–393
521
Słownik Google Ads
Blog
O nas
Usługi
Prowadzenie kampanii Google Ads
Audyt kampanii Google Ads
Audyt stron i sklepów internetowych
Kurs Google Ads
Kontakt
Podcast
Darmowa wycena
O nas
Usługi
Prowadzenie kampanii Google Ads
Audyt kampanii Google Ads
Audyt stron i sklepów internetowych
Kurs Google Ads
Słownik Google Ads
Blog
Kontakt
Darmowa wycena
Nazwa firmy
Ulica
Miasto
Kod pocztowy
Numer NIP
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Weryfikacja konta Google Ads - zrób to, zanim będzie za późno
Na początku 2022 roku Google zaczął wymagać weryfikacji kont Google Ads. Na początku weryfikację mogli przejść tylko reklamodawcy wyznaczeni przez Google. Obecnie każdy może zweryfikować swoje konto samodzielnie.
Nie trać swoich danych z GA4 - zmień domyślny okres ich przechowywania
Google testuje nową wyszukiwarkę wykorzystującą AI
Nowy wygląd panelu Google Ads - kolejna zmiana na gorsze?
Jak poprawić skuteczność kampanii remarketingowych w Google Ads - trzy konkretne wskazówki
Wykluczenia słów kluczowych na poziomie konta Google Ads - jak je dodać?
Jak skontaktować się ze wsparciem Google Ads?
Google ukrywa raporty wyszukiwanych słów w Analyticsie
Jak dodać listy odbiorców do kampanii Performance Max?
Google rezygnuje z inteligentnych kampanii produktowych
Nowy typ kampanii w Google Ads - Performance Max
Jak utworzyć listę odbiorców w Google Analytics?
Google udostępni raporty z wynikami automatycznych rozszerzeń reklam
Jak tworzyć skuteczne elastyczne reklamy tekstowe?
Hasła najczęściej wyszukiwane w Google w 2021 roku
Już w lutym zmiany w programie Google Partners
Jak szybko sprzedać inwestycję - Google Ads dla deweloperów
Dynamiczne rozszerzenia graficzne - czy warto je włączyć?
Weryfikacja tożsamości reklamodawcy w Google Ads
Co zrobić w przypadku odrzuconych reklam na koncie Google Ads?
Rekomendacje w kampaniach Google Ads - które z nich warto stosować?
Google zwiększa liczbę wyników wyszukiwania na smartfonach
Awaria Facebooka to przestroga dla firm
Rozszerzone konwersje - nowość w kampaniach Google Ads
Jak ustawić limit wydatków na koncie Google Ads?
Google uzależnia wyniki wyszukiwania od intencji użytkowników
Nowe funkcje na Facebooku, które pomogą Ci w komunikacji z klientami
Nowe dane o wyszukiwanych hasłach w kampaniach Google Ads
Jak zdobyć kupon promocyjny Google Ads?
Elastyczne reklamy tekstowe zastąpią w wyszukiwarce inne reklamy
Jak dodać rozszerzenia graficzne do reklam Google Ads?
Dlaczego warto zainwestować w swoją stronę internetową?
Reklamy polityczne Google Ads będą bardziej przejrzyste
Google zmieni kierowanie reklam do niepełnoletnich użytkowników
Google upomni za naruszanie zasad reklamowych
Google automatycznie usunie konwersje
Czy otwarcie sklepów stacjonarnych zachwiało rynkiem e-commerce?
Modyfikator dopasowania przybliżonego przechodzi do historii
Rozszerzenia z podobnymi filmami są już dostępne u wszystkich reklamodawców
Nowe narzędzie do tworzenia reklam Google Ads
Jakich reklam nie będzie można teraz wyświetlać na Youtubie?
Google szykuje zmiany w kampaniach reklamowych Gmail
Formaty reklam wideo w Google Ads
Co nowego szykuje Google? Nowości z Google Marketing Livestream
Nowość! Miesięczny limit wydatków na kontach Google Ads
Garść nowości z konferencji Google I/O
Google pomaga klientom w podjęciu decyzji zakupowej
Czy zlikwidowane konto Google Ads jest już bezpowrotnie stracone?
Czy warto korzystać z programu Google Ad Grants?
Nowość w kampaniach Google Ads – dynamiczne listy wykluczeń
Co zrobić, by użytkownik nie pogubił się na firmowej stronie?
Nowość w Google Ads - automatyczne stosowanie rekomendacji
Zapisz się na Google Marketing Livestream 2021
Google włączył statystyki u wszystkich reklamodawców
Jak pobrać fakturę za kliknięcia z Google Ads?
Zbliża się metamorfoza reklam Google Ads?
Hotele mogą korzystać z nowego typu reklam Google Ads
Aktualizacja planera słów kluczowych - co się zmieniło?
Skuteczny formularz kontaktowy w reklamie Google Ads
Jak zmienić próg płatności w kampaniach Google Ads?
Nowe opłaty za emisję reklam Google Ads
Elastyczne reklamy ustawione domyślnie w kampaniach Google Ads
Zmiany w formularzach kontaktowych Google Ads
Google zamierza uprościć typy dopasowań słów kluczowych
Jak trendy w wyszukiwaniach wykorzystać w kampaniach Google Ads?
Jakie oczekiwania mają dziś klienci sklepów internetowych?
Pozyskuj kontakty w różnych kampaniach Google Ads
Więcej typów konwersji w kampaniach Google Ads
Jak znaleźć raport lokalizacji w Google Ads?
Google ogranicza widoczność wyszukiwanych haseł
Jak utworzyć konto Google Analytics w wersji Universal Analytics?
Zwykłe reklamy tekstowe zniknęły z Google Ads?
Na czym polega eksperyment kampanii w Google Ads?
Nowość! Reklamy dźwiękowe (audio ads) na YouTube
Call to action w reklamie: dlaczego jest tak ważne?
Dlaczego warto już teraz przygotować się na Black Friday?
Internauci nie odróżniają reklam Google Ads od organicznych wyników wyszukiwania
Jak nie wpaść w pułapki zastawione przez Google – czyli dlaczego warto powierzyć prowadzenie kampanii Google Ads agencji?
Google ukrywa raporty lokalizacji
Tradycyjne reklamy tekstowe Google Ads odejdą do lamusa?
Partie polityczne też korzystają z Google Ads. Wydatki? W milionach dolarów
Formularze kontaktowe w kolejnych reklamach Google Ads
Facebook jak Instagram - tylko z liczbą obserwujących?
Gdzie szukać nowych klientów? Przede wszystkim w Internecie
Google walczy z fake-newsami o koronawirusie
Elastycznie reklamy graficzne przejdą lifting
Reklamy programów szpiegowskich wkrótce zakazane w Google Ads
Google wyciąga pomocną dłoń do małych i średnich firm
Google proponuje darmową reklamę w Google Maps
Gdzie pobrać faktury za kampanie Google Ads?
Dodatkowe wyjaśnienia statystyk kampanii Google Ads
Precyzyjne wyszukiwanie nowych fraz w plannerze słów kluczowych
Pierwsze kroki w ustawieniu kampanii Google Ads
W reklamie Google Ads sprawdzisz reklamodawcę
Wykorzystaj dane klientów w kampaniach Google Ads i na Facebooku
Wybierz swój cel biznesowy, a potem ustaw swoją kampanię Google Ads
Ograniczenia związane z epidemią koronawirusa napędzają sprzedaż online
Epidemia i biznes. Jak zadbać o klientów w dobie hashtagu #zostanwdomu?
Sprawdź, jak wartościowi są Twoi klienci
Google Ads: nowy program weryfikacji operacji biznesowych
Kilka nowości w aplikacji mobilnej Google Ads
Reklamy wideo rządzą w Internecie?
Facebook: zadbaj o wysoki wskaźnik odpowiedzi
Jak zmiany wpływają na kampanie Google Ads? Teraz łatwiej to sprawdzić
Nowe wymagania dla Partnerów Google
3 najważniejsze korzyści z prowadzenia kampanii Google Ads
Google poprawi zdjęcia reklamowanych produktów
Coraz trudniej odróżnić reklamy Google Ads i wyniki organiczne
Błędy, które w kampanii Google Ads mogą Cię sporo kosztować
Zdrowe odżywianie, treningi, a może ciekawe podróże? O postanowieniach noworocznych
Co musi się znaleźć na firmowej stronie internetowej?
Pożegnanie z rozszerzeniem wiadomości w kampaniach Google Ads
Jak minął rok w Google Ads?
Jak najłatwiej skontaktować się z Google Ads?
Francja walczy z monopolem Google Ads
Zanim uruchomisz swoją kampanię Google Ads
Konwersja w kampanii Google Ads. Co można, a co warto mierzyć?
Wyniki optymalizacji dostępny w kampaniach bannerowych
Połącz konto Google Ads z innymi usługami Google
Biznes lokalny w statystykach Google Analytics
Google znów na dywaniku Komisji Europejskiej
Reklamy polityczne Google Ads trudniejsze do targetowania
Google Ads dla wypożyczalni samochodowych?
Reklamy na YouTube z nowymi rozszerzeniami
Google Ads: dlaczego warto zastrzec nazwę firmy jako znak towarowy?
Nowość: reklamy produktowe teraz także na YouTube
Co warto wiedzieć o remarketingu?
Facebook ruszył na podbój świata mediów
Nowe dane o wynikach kampanii Google Shopping dostępne w Google Ads
W kampanii Google Ads pozyskasz dane klientów
Nowe możliwości kierowania reklam Google Ads
Na co zwracać uwagę, wybierając agencję od Google Ads?
Jak działają reklamy produktów dostępnych lokalnie?
Google Ads tylko dla przedsiębiorców
Reklamy typu „Tylko połączenie” zyskają inny wygląd
Google Shopping: klienci ocenią produkt za pomocą zdjęć
Czy można prowadzić kampanię Google Ads bez własnej strony internetowej?
Zmieniasz nazwę firmy lub swoją ofertę? Pamiętaj o kampanii Google Ads
Sprawdź nowości w Google Shopping
Ustawienie inteligentnej kampanii Google Ads – na co uważać?
Google wprowadza w swoich rekomendacjach nowe funkcje
Jak znaleźć idealnego odbiorcę reklamy Google Ads?
Więcej klientów w tradycyjnych sklepach? Pomogą algorytmy Google
Poradnik: jak przygotować się do wyborów z Google i Facebookiem?
Płatności na Facebooku z dodatkowym uwierzytelnieniem
Facebook ukryje polubienia postów?
Algorytmy Google wezmą pod uwagę wyniki sezonowe
Wynik optymalizacji teraz także w Google Shopping
Dobieraj stawki za kliknięcie pod kątem konwersji
Ostateczne pożegnanie ze średnią pozycją reklamy Google Ads
Nowość w Google Ads: zmiany w ustawieniach raportu połączeń telefonicznych
Nowość: reklamy Google Ads z galerią grafik
Google umożliwia wysyłanie wiadomości przez wizytówkę Moja Firma
Na czym polegają kampanie lokalne w Google Ads?
Nowość: sieć partnerów wideo Google pomoże w zwiększeniu liczby konwersji?
Jak dodać oceny produktów do kampanii Google Shopping?
Nowość: śledzenie równoległe w kampaniach bannerowych Google Ads
Miliardowa kara dla Facebooka
Elastyczne reklamy w wyszukiwarce skuteczniejsze?
Jak w Google Ads można kierować swoje reklamy?
Karuzela w reklamach tekstowych Google Ads – nowy pomysł Google
Chrome zablokuje zbyt „ciężkie” reklamy
Google Ads dla lokalnego biznesu
Koniec płatności ręcznych w Google Ads?
Według jakich kryteriów można kierować swoją kampanię Google Ads?
Ważna informacja dla prowadzących fanpage o tematyce zdrowotnej - Facebook zmienia algorytm
Dlaczego Google Ads wygrywa w starciu z innymi formami promocji?
Internet pomaga w sprzedaży w sklepach stacjonarnych
Kampanie produktowe: Google pomoże ocenić skuteczność stron docelowych
Która kampania Google Ads najbardziej przyda się w sklepie internetowym?
Używasz nazwy konkurencji w kampanii Google Ads? Lepiej z tego zrezygnuj
Trwają testy nowego automatycznego rozszerzenia reklam Google Ads?
Najważniejsze pojęcia pomocne w prowadzeniu każdej kampanii Google Ads
Polacy częściej niż kiedyś zauważają reklamy bannerowe i wideo
Wynik optymalizacji kampanii Google Ads teraz z nowymi danymi
Zmiany w strategiach ustalania stawek w kampaniach Google Ads
Politycy w tej kampanii postawili na Facebooka
Reklamy Google Ads będzie coraz trudniej rozpoznać wśród wyników wyszukiwania
Dlaczego Google nie pozwala na reklamy serwisów komputerowych?
Facebook zmienia algorytm wyświetlania treści
Google Marketing Live - czas na duże zmiany w Google Ads
Google blokuje reklamy serwisów komputerowych
Garść nowości przed Google Marketing Live
Jak i dlaczego warto nadać odpowiednie uprawnienia w Google Analytics?
Nowość: obowiązkowa informacja o kosztach dostawy w Google Shopping
Google szykuje się do śledzenia równoległego, ale ma już opóźnienia
Droga klienta do Twojego sklepu może być długa i kręta
Jak dodać słowa kluczowe do istniejącej kampanii w nowym planerze słów kluczowych?
Czy reklamy Google Ads na dobre wkroczą do Map Google?
Jak Facebook wykorzystuje dane osobowe?
4 ważne zasady, które już dziś możesz wprowadzić na swojej stronie
Google podpowiada, jakie wskaźniki warto śledzić w swoich kampaniach
Co Twój sklep internetowy zyskuje dzięki kampanii Google Ads?
Ponad 2 biliony odrzuconych reklam w Google Ads w 2018 roku
Reklamy polityczne na Facebooku? Przed eurowyborami czas na nowe zasady
Jak od razu zarabiać na kampanii Google Ads?
Na czym polegają inteligentne kampanie produktowe Google Ads?
Sprawdź, jakich nowości od Google Ads nie możesz przegapić – cz. 3
Google testuje nowy wygląd reklam tekstowych?
Google znów ukarany za monopol na rynku reklamy internetowej
Sposób doładowania konta Google Ads wpływa na kampanie
Oznaczenie reklamy Google Ads zmieni wkrótce kolor?
Za awarię Facebooka odpowiadają hakerzy?
Odrzucone reklamy Google Ads? Teraz będzie to mniejszy problem
Dlaczego czasem nie warto ustawiać śledzenia połączeń z reklam?
Wyszukiwarka grafik teraz także z reklamami produktów
Kampania czy grupa reklam – jak poprawnie tworzyć strukturę konta Google Ads?
Nowość: reklamy typu „Tylko połączenie” teraz będą nieco dłuższe
Średnia pozycja reklamy znika z raportów Google Ads
Nowość: kampanie Google Ads promujące aplikacje
Dlaczego warto uzupełniać opisy linków do podstron w rozszerzeniach reklamy tekstowej?
Wraca pomysł na reklamy Google Ads w formacie karuzeli
Google Shopping Insights podpowie, jakich produktów szukają konsumenci
Reklama Google Ads, która skutecznie sprzedaje – trzy ważne pytania
Śledzenie równoległe w kolejnych kampaniach Google Ads
Nowość w kampaniach w wyszukiwarce: udział w kliknięciach
Dlaczego warto korzystać z Google Search Console?
Dane z Google Analytics możesz podejrzeć w panelu Google Ads
Jak analizować wynik optymalizacji konta Google Ads?
Google zarabia na reklamach coraz więcej
Jak pozyskać klientów w branży e-commerce?
Wiele polskich firm wciąż funkcjonuje bez stron internetowych
Nowość: kolejne reklamy wideo, których nie można pominąć
Google chce przejąć kontrolę nad prowadzeniem kampanii Ads (AdWords)
Skąd pozyskiwać słowa kluczowe do kampanii Google Ads?
Wirtualna rzeczywistość na dobre zagościła na Facebooku
Czy bezpośrednie wejścia na stronę mogą być rezultatem kampanii Google Ads?
Zbliża się następna kara dla Google?
Irytujące reklamy? W przeglądarce Chrome niedługo będzie to przeszłość
5 ważnych kwestii, które musisz wiedzieć o słowach kluczowych
Ile palców ma koń, czyli czego poszukujemy w wyszukiwarce Google?
Konfiguracja konta Google Ads krok po kroku
Dlaczego teksty na stronie powinny być napisane prostym językiem?
Google Ads dla początkujących – o czym warto pamiętać?
Sprawdź, jakich nowości od Google Ads nie możesz przegapić - cz. 2
Uwaga na automatycznie zastosowane propozycje reklam
Nowość: reklamy video wzbogacone o nowe rozszerzenie
Trendy w zachowaniach potencjalnych klientów wykorzystaj w kampanii Google Ads
Jak tworzyć reklamy elastyczne, które pomogą w sprzedaży?
Reklamy typu „Tylko połączenie” z prawdziwymi nazwami firm
Rozszerzenia lokalizacji – co warto o nich wiedzieć?
Koniec geoblokowania w handlu internetowym
Nowe bloki reklamowe pojawią się na YouTube?
Nowości w raportowaniu połączeń i wiadomości w kampaniach Google Ads
Dotychczasowe zmiany w Google Shopping to za mało?
Google dobiera kampanię do celu biznesowego
Nowość od Googlea: precyzyjnie oceń średnią pozycję swojej reklamy
Jak szybko działa Twoja firmowa strona? Nowe dane pomogą w analizie
Ustawienia języka w kampaniach Google Ads – na co warto zwrócić uwagę?
Kierujesz reklamy Google Ads do konkretnych klientów? Sprawdź nowe wymagania
3 zasady przygotowania skutecznego hasła CTA
Czy klienci wracają do sklepu dzięki kampanii Google Ads?
Jak odzyskać zlikwidowane przez Google konto reklamowe?
Google chce wprowadzić e-maila do rozszerzeń wiadomości
Telewizory - nowy typ urządzeń w kampaniach Google Ads
Czy przeglądarka Chrome na telefony z Androidem nie będzie już darmowa?
Jak sprawdzić dzienny koszt kliknięć w nowym panelu Google Ads?
Wyszukiwania z Google Moja Firma wykorzystaj w kampanii Google Ads
Wyszukiwania lokalne w Google Ads to nie tylko szukanie miejsc
Ostateczne pożegnanie ze starym panelem Google Ads
Google monitoruje i nagrywa połączenia z reklam tekstowych
4 ważne ustawienia Google Ads, które pomogą w prowadzeniu lokalnego biznesu
Błędy, które zniechęcą potencjalnych klientów do firmowej strony
Kolejny wyciek danych z Facebooka - czy użytkownicy stracą zaufanie do serwisu?
Inteligentne określanie stawek w sieci reklamowej Google i w sieci wyszukiwania
Reklamy kryptowalut powrócą do Google Ads?
Jak przygotować sklep do kampanii Google Shopping?
Sprawdź, jakich nowości od Google Ads nie możesz przegapić
Facebook pomoże znaleźć pracownika
Uwaga na rozszerzenia automatyczne w reklamach tekstowych – jak je wyłączyć?
Reklamy produktowe Google Shopping teraz z materiałami video?
Nowość w Google: elastyczne reklamy displayowe wkrótce u wszystkich reklamodawców
Kiedy kampania produktowa Google Shopping nie jest dobrym rozwiązaniem?
Z pustego i Salomon nie naleje… Zasady prowadzenia kampanii z ograniczonym budżetem
Zmiany w dopasowaniu ścisłym w kampaniach Google Ads
Dane z kampanii Google Ads wykorzystaj w biznesie
Dlaczego warto prowadzić kampanię z nazwą własnej firmy?
Google kończy 20 lat
Teraz więcej tekstu w reklamach tekstowych Google Ads (AdWords)
Facebook dla organizacji pozarządowych
Gdzie szukać najczęstszych błędów w kampaniach Google AdWords?
Elastyczne reklamy tekstowe AdWords wprowadzane u kolejnych reklamodawców
Google śledzi lokalizację użytkowników, nawet jeśli sobie tego nie życzą
5 skutecznych sposobów na zaoszczędzenie budżetu w kampanii Google AdWords
Skąd oni się biorą? Czyli: jak analizować źródła ruchu w Analyticsie
Jak w prosty sposób dodać rozszerzenia lokalizacji do reklam graficznych?
Google: każda sekunda opóźnienia w ładowaniu się strony to utrata nawet 1/5 konwersji
Sprawdź, czy dzięki połączeniom z kampanii AdWords pozyskujesz klientów
Jak zmienić adres strony na URL z HTTPS w reklamach AdWords bez utraty danych o ich historycznych wynikach?
Jak zmiany na firmowej stronie mogą pozytywnie wpłynąć na sprzedaż (case study)
Śledzenie równoległe w końcu na wszystkich kontach AdWords
Dziś dentysta to za mało: AdWords dla gabinetów stomatologicznych
Koniec Google Hotel Ads: od 24 lipca kampanię promującą hotel ustawimy w Google Ads
Treści, które na Facebooku opublikujesz za darmo
Podobne wyszukiwania teraz także w reklamach AdWords
Google Hotel Ads: płatna wersja Google Maps dla hoteli?
Słowa, słowa, słowa... Czy warto dodawać do kampanii słowa z małą liczbą wyszukiwań?
Przewodnik po elastycznych reklamach graficznych AdWords
Google automatycznie tworzy konwersje w kampaniach AdWords
Nowości w plikach danych w kampaniach Google Shopping
Google Ads zastąpi Google AdWords już 24 lipca
Koniec Google AdWords? Po 18 latach nadeszła pora na Google Ads
Zdobądź nawet 10 tysięcy dolarów na kampanię Google Ads w programie Google Ad Grants
Oznaczenia stron AMP pojawią się w reklamach AdWords?
Nowy panel Google AdWords już na stałe
Nie tylko Booking.com: wykorzystaj Google Ads do promowania swojego hotelu w sieci!
Kontrowersyjna decyzja Google: AdWords blokuje reklamy dotyczące leczenia uzależnień
Poznaj słowa kluczowe, za które w Google AdWords zapłacisz najwięcej
Co poszło nie tak: skąd biorą się różnice pomiędzy liczbą konwersji w Google AdWords i Analytics?
Administratorzy stron na Facebooku też przetwarzają dane użytkowników
Google wprowadza notatki do panelu AdWords
Skróty i pojęcia, które przydadzą Ci się przy prowadzeniu kampanii AdWords
Oceny sprzedawcy w reklamie tekstowej Google Ads - czy warto?
Reklamy na YouTube to też AdWords! Poznaj wszystkie typy kampanii Google Ads (AdWords)
Jaką strategię ustalania stawek wybrać w Twojej kampanii AdWords?
Jak Google AdWords może pomóc w rozwoju Twojego biznesu?
Przede wszystkim szybciej i bezpieczniej – Google zadba o lepsze doświadczenia użytkowników
Ile trzeba wydać, żeby zarobić? Szacunkowe koszty kampanii Google Ads (AdWords)
Kierowanie reklam AdWords na konkretne urządzenia - poradnik krok po kroku
Google samodzielnie stworzy reklamy AdWords z nagłówków i tekstów
Nowa wersja Edytora AdWords jest już dostępna
Czy warto reklamować promocje i obniżki za pomocą Google AdWords?
Facebook ocenia wiarygodność wydawców publikujących w serwisie
Nowe wyciągi od Google'a uzupełnią faktury
Nowy format mobilnej reklamy wideo – OutStream
Nowa wersja Messengera - także z nowościami dla reklamodawców
Jak przygotować plik danych do kampanii Google Shopping?
Powracają reklamy Google Shopping z funkcją prezentacji
Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – na czym polegają i kiedy warto je wykorzystać?
Co się teraz ogląda? Aktualne formaty reklam wideo na YouTube
Do walki z blokowaniem reklam włącza się Google
Kolejne zmiany w planerze słów kluczowych
Praktyczne informacje, które możesz umieścić w rozszerzeniach reklamy AdWords
AdWords Express - czym różni się od Google AdWords?
Płatna wersja Facebooka bez reklam?
Wyniki wyszukiwania na smartfonach prezentują się teraz inaczej
10 ważnych elementów, które powinny znaleźć się w programie kursu AdWords
Reach Planner – nowe narzędzie do planowania kampanii na YouTube
Facebook sprzedaje dane swoich użytkowników zewnętrznej firmie?
Nieaktywne konta AdWords mają... zniknąć
Google zarekomenduje zmiany w kampaniach AdWords
Google samodzielnie stworzy reklamy i włączy je do kampanii AdWords
Historia edycji reklam w nowym panelu AdWords
Czym Google Ads (AdWords) różni się od pozycjonowania strony?
Google AdWords zablokuje reklamy kryptowalut
Kryptowaluty ryzykowne z marketingowego punktu widzenia
Jak skutecznie stworzyć wirtualnego sprzedawcę Twojej oferty?
Google na potęgę kasuje reklamy i zmienia zasady dla reklamodawców
Wkrótce dokładniejsze raportowanie w rozszerzeniach wiadomości?
Inspekcja farmaceutyczna nie ma nic przeciwko reklamom AdWords
Firmowe posty nadal będą widoczne na stronie głównej Facebooka
Planer słów kluczowych przechodzi metamorfozę
Google znów przekonuje do certyfikatów SSL
Google umożliwia płatności za konwersje
Google AdWords dla branży e-commerce
Aplikacja Google AdWords pozwala na edycję słów kluczowych
Jak unikać błędów, przez które marnujesz swój budżet na Google AdWords?
Cenne informacje z plannera słów kluczowych
Dlaczego wykluczające frazy są niezbędne w każdej kampanii AdWords?
Duża zmiana dla właścicieli stron na Facebooku
Lajki na Facebooku tracą na znaczeniu
Blokowanie reklam w przeglądarce Chrome coraz bliżej
Przetwarzanie danych pod lupą Komisji Europejskiej
Rozszerzenia opinii znikną z reklam Google AdWords?
Dlaczego warto stale prowadzić kampanię AdWords?
Kampania Google Shopping zamiast sprzedaży na Allegro?
Reklamy tekstowe AdWords razem z grafikami?
Google AdWords z nowymi możliwościami kierowania reklam
5 korzyści, które może przynieść audyt kampanii AdWords
Facebook rzuca wyzwanie serwisom z ogłoszeniami
Praktyczny przewodnik po kuponach AdWords
Google Analytics pomoże ci zrozumieć potencjalnych klientów
W nowej wersji AdWords można teraz tworzyć odmiany reklam
Jak wykorzystać wiedzę o wyszukiwanych słowach kluczowych?
Jak poprawić pozycję reklamy Google AdWords?
Użytkownicy nie odróżniają reklam AdWords od wyników organicznych
Reklamy produktowe z funkcją prezentacji teraz w Polsce
W przygotowaniu nowa wersja Messengera – dla firmowych stron
Nowy cel Google’a – zwiększenie liczby klientów w sklepie stacjonarnym
Dlaczego aukcja AdWords ma tak duże znaczenie przy prowadzeniu kampanii?
Czy wysoki współczynnik odrzuceń zawsze powinien niepokoić?
Właścicieli stron firmowych na Facebooku czeka rewolucja?
Jak przygotować witrynę, która poprawi Wynik Jakości?
Google uruchomi śledzenie równoległe na wszystkich kontach AdWords
Kiedy harmonogram kampanii AdWords będzie niezbędny?
Facebook podpowie, o czym piszą Twoi klienci?
Nowa wersja Google AdWords teraz u wszystkich reklamodawców
4 skuteczne sposoby na zwiększenie zwrotu z inwestycji w Google AdWords
Mobilna strona jest dziś niezbędna w prowadzeniu biznesu
Polskie strony internetowe ładują się zbyt wolno
Google dodaje rozszerzenia do reklam „Tylko połączenie”
Nowość w Google AdWords - bardziej elastyczne budżety dzienne
Jak przygotować reklamę graficzną, która przyciągnie uwagę klienta?
Sukces kampanii AdWords nie zależy tylko od jej ustawień
Sprawdź, jak szybko ładuje się Twoja firmowa witryna
W Google Shopping szykują się poważne zmiany
Facebook wyświetli reklamy klientom, którzy odwiedzili sklep stacjonarny
20 sposobów na przygotowanie witryny, która skutecznie sprzedaje ofertę
Jak śledzić konwersje w kampaniach Google AdWords?
Nowość w Google Shopping: reklamy produktowe z funkcją prezentacji
Google wycofuje dodatkowe treści z reklam AdWords
Google wprowadza strony AMP do kampanii Google AdWords
Jak tworzyć reklamy AdWords, w które internauci chętnie klikają?
Nowe możliwości związane ze śledzeniem konwersji
Google AdWords nie zagwarantuje pierwszego miejsca w wyszukiwarce
Kampanie Google Shopping z nowymi raportami
Google zmieni sposób rotacji reklam w kampaniach AdWords
Jaka strategia dla Google AdWords będzie najlepsza?
Google pomoże ocenić stronę internetową
Google AdWords i nowy element na stronie „Przegląd”
Wysoka pozycja w Google'u to dziś konieczność
Facebook stawia na format wideo
Jak dobrać odpowiednie frazy wykluczające w kampanii AdWords?
Audyt Google AdWords – jakie elementy powinien zawierać?
Jakich błędów nie popełniać przy korzystaniu z Google Analytics?
Google wprowadza zmiany w kampaniach promujących aplikacje
4 elementy niezbędne przy prowadzeniu Google Shopping
Mobilne wersje reklam tekstowych wyglądają teraz inaczej
20 unikalnych porad, które pomogą Ci w optymalizacji kampanii AdWords
Google udostępnia kolejny skrypt, który przyspiesza prace przy kampaniach AdWords
Reklamy Google Shopping wkrótce w nowym formacie?
10 sposobów, dzięki którym nie zmarnujesz pieniędzy przy prowadzeniu Google AdWords
Dostosowanie stawek teraz można ustawić także dla połączeń telefonicznych
Nie będzie już można edytować linków na Facebooku
Google wprowadzi nowe formaty reklam do swojej wyszukiwarki?
10 największych mitów dotyczących Google AdWords
Teraz na Facebooku firmy mogą budować swoje grupy
Praktyczny przewodnik po najważniejszych zmianach w nowej wersji Google AdWords
Wkrótce Google zaoferuje użytkownikom bardziej dopasowane treści
Kampanię w sieci reklamowej można teraz stworzyć łatwiej i szybciej
8 sposobów na przygotowanie skutecznej reklamy tekstowej Google AdWords
Już dziś sprawdź, jak skutecznie promować swoją firmę w Messengerze
Wydawcy z USA przeciwstawiają się dominacji Google i Facebooka
Liczby w Google AdWords są najważniejsze
Jak sprawdzić, ile kosztuje kampania Google AdWords?
Mobilne reklamy tekstowe w wyszukiwarce przejdą metamorfozę?
4 sposoby na skuteczne dotarcie do grupy docelowej na Facebooku
Rozpoznanie potrzeb klientów to klucz do skutecznej kampanii Google AdWords
Google AdWords ułatwi testowanie różnych wersji reklam
Jak przygotować dobre teksty na firmowej stronie?
Praca nad firmową stroną nigdy się nie kończy
Koniec ze spersonalizowanymi reklamami na Gmailu
Google zapłaci ponad 2 miliardy euro kary?
Nowe reklamy Google AdWords w wynikach wyszukiwania?
Dlaczego korzystanie z kreatorów witryn nie jest dobrym rozwiązaniem?
Jakie reklamy będą wkrótce blokowane w przeglądarce Chrome?
Kampania promocyjna na Facebooku – najczęstsze błędy i propozycje rozwiązań
20 częstych błędów w kampaniach Google AdWords – jak ich uniknąć?
Inteligentne określanie stawek w kampanii Google AdWords
Jak dobrać słowa kluczowe w kampanii Google AdWords?
Pierwsze wrażenie w Internecie jest najważniejsze
Facebook z nowym przyciskiem CTA dla restauratorów
8 narzędzi Google’a pomocnych w prowadzeniu kampanii AdWords
5 elementów skutecznej kampanii Google AdWords
Im prostszy sposób zakupu, tym większa szansa na sprzedaż
Google AdWords a rozwój sztucznej inteligencji
Nowość Google AdWords – kierowanie reklam do nowych odbiorców
Google AdWords umożliwia maksymalizację liczby konwersji
Workplace, czyli Facebook dla firm, teraz także w darmowej wersji
Jak poprawnie przygotować reklamy do kampanii Google AdWords? Poradnik
Teraz łatwiej analizować skuteczność kampanii na Facebooku
Google umożliwi wykorzystanie technologii AMP w kampaniach AdWords
Wkrótce integracja Google AdWords z Google Surveys 360 i Google Optimize
Jakie nowości szykuje Google? Relacja z Google Marketing Next 2017
Kierowanie reklam AdWords według zainteresowań także w sieci wyszukiwania
Google śledzi użytkowników w tradycyjnych sklepach
Gdy konkurencja używa nazwy firmy w kampanii Google AdWords
YouTube zmienia wygląd. Jak wypróbować nową wersję?
5 skutecznych sposobów na zwiększenie konwersji
Facebook szuka okazji do zwiększenia miliardowych zysków
Google zaprezentuje w swojej wyszukiwarce oferty pracy
Nowe dane w raportach dotyczących Wyniku Jakości
Rozszerzenia w reklamach tekstowych Google AdWords
Nowe reklamy Google Adwords „Tylko połączenie”
Do stworzenia reklam graficznych nie potrzeba grafika
Facebook zmienia sposób wyświetlania postów
Kampania Google AdWords musi być spójna z firmową stroną
Krótki poradnik – Google AdWords a pozycjonowanie
Facebook rusza z internetową telewizją?
Facebook Analytics z nowymi funkcjonalnościami
19 aplikacji, które pomogą osiągnąć sukces na Facebooku
Google ruszył do walki z fake-newsami
Jakich reklam Google zakazuje?
Dla kogo będą najlepsze dynamiczne reklamy w wyszukiwarce?
Jaka strategia działania na Facebooku będzie najlepsza?
6 sposobów na to, by treści na stronie wyróżniały się na tle konkurencji
Google Maps wzbogacone o reklamy lokalne?
Coraz mniejsze znaczenie pozycjonowania potwierdzone
Skuteczność Google AdWords zależy od branży
Kampania w sieci reklamowej z nowymi formatami
Zarabianie na YouTube będzie trudniejsze
W przeglądarce Chrome reklamy będą automatycznie blokowane
10 elementów Google AdWords ważnych przy zmianie strony
Reklamy kierowane do zamożnych klientów? W USA to możliwe
W jaki sposób zmierzyć sukces kampanii na Facebooku?
Skąd firmy marketingowe wiedzą o nas tak dużo?
Tajemnicze słowa w Google Analytics
Trzy praktyczne narzędzia niezbędne w Google AdWords
Case study: na czym polega przewaga Google AdWords nad pozycjonowaniem?
Google AdWords nie tylko dla biznesu
Raport Google'a: jak użytkownicy korzystają ze smartfonów
Warto stosować remarketing w sieci reklamowej Google
Google AdWords - ile kosztuje i jak na nim zarabiać?
13 sposobów na zmniejszenie liczby koszyków porzucanych w sklepie internetowym
Czy użytkownicy potrzebują lokalnej reklamy?
Czy warto automatyzować procesy marketingowe?
Internet może pomóc w rozwoju biznesu
Czy Google Adwords pomoże skuteczne wypromować hotel?
Badania Google'a: Youtube skuteczniejszy od telewizji
Unikalny Zasięg Adwords - nowe narzędzie reklamodawców
Dlaczego dopasowanie słów kluczowych jest tak ważne?
Sekret sklepów internetowych przyjaznych użytkownikowi
Reklamy tekstowe w Google AdWords jeszcze dłuższe
Co ma wpływ na Wynik Jakości i jak go poprawić?
W jaki sposób warto korzystać z planera słów kluczowych?
Co decyduje o wynikach wyszukiwania w Google’u?
Jakich błędów nie popełniać przy tworzeniu strony www?
Reklamy Google AdWords w sieci wyszukiwania
Firmową stronę internetową trzeba powierzyć ekspertom
Cztery ważne elementy audytu strony internetowej
Google Analytics - które dane są szczególnie ważne?
Co decyduje o skuteczności kampanii Google AdWords?
Google Analytics jest ważne przy prowadzeniu kampanii
Google zmienił wygląd reklam tekstowych
Certyfikat SSL niezbędny w kampanii Google Shopping
Google AdWords jest skuteczniejsze niż pozycjonowanie
Google AdWords lepsze od pozycjonowania i Google Zakupy
Dlaczego Google AdWords jest skuteczniejszy od Facebooka
Przygotowanie strony www do kampanii Google Shopping
Pozyskiwanie słów kluczowych do kampanii Google AdWords
Tajniki przygotowania skutecznego CTA
Google planuje rewolucję w reklamach video na YouTube
Jak przygotować grafiki do kampanii w sieci reklamowej?
Ruch na stronie internetowej nie jest najważniejszy
Kampania w wyszukiwarce ma przewagę nad kampanią banerową
Rozszerzenia w reklamie tekstowej Google AdWords
W jaki sposób Google liczy konwersję?
Strona www ma skutecznie sprzedawać produkt lub usługę
Jak można zapłacić za kampanię Google AdWords?
O nas
Usługi
Kampanie Google Ads
Audyt kampanii Google Ads
Audyt stron WWW
Kurs Google Ads
Kontakt
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami
538–101–900
61 670–03–93
kontakt@adpresso.pl
Adpresso
ul. Mickiewicza 33
60-837 Poznań
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Imię
Adres e-mail
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.