

Prowadzisz kampanię Google Ads (dawniej Google AdWords)? Chcesz skonsultować swoje obecne kampanie lub poznać nowe rozwiązania? Nie wiesz, czy w sposób optymalny wykorzystujesz budżet przeznaczony na kliknięcia?
W ramach audytu wskażemy ustawienia i błędy, które mogą powodować marnowanie budżetu na bezwartościowe i przypadkowe kliknięcia. Przedstawimy rekomendacje pozwalające w krótkim czasie zoptymalizować kampanie oraz podamy praktyczne wskazówki, dzięki którym unikniesz kosztownych błędów w przyszłości.
Nasza agencja posiada status Google Partner, co oznacza, że mamy umiejętności i wiedzę w zakresie Google Ads oraz stale rosnące grono klientów. Wszyscy nasi specjaliści zdali oficjalne egzaminy organizowane przez firmę Google i posiadają certyfikaty świadczące o doskonałej znajomości Google Ads (AdWords) i Google Analytics.





Audyt obejmuje kompleksową analizę konta Google Ads — w tym m.in.: struktury konta, ustawień kampanii (lokalizacja, harmonogram, stawki), wyboru słów kluczowych i fraz wykluczających, jakości kreacji reklamowych, rozszerzeń reklam oraz ustawień konwersji.
Na końcu przygotowujemy raport z rekomendacjami dopasowanymi do Twojego konta.
Koszt jest zależny od rozmiaru konta i liczby kampanii. Wyceniany jest na podstawie stałej stawki godzinowej (np. 200 zł/h netto) – dla kont z 2-4 kampaniami zazwyczaj audyt trwa 3-5 godzin.
Po wstępnej analizie konta klient otrzymuje orientacyjny czas pracy i koszt.
Tak — po przekazaniu raportu z audytu możesz wybrać samodzielne wdrożenie rekomendacji, lub zlecenie nam wdrożenia zmian (np. w formie eksperymentu kampanii).
Jeśli wybierzesz współpracę we wdrożeniu, zmiany są wprowadzane ostrożnie, by minimalizować ryzyko.
Audyt zapewnia dokładną diagnozę i konkretne rekomendacje, które pozwalają zoptymalizować kampanie i ograniczyć marnowanie budżetu.
Realizacja rekomendacji i poprawa wyników zależą również od takich czynników jak: oferta, strona internetowa, konkurencja czy proces sprzedaży — ale audyt daje solidne podstawy do poprawy.


