Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Audyt kampanii google ads

Nie marnuj dłużej środków
na bezwartościowe kliknięcia!

Skorzystaj z naszego audytu kampanii Google Ads i popraw skuteczność swoich kampanii

Prowadzisz kampanię Google Ads (dawniej Google AdWords)? Chcesz skonsultować swoje obecne kampanie lub poznać nowe rozwiązania? Nie wiesz, czy w sposób optymalny wykorzystujesz budżet przeznaczony na kliknięcia?

W ramach audytu wskażemy ustawienia i błędy, które mogą powodować marnowanie budżetu na bezwartościowe i przypadkowe kliknięcia. Przedstawimy rekomendacje pozwalające w krótkim czasie zoptymalizować kampanie oraz podamy praktyczne wskazówki, dzięki którym unikniesz kosztownych błędów w przyszłości.

Oficjalny partner firmy Google

Nasza agencja posiada status Google Partner, co oznacza, że mamy umiejętności i wiedzę w zakresie Google Ads oraz stale rosnące grono klientów. Wszyscy nasi specjaliści zdali oficjalne egzaminy organizowane przez firmę Google i posiadają certyfikaty świadczące o doskonałej znajomości Google Ads (AdWords) i Google Analytics.

Co sprawdzamy w ramach audytu
kampanii Google Ads?

Podczas audytu Twoich kampanii Google Ads, nasi eksperci przeanalizują m.in. takie jej elementy, jak:

struktura konta

sprawdzimy, w jaki sposób zorganizowane jest konto; czy podział na kampanie i grupy reklam jest zasadny i uwzględnia cele reklamodawcy;

ustawienia konta

sprawdzimy, czy konto zostało prawidłowo skonfigurowane, czy zmienione zostały ustawienia domyślne, które mogą powodować mniejszą skuteczność kampanii;

ustawienia każdej kampanii

sprawdzimy m.in. ustawienia lokalizacji, harmonogram, strategię ustalania stawek, kierowanie reklam i inne kluczowe ustawienia;

słowa kluczowe i frazy wykluczające

sprawdzimy, czy słowa kluczowe są trafne i odpowiednio podzielone na grupy reklam, czy dobrano odpowiedni typ dopasowania, czy do kampanii i grup reklam dodano również frazy wykluczające;

treści reklam

sprawdzimy, czy w każdej grupie utworzono odpowiednią liczbę reklam oraz czy ich treści zostały przygotowane zgodnie z najlepszymi standardami;

rozszerzenia reklam

sprawdzimy, czy do grup i kampanii dodano odpowiednie rozszerzenia i czy rzeczywiście poprawiają one skuteczność kampanii;

ustawienia konwersji

sprawdzimy, czy konwersje na koncie są prawidłowo skonfigurowane i zliczane;

strategia ustalania stawek

sprawdzimy, czy wybrana strategia ustalania stawek odpowiada celom kampanii i nie powoduje zawyżania kosztu kliknięcia;

Jak realizujemy audyt kampanii Google Ads?

Aby przeanalizować kampanie Google Ads potrzeba nie tylko znajomości samego systemu Google Ads, ale i zrozumienia specyfiki danej firmy i promowanej oferty. Dlatego cały proces audytu składa się z kilku kroków.
1.

Uzyskanie dostępu do konta
Google Ads

Gdy klient zdecyduje się na skorzystanie z naszego audytu, prosimy o dostęp do konta Google Ads, z którego prowadzone są kampanie. Nie wymagamy żadnych haseł – na konto logujemy się własnym mailem po uzyskaniu dostępu od klienta.
2.

Wstępna analiza
kampanii

Po uzyskaniu dostępu do konta, dokonujemy wstępnej analizy działających na nim kampanii – sprawdzamy, jakie produkty i usługi są promowane i w jaki sposób.
3.

Rozmowa z klientem

Następnie przeprowadzamy rozmowę z klientem, aby lepiej poznać jego profil działalności, promowaną ofertę oraz cele kampanii.
4.

Szczegółowa analiza kampanii

W kolejnym kroku, wiedząc już, jakie są priorytety klienta, przeprowadzamy szczegółową analizę ustawień całego konta i poszczególnych kampanii.
5.

Wskazanie problemów

Wnioski z analizy spisujemy, wskazując niepoprawne ustawienia i inne błędy. W każdym przypadku wyjaśniamy i uzasadniamy, dlaczego dana konfiguracja ma negatywny wpływ na kampanię.
6.

Opracowanie rekomendacji

Na podstawie analizy konta i kampanii opracowujemy rekomendowane zmiany – wskazujemy, jak usunąć opisane wcześniej błędy i zoptymalizować kampanię.
7.

Przekazanie raportu

Gotowy raport z audytu przesyłamy klientowi. W razie potrzeby wyjaśniamy problematyczne kwestie.
8.

Optymalizacja kampanii

Po zapoznaniu się z raportem klient podejmuje decyzję, czy mamy wprowadzić rekomendowane zmiany na koncie czy też zrobi to we własnym zakresie. Jeśli klient zdecyduje się, abyśmy wprowadzili zmiany na koncie, wszystkie rekomendacje wdrażamy w ramach tzw. eksperymentu. Tylko dzięki takiemu rozwiązaniu, można dokładnie porównać wyniki dotychczasowych kampanii i nowych kampanii z wprowadzonymi zmianami.

Bezpieczne wprowadzenie zmian
w kampaniach

Rekomendowane zmiany w ustawieniach kampanii wprowadzamy na życzenie klienta w formie eksperymentu, co oznacza, że nie ingerujemy w ustawienia pierwotnej kampanii, którą audytowaliśmy. Kampanię eksperymentalną uruchamiamy na wersji roboczej wybranej kampanii. To w wersji roboczej wprowadzamy wszystkie rekomendowane zmiany. Podczas trwania eksperymentu kampania pierwotna działa równolegle z kampanią eksperymentalną i współdzieli z nią budżet oraz ruch. Po czasie minimum miesiąca można porównać wyniki obu kampanii oraz zdecydować, czy przetestowane zmiany będą wdrożone na stałe czy eksperyment ma zostać wstrzymany.

Ile kosztuje audyt kampanii
Google Ads?

Czas trwania audytu i konieczny nakład pracy mogą się znacząco różnić w zależności od rozmiaru konta i liczby działających na nim kampanii. Aby zapewnić przejrzyste warunki współpracy, koszt audytu wyceniamy na podstawie stawki godzinowej wynoszącej 200 zł/h netto. W przypadku kont, na których prowadzone są 2-4 kampanie z kilkoma grupami reklam, opracowanie raportu z audytu zajmuje średnio od trzech do pięciu godzin. W zależności od wyniku audytu czas wdrożenia rekomendowanych zmian to ok. 2 godziny.  Po wstępnej analizie konta podajemy zawsze orientacyjny czas pracy nad audytem.

Co mówią nasi klienci?

Od lat samodzielnie prowadzę kampanie Google Ads dla mojej firmy. Zdecydowałem się na audyt kampanii w Adpresso, aby poprawić ich skuteczność. Jestem bardzo zadowolony ze współpracy — z profesjonalizmu, rzetelności, szybkości wykonaniac i miłej obsługi.
Adam Aszyk — właściciel firmy Adar

Dlaczego warto nam zaufać?

Prowadzeniem kampanii Google Ads (wcześniej Google AdWords) zajmujemy się od 10 lat. Nasza agencja posiada oficjalny status partnera Google. Wieloletnim doświadczeniem chętnie dzielimy się z naszymi klientami – opracowaliśmy własny kurs Google Ads od podstaw, od lat prowadzimy również największy w Polsce blog poświęcony Google Ads.

Napisz

kontakt@adpresso.pl

Zadzwoń

538-101-900
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.