Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Jak zdobyć kupon promocyjny Google Ads?

W Google Ads możliwe jest pozyskanie dodatkowych środków na kliknięcia dzięki specjalnym kuponom promocyjnym. Jak można je zdobyć?

Kupony promocyjne w Google Ads to specjalne kody, dzięki którym na konto mogą wpłynąć dodatkowe środki na kliknięcia. Warunkiem otrzymania pieniędzy jest zwykle wydanie określonej kwoty z własnego budżetu. Jakie kupony obecnie można uzyskać w Google Ads?

200 zł na kliknięcia dla nowo założonych kont

Każdemu nowo założonemu kontu Google Ads przyznawany jest kod promocyjny, dzięki któremu można uzyskać dodatkowe 200 zł na kliknięcia. Środki trafiają na konto Google Ads po wydaniu pierwszych 100 zł - kwota ta musi zostać wyklikana w ciągu pierwszego miesiąca prowadzenia kampanii. Aby skorzystać z promocji, należy w ciągu 14 dni o utworzenia konta wpisać kod promocyjny w odpowiednim miejscu na koncie Google Ads. Google przesyła kod mailem na adres, na który zostało założone konto Google Ads. Po otrzymaniu wiadomości z kodem należy wejść na konto Google Ads, wybrać w górnym menu pozycję „Narzędzia i ustawienia”, następnie przejść do „Płatności” i wybrać „Promocje”.


Po przejściu na podstronę z promocjami, należy kliknąć w niebieski przycisk ze znakiem plusa i wpisać przesłany przez Google kod, a następnie kliknąć „Wyślij”.



Na tej podstronie widać wszystkie dodane do konta kody promocyjne.


Po dodaniu kodu do konta i spełnieniu wszystkich kryteriów, kwota kuponu zostanie przeznaczona na kliknięcia - oznacza to, że w danym okresie rozliczeniowym koszt kliknięć będzie o 375 zł większy niż kwota pobrana z podpiętej do konta Google Ads karty (obecnie Google umożliwia tylko płatności automatyczne - aby prowadzić kampanię, do konta konieczne jest przypisanie karty płatniczej).

Na przykładowym koncie widać kupon o wartości aż 375 zł. Jak zdobyć taką kwotę na kliknięcia?

Dodatkowe 375 zł na kliknięcia dla partnerów Google

Kupon o wartości 375 zł przyznawany jest kontom, które zostały założone przez agencje posiadające status Google Partner. Nie ma możliwości pozyskania takiego kuponu przez klientów indywidualnych - dla osób, które założą swoje konto samodzielnie, przeznaczony jest kupon o wartości 200 zł. Pamiętajmy przy tym, że obecnie z Google Ads mogą korzystać wyłącznie firmy i zakładając konto, należy podać firmowe dane, w tym numer NIP.

Również w przypadku tego kuponu warunkiem jego wykorzystania, jest wydanie najpierw analogicznej kwoty na kliknięcia w pierwszym miesiącu prowadzenia kampanii. Jeśli wyklikane zostanie mniej niż 375 zł, to na konto trafi kwota odpowiadająca kosztowi kliknięć. Oznacza to, że jeśli np. w pierwszym miesiącu prowadzenia kampanii za kliknięcia zapłacimy 250 zł, to tyle Google przyzna nam na kliknięcia w kolejnym miesiącu. 375 zł jest więc maksymalną kwotą, jaką można w ten sposób uzyskać.

Środki od Google nie wpływają oczywiście na nasze konto bankowe czy kartę w postaci gotówki - są one jedynie widoczne na koncie Google i dzięki nim w danym okresie rozliczeniowym za kampanię zapłacimy po prostu mniej, dokładnie o tyle, ile wynosiła kwota przyznanego kuponu.


Podsumowanie

Dzięki kuponom od Google Ads dla nowych reklamodawców w pierwszych miesiącach prowadzenia kampanii możemy zaoszczędzić nawet 375 zł. Wszystko zależy od tego, czy konto założymy samodzielnie czy też powierzymy je agencji, która posiada status partnera Google. Tylko takie firmy mogą pozyskać dla swoich klientów dodatkowe środki na kliknięcia w wysokości 375 zł. Warto zaznaczyć, że nasza agencja Adpresso jest oficjalnym partnerem Google, dzięki czemu każdemu nowemu klientowi, dla którego założymy nowe konto Google Ads, możemy zapewnić wspomniany kupon o wartości 375 zł. Więcej informacji o naszej ofercie można znaleźć na stronie dotyczącej usługi prowadzenia kampanii Google Ads.

Ewa Truszkowska
                 

strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; członek Amercian Marketing Association; ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; ekspertka od prowadzenia kampanii Google Adwords; autorka licznych publikacji z zakresu marketingu; od kilku lat prowadzi poczytny blog marketingowy

Najnowsze artykuły

Weryfikacja konta Google Ads - zrób to, zanim będzie za późno

Na początku 2022 roku Google zaczął wymagać weryfikacji kont Google Ads. Na początku weryfikację mogli przejść tylko reklamodawcy wyznaczeni przez Google. Obecnie każdy może zweryfikować swoje konto samodzielnie.
czytaj

Nie trać swoich danych z GA4 - zmień domyślny okres ich przechowywania

Od początku lipca Google Analytics 4 jest domyślną wersją Analyticsa, a gromadzenie danych w Universal Analytics ma być niedługo wstrzymane.
czytaj

Google testuje nową wyszukiwarkę wykorzystującą AI

Google poinformował, że pracuje nad nową wyszukiwarką opartą o sztuczną inteligencję. Czym inteligentna wyszukiwarka będzie się różnić od dotychczasowej wyszukiwarki Google?
czytaj
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.