Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

Nasz kurs Google Ads od podstaw to doskonała propozycja dla osób chcących samodzielnie prowadzić swoje kampanie w wyszukiwarce Google. Kurs w sposób logiczny podzielony jest na lekcje i krok po kroku przeprowadza przez cały proces – od założenia konta, przez ustawienia płatności, konfigurację pierwszych kampanii i ustawienie konwersji, po późniejszą optymalizację.

Tworząc kurs, wykorzystaliśmy swoje praktyczne doświadczenia, dzięki czemu kurs pozwala nie tylko w łatwy i szybki sposób stworzyć pierwszą, pełnowartościową kampanię w Google Ads, ale i uniknąć wielu błędów i pułapek, które powodują marnowanie budżetu.

Google Ads to narzędzie marketingowe, a nie informatyczne, dlatego część lekcji poświęcona jest analizie marketingowej, która powinna mieć miejsce przed uruchomieniem kampanii oraz analizie strony internetowej, na którą kierować będą reklamy.

Dołącz do grona ponad 2000 osób, które w ostatnich 3 latach skorzystały z naszego kursu.

Kup nową wersję naszego kursu Google Ads
i skorzystaj z 2-godzinnej konsultacji z ekspertem gratis!

Oferta ograniczona czasowo.

Uzyskaj darmowy dostęp do pierwszych 3 lekcji kursu
zapisując się do naszego newslettera

Spis treści

  • Wstęp
  • Lekcja 1. Google Ads (wcześniej AdWords) – ogólne informacje
  • Lekcja 2. Google Ads a pozycjonowanie strony
  • Lekcja 3. Co decyduje o miejscu wyświetlenia reklamy Google Ads?
  • Lekcja 4. Marketingowa analiza przed uruchomieniem kampanii Google Ads
  • Lekcja 5. Struktura konta Google Ads
  • Lekcja 6. Zakładanie konta Google Ads
  • Lekcja 7. Planer słów kluczowych
  • Lekcja 8. Typy dopasowania słów kluczowych
  • Lekcja 9. Ustawienie płatności za kampanie Google Ads
  • Lekcja 10. Tworzenie kampanii i grupy reklam
  • Lekcja 11. Tworzenie reklam tekstowych Google Ads
  • Lekcja 12. Rozszerzenia reklamy tekstowej
  • Lekcja 13. Dodawanie lub edycja słów kluczowych
  • Lekcja 14. Ustawienie typu dopasowania słów kluczowych
  • Lekcja 15. Śledzenie wyników kampanii w Google Analytics
  • Lekcja 16. Konwersja
  • Lekcja 17. Poruszanie się po panelu Google Ads
  • Lekcja 18. Optymalizacja kampanii

Masz pytania? Chcesz kupić kurs? Napisz do nas!