Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

Google Ads zastąpi Google AdWords już 24 lipca

29—06—2018

Od kilku dni w sieci pojawiają się informacje o tym, że Google zamierza przekształcić system reklamowy AdWords w Google Ads. Wciąż nie wiadomo, co dokładnie ulegnie zmianie. Wiadomo już natomiast, kiedy.

O zmianach w systemie reklamowym i płatnych usługach marketingowych Google pisaliśmy wczoraj w tekście „Koniec Google AdWords. Po 18 latach nadeszła pora na Google Ads”. Dziś w krótkiej notatce pojawiającej się w Centrum Pomocy AdWords Google poinformował o dacie wprowadzenia zmian. Okazuje się, że z Google AdWords pożegnamy się już 24 lipca.

Tym samym zmieni się domena strony – z adwords.google.pl na ads.google.pl, nazwa usługi na generowanych przez system dokumentach rozliczeniowych oraz adres Centrum Pomocy (support.google.com/adwords to support.google.com/google-ads).


źródło: https://support.google.com/adwords/answer/9028765

Google zapewnia, że poza kosmetycznymi zmianami w interfejsie usługi – wprowadzeniem nowego logo itp. – system będzie oferował te same możliwości, co do tej pory. W notatce czytamy:

24 lipca 2018 r. Google AdWords zmieni nazwę na Google Ads. Pod tą nową marką są dostępne wszystkie oferowane obecnie rodzaje kampanii, w tym m.in. kampanie w sieciach wyszukiwania i reklamowej oraz kampanie wideo.

Nowa marka Google'a nie powinna również wpłynąć na wygląd i nawigację panelu administracyjnego (zmienionego zresztą jakiś czas temu: „Nowy panel Google AdWords już na stałe”; dotychczasowa wersja ma być dostępna do końca lipca, dlatego warto jak najszybciej zapoznać się z nową – np. dzięki temu porównaniu obu wersji). W założeniach zmiana Google AdWords w Google Ads nie odbije się również na skuteczności kampanii.

Czy tak będzie w rzeczywistości? Przekonamy się już za mniej niż miesiąc!

Słowa kluczowe

  • Google ads
  • google adwords

Najnowsze artykuły

Jak szybko działa Twoja firmowa strona? Nowe dane pomogą w analizie

Google szykuje się do aktualizacji swojego narzędzia PageSpeed Insights, które pozwala ocenić szybkość działania strony internetowej. Użytkownicy uzyskają nowe dane do analizy.

Ustawienia języka w kampaniach Google Ads – na co warto zwrócić uwagę?

Mogłoby się wydawać, że wybór i ustawienie języka jest jednym z najłatwiejszych etapów konfigurowania kampanii Google Ads. Warto jednak wiedzieć o kilku ważnych kwestiach dotyczących ustawień języka.

Kierujesz reklamy Google Ads do konkretnych klientów? Sprawdź nowe wymagania

Od niedawna każdy reklamodawca, który chce kierować reklamy Google Ads do konkretnych klientów, musi spełnić dodatkowe wymagania, związane z historią swojego konta.