Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Agencja Google Ads

Google Ads zastąpi Google AdWords już 24 lipca

29—06—2018

Od kilku dni w sieci pojawiają się informacje o tym, że Google zamierza przekształcić system reklamowy AdWords w Google Ads. Wciąż nie wiadomo, co dokładnie ulegnie zmianie. Wiadomo już natomiast, kiedy.

O zmianach w systemie reklamowym i płatnych usługach marketingowych Google pisaliśmy wczoraj w tekście „Koniec Google AdWords. Po 18 latach nadeszła pora na Google Ads”. Dziś w krótkiej notatce pojawiającej się w Centrum Pomocy AdWords Google poinformował o dacie wprowadzenia zmian. Okazuje się, że z Google AdWords pożegnamy się już 24 lipca.

Tym samym zmieni się domena strony – z adwords.google.pl na ads.google.pl, nazwa usługi na generowanych przez system dokumentach rozliczeniowych oraz adres Centrum Pomocy (support.google.com/adwords to support.google.com/google-ads).


źródło: https://support.google.com/adwords/answer/9028765

Google zapewnia, że poza kosmetycznymi zmianami w interfejsie usługi – wprowadzeniem nowego logo itp. – system będzie oferował te same możliwości, co do tej pory. W notatce czytamy:

24 lipca 2018 r. Google AdWords zmieni nazwę na Google Ads. Pod tą nową marką są dostępne wszystkie oferowane obecnie rodzaje kampanii, w tym m.in. kampanie w sieciach wyszukiwania i reklamowej oraz kampanie wideo.

Nowa marka Google'a nie powinna również wpłynąć na wygląd i nawigację panelu administracyjnego (zmienionego zresztą jakiś czas temu: „Nowy panel Google AdWords już na stałe”; dotychczasowa wersja ma być dostępna do końca lipca, dlatego warto jak najszybciej zapoznać się z nową – np. dzięki temu porównaniu obu wersji). W założeniach zmiana Google AdWords w Google Ads nie odbije się również na skuteczności kampanii.

Czy tak będzie w rzeczywistości? Przekonamy się już za mniej niż miesiąc!

Słowa kluczowe

  • Google ads
  • google adwords

Najnowsze artykuły

Nowość! Reklamy dźwiękowe (audio ads) na YouTube

17 listopada Google poinformował o zmianach związanych z nowym formatem reklam na YouTube. Na swoim blogu Ads & Commerce informuje o nowych możliwościach wykorzystywania reklam audio.

Call to action w reklamie: dlaczego jest tak ważne?

Aby reklama była skuteczna, warto umieścić w niej tzw. call to action (CTA), czyli wezwania do działania. Przyjmuje ono różne formy, zależne jest od naszego celu biznesowego i miejsca emisji reklamy.

Dlaczego warto już teraz przygotować się na Black Friday?

Choć do Black Friday i Cyber Monday pozostało jeszcze sporo czasu, warto zacząć przygotowania już teraz. Nad czym pracować, aby jak najefektywniej wykorzystać okres corocznych wyprzedaży?