Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Reach Planner – nowe narzędzie do planowania kampanii na YouTube

Kilka dni temu na swoim oficjalnym blogu poświęconym reklamie AdWords Google poinformował o uruchomieniu testowej wersji nowego narzędzia dla kampanii wideo – Reach Plannera.

Reach Planner pozwala na prognozowanie zasięgu i częstotliwości wyświetlania reklam wideo na YouTube oraz w sieci partnerów Google w ponad 50 krajach. Dostęp do planera można na razie uzyskać jedynie poprzez kontakt z zespołem sprzedaży AdWords w swoim kraju.

Według Google planer ułatwi działanie w trzech obszarach:

Czy nowe narzędzie oferowane przez Google w zakresie kampanii wideo stanie się w najbliższym czasie równie niezbędne, jak planer słów kluczowych podczas tworzenia kampanii w sieci wyszukiwania? Przekonamy się, gdy Reach Planner będzie dostępny dla wszystkich reklamodawców. Na razie czekamy na recenzje pierwszych korzystających z niego użytkowników.


Zobacz również: „Nowy planer słów kluczowych w Google AdWords”

Ewa Truszkowska
                 

strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; członek Amercian Marketing Association; ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; ekspertka od prowadzenia kampanii Google Adwords; autorka licznych publikacji z zakresu marketingu; od kilku lat prowadzi poczytny blog marketingowy

Najnowsze artykuły

Jak skontaktować się ze wsparciem Google Ads?

W pandemii Google ograniczył możliwość kontaktu telefonicznego z zespołem wsparcia Google Ads - przez pewien czas ze specjalistami Google można było porozmawiać wyłącznie na czacie.
czytaj

Google ukrywa raporty wyszukiwanych słów w Analyticsie

Od pewnego czasu Google usilnie namawia do przejścia z dotychczasowej wersji Universal Analytics na Google Analytics 4. Czy usunięcie ważnego dla reklamodawców raportu ma przyspieszyć ten proces?
czytaj

Jak dodać listy odbiorców do kampanii Performance Max?

Jeszcze w lipcu Google przekształcił wszystkie inteligentne kampanie produktowe w kampanie Performance Max, łączące w sobie wszystkie typy kampanii dostępne w Google Ads. W jaki sposób można dodać do nich listy odbiorców?
czytaj
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.