Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Reach Planner – nowe narzędzie do planowania kampanii na YouTube

Kilka dni temu na swoim oficjalnym blogu poświęconym reklamie AdWords Google poinformował o uruchomieniu testowej wersji nowego narzędzia dla kampanii wideo – Reach Plannera.

Reach Planner pozwala na prognozowanie zasięgu i częstotliwości wyświetlania reklam wideo na YouTube oraz w sieci partnerów Google w ponad 50 krajach. Dostęp do planera można na razie uzyskać jedynie poprzez kontakt z zespołem sprzedaży AdWords w swoim kraju.

Według Google planer ułatwi działanie w trzech obszarach:

Czy nowe narzędzie oferowane przez Google w zakresie kampanii wideo stanie się w najbliższym czasie równie niezbędne, jak planer słów kluczowych podczas tworzenia kampanii w sieci wyszukiwania? Przekonamy się, gdy Reach Planner będzie dostępny dla wszystkich reklamodawców. Na razie czekamy na recenzje pierwszych korzystających z niego użytkowników.


Zobacz również: „Nowy planer słów kluczowych w Google AdWords”

Ewa Truszkowska
                 

strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; członek Amercian Marketing Association; ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; ekspertka od prowadzenia kampanii Google Adwords; autorka licznych publikacji z zakresu marketingu; od kilku lat prowadzi poczytny blog marketingowy

Najnowsze artykuły

Hasła najczęściej wyszukiwane w Google w 2021 roku

Jak co roku Google opublikował listę najpopularniejszych haseł wpisywanych do wyszukiwarki w ubiegłym roku. Czego najczęściej szukali w sieci polscy użytkownicy Google?
czytaj

Już w lutym zmiany w programie Google Partners

Na początku lutego w życie wchodzi nowa wersja programu Google Partners. Oznacza ona nie tylko nowe wymagania dla agencji ze statusem Partnera Google, ale także nowe korzyści dla klientów takich agencji.
czytaj

Jak szybko sprzedać inwestycję - Google Ads dla deweloperów

Reklamy Google Ads doskonale sprawdzają się jako jedno ze skuteczniejszych narzędzi sprzedaży inwestycji deweloperskich. Jak je wykorzystać, aby były maksymalnie efektywne?
czytaj
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.