Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Agencja marketingu internetowego

Reach Planner – nowe narzędzie do planowania kampanii na YouTube

13—04—2018

Kilka dni temu na swoim oficjalnym blogu poświęconym reklamie AdWords Google poinformował o uruchomieniu testowej wersji nowego narzędzia dla kampanii wideo – Reach Plannera.

Reach Planner pozwala na prognozowanie zasięgu i częstotliwości wyświetlania reklam wideo na YouTube oraz w sieci partnerów Google w ponad 50 krajach. Dostęp do planera można na razie uzyskać jedynie poprzez kontakt z zespołem sprzedaży AdWords w swoim kraju.

Według Google planer ułatwi działanie w trzech obszarach:

  • wyboru grupy docelowych odbiorców – dzięki planerowi łatwiej będzie dotrzeć z przekazem do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą;
  • przygotowania takich formatów reklam, jakie zapewnią najlepsze wyniki kampanii – z uwzględnieniem dostępnego budżetu i celów marketingowych. Reach Planner pomoże także w ustaleniu najkorzystniejszego podziału budżetu pomiędzy reklamy typu TrueView i reklamy typu Bumpers (sześciosekundowe reklamy, których użytkownik nie może pominąć);
  • prognozowania zasięgu – planer umożliwi wyznaczenie krzywej zasięgu i innych kluczowych dla powodzenia kampanii wskaźników dotyczących częstotliwości wyświetlania reklam oraz zdefiniowanej grupy docelowej.
Czy nowe narzędzie oferowane przez Google w zakresie kampanii wideo stanie się w najbliższym czasie równie niezbędne, jak planer słów kluczowych podczas tworzenia kampanii w sieci wyszukiwania? Przekonamy się, gdy Reach Planner będzie dostępny dla wszystkich reklamodawców. Na razie czekamy na recenzje pierwszych korzystających z niego użytkowników.


Zobacz również: „Nowy planer słów kluczowych w Google AdWords”

Słowa kluczowe

  • reach planner
  • youtube

Najnowsze artykuły

Jak w Google Ads można kierować swoje reklamy?

Dyskusja o aplikacji FaceApp stała się dla nas okazją do sprawdzenia, jakie dane może zbierać Google, by skutecznie i jak najbardziej precyzyjnie kierować reklamy.

Karuzela w reklamach tekstowych Google Ads – nowy pomysł Google

Kilka dni temu w sieci pojawiły się doniesienia o nowym pomyśle Google – wyświetlaniu reklam tekstowych na urządzeniach mobilnych w formie karuzeli.

Chrome zablokuje zbyt „ciężkie” reklamy

Google pracuje nad poprawą wydajności swojej przeglądarki - w Chrome mają być blokowane zbyt „ciężkie” reklamy. Czy reklamodawcy Google Ads muszą się obawiać?