Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

Reach Planner – nowe narzędzie do planowania kampanii na YouTube

13—04—2018

Kilka dni temu na swoim oficjalnym blogu poświęconym reklamie AdWords Google poinformował o uruchomieniu testowej wersji nowego narzędzia dla kampanii wideo – Reach Plannera.

Reach Planner pozwala na prognozowanie zasięgu i częstotliwości wyświetlania reklam wideo na YouTube oraz w sieci partnerów Google w ponad 50 krajach. Dostęp do planera można na razie uzyskać jedynie poprzez kontakt z zespołem sprzedaży AdWords w swoim kraju.

Według Google planer ułatwi działanie w trzech obszarach:

  • wyboru grupy docelowych odbiorców – dzięki planerowi łatwiej będzie dotrzeć z przekazem do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą;
  • przygotowania takich formatów reklam, jakie zapewnią najlepsze wyniki kampanii – z uwzględnieniem dostępnego budżetu i celów marketingowych. Reach Planner pomoże także w ustaleniu najkorzystniejszego podziału budżetu pomiędzy reklamy typu TrueView i reklamy typu Bumpers (sześciosekundowe reklamy, których użytkownik nie może pominąć);
  • prognozowania zasięgu – planer umożliwi wyznaczenie krzywej zasięgu i innych kluczowych dla powodzenia kampanii wskaźników dotyczących częstotliwości wyświetlania reklam oraz zdefiniowanej grupy docelowej.
Czy nowe narzędzie oferowane przez Google w zakresie kampanii wideo stanie się w najbliższym czasie równie niezbędne, jak planer słów kluczowych podczas tworzenia kampanii w sieci wyszukiwania? Przekonamy się, gdy Reach Planner będzie dostępny dla wszystkich reklamodawców. Na razie czekamy na recenzje pierwszych korzystających z niego użytkowników.


Zobacz również: „Nowy planer słów kluczowych w Google AdWords”

Słowa kluczowe

  • reach planner
  • youtube

Najnowsze artykuły

Śledzenie równoległe w kolejnych kampaniach Google Ads

Śledzenie równoległe będzie wkrótce dostępne także w kampaniach w sieci reklamowej (tzw. bannerowych) oraz w kampaniach video. A od lipca ma być obowiązkowo wprowadzone u wszystkich reklamodawców.

Nowość w kampaniach w wyszukiwarce: udział w kliknięciach

Udział w kliknięciach w kampaniach Google Ads pomoże ocenić, jak duży jest potencjał na uzyskanie dodatkowych kliknięć w reklamę w sieci wyszukiwania.

Dlaczego warto korzystać z Google Search Console?

Google Search Console to darmowe narzędzie dla programistów i webmasterów pozwalające zwiększyć skuteczność strony internetowej w wyszukiwarce Google. W jaki sposób?