Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Reach Planner – nowe narzędzie do planowania kampanii na YouTube

Kilka dni temu na swoim oficjalnym blogu poświęconym reklamie AdWords Google poinformował o uruchomieniu testowej wersji nowego narzędzia dla kampanii wideo – Reach Plannera.

Reach Planner pozwala na prognozowanie zasięgu i częstotliwości wyświetlania reklam wideo na YouTube oraz w sieci partnerów Google w ponad 50 krajach. Dostęp do planera można na razie uzyskać jedynie poprzez kontakt z zespołem sprzedaży AdWords w swoim kraju.

Według Google planer ułatwi działanie w trzech obszarach:

Czy nowe narzędzie oferowane przez Google w zakresie kampanii wideo stanie się w najbliższym czasie równie niezbędne, jak planer słów kluczowych podczas tworzenia kampanii w sieci wyszukiwania? Przekonamy się, gdy Reach Planner będzie dostępny dla wszystkich reklamodawców. Na razie czekamy na recenzje pierwszych korzystających z niego użytkowników.


Zobacz również: „Nowy planer słów kluczowych w Google AdWords”

Ewa Truszkowska
                 

strateg biznesowy i marketingowy z wieloletnim doświadczeniem; pracowała przy największych kampaniach marketingowych w Polsce; członek Amercian Marketing Association; ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu strategii biznesowych w Darden School of Business na University of Virginia; ekspertka od prowadzenia kampanii Google Adwords; autorka licznych publikacji z zakresu marketingu; od kilku lat prowadzi poczytny blog marketingowy

Najnowsze artykuły

Wykluczenia słów kluczowych na poziomie konta Google Ads - jak je dodać?

Wykluczające słowa kluczowe pozwalają zaoszczędzić pieniądze, które wydalibyśmy na nietrafione kliknięcia. Teraz słowa kluczowe można wykluczyć na poziomie całego konta Google Ads.
czytaj

Jak skontaktować się ze wsparciem Google Ads?

W pandemii Google ograniczył możliwość kontaktu telefonicznego z zespołem wsparcia Google Ads - przez pewien czas ze specjalistami Google można było porozmawiać wyłącznie na czacie.
czytaj

Google ukrywa raporty wyszukiwanych słów w Analyticsie

Od pewnego czasu Google usilnie namawia do przejścia z dotychczasowej wersji Universal Analytics na Google Analytics 4. Czy usunięcie ważnego dla reklamodawców raportu ma przyspieszyć ten proces?
czytaj
Pozostańmy w kontakcie
Zapisz się do newlettera
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.