Skontaktuj się z nami i zacznij zarabiać więcej

kontakt@adpresso.pl

61 6700393

ul. Dąbrowskiego 29 biuro 3, 60-840 Poznań

Eksperci od skutecznych kampanii Google Adwords

Zarabianie na YouTube będzie trudniejsze

28—04—2017

Google zmieniło zasady dołączania do Programu Partnerskiego YouTube - teraz reklamy będą emitowane wyłącznie przy filmach tych kanałów, które mają co najmniej 10 tys. wyświetleń i zostaną zaakceptowane przez Google’a.

Zmiany dotyczą osób, którzy zarabiają dzięki aktywności na YouTubie. Google nie chce, by oryginalne materiały były kopiowane przez inne osoby, które następnie próbują na tym zarabiać. Dlatego wprowadzone zostały nowe zasady dołączania do Programu Partnerskiego YouTube, który współtworzą użytkownicy zarabiający na materiałach udostępnianych na YouTube.

Od 18 kwietnia 2017 roku Google publikuje reklamy wyłącznie przy kanałach, mających odnotowanych co najmniej 10 tysięcy wyświetleń. Jak tłumaczy Google, z jednej strony jest to próg do osiągnięcia przez debiutantów, z drugiej strony dzięki temu możliwa będzie ocena zasadności kanału oraz sprawdzenie, czy spełnia on wszystkie wytyczne i zasady związane z emisją reklam. Dopiero kiedy materiały na danym kanale zostaną wyświetlone co najmniej 10 tysięcy razy, właściciel będzie mógł zgłosić chęć przystąpienia do programu partnerskiego. Wtedy Google oceni, czy przestrzegane były wszystkie zasady obowiązujące na YouTubie.

Reklamy na YouTube to jeden z typów kampanii Google AdWords. Obecnie Google proponuje takie reklamy jak: In-Stream (wyświetlane przed filmem, w trakcie jego trwania lub po nim), TrueView Discovery (reklamy promujące konkretne kanały lub materiały filmowe) oraz Reklamy w przerywniku: sześciosekundowe reklamy wideo. Wg danych Google’a, opublikowanych w lutym 2017 roku, użytkownicy na całym świecie oglądają na YouTube miliard godzin treści na dobę.

Więcej o reklamie wideo przeczytasz w tekście „Co się teraz ogląda? Aktualne formaty reklam na YouTube”

Słowa kluczowe

  • Google Adwords
  • SEM
  • Youtube

Najnowsze artykuły

Jak dodać słowa kluczowe do istniejącej kampanii w nowym planerze słów kluczowych?

Nowa wersja planera słów kluczowych nieco ułatwiła proces dodawania fraz do istniejącej kampanii. Nadal jest to jednak nieintuicyjne i czasochłonne.

Czy reklamy Google Ads na dobre wkroczą do Map Googlea?

Choć lokalne reklamy Google Ads już dziś są widoczne w Mapach Googlea, to jednak na razie są to raczej nieliczne przypadki. Czy wkrótce się to zmieni?

Jak Facebook wykorzystuje dane osobowe?

Facebook musi teraz podawać więcej szczegółowych informacji o tym, w jaki sposób wykorzystuje dane osobowe użytkowników - w tym do sprzedaży ukierunkowanych reklam.